4 טיפים לניקוי יעיל של שטיח

שטיח נחשב לאחד החפצים הנפוצים ביותר מבחינת עיצוב. זו כנראה הסיבה שאין דבר כזה בית בלי שטיח.
"בית בלי שטיח הוא בית בלי אופי", אמר פעם מעצב בתים נחשב.
אם הגעתם לכאן, כנראה שיש לכם לפחות שטיח אחד בבית והגיע הזמן שתנקו אותו באופן היעיל ביותר.
חברי המערכת שלנו טסו במיוחד למרוקו כדי להביא לכם את 4 הטיפים לניקוי יעיל ביותר של שטיח, כך שכדאי מאוד שתקראו את השורות הבאות ותיישמו אותן בהקדם על השטיח שלכם.

 

תשתמשו בשואב אבק

השטיח שלכם עשוי מסיבי בד שצוברים לכלוך מאבק שמגיע ממקומות שונים. כדי שתהיו בטוחים שהשטיח שלכם ריק לגמרי מאבק, אתם צריכים לעבור על השטיח עם שואב אבק.
חשוב מאוד שתשימו לב שאתם מרימים כיסאות, הדומים או כל דבר אחר שנמצא על השטיח כדי שתוכלו להיות בטוחים שאחרי הניקיון שתערכו, לא תישאר טיפת אבק על השטיח שלכם.

 

תשתמשו בסמרטוט לבן כדי להסיר כתמים

נשפך מיץ על השטיח? נותרו סימנים של בוץ מסוליות הנעליים?
רגע לפני שאתם ניגשים להביא סמרטוט, שימו לב שאתם לא עושים שימוש בסמרטוט מלוכלך או צבעוני.
שימוש בסמרטוטים אלו עשויים להעביר את הצבע או את הלכלוך שקיים עליהם על השטיח שלכם, ובכך, לגרום למצב להיות חמור יותר. אנחנו מתארים לעצמנו שחידשנו לכם. אנחנו בעצמנו השתמשנו עד לא מזמן בסמרטוטים צבעוניים וגילינו בדיעבד את הטעות המרה. מזל שיש לנו חברי מערכת שהביאו ממרוקו מידע רב על קרפטים.
בכל אופן, נחזור לענייננו. אם נשפך מיץ או כל נוזל אחר על השטיח, תספגו במהירות האפשרית את הנוזל באמצעות סמרטוט לבן חדש ונקי.
לאחר שהנוזל נספג בסמרטוט, תשתמשו בסמרטוט נוסף חדש שטבול במעט מים קרים כדי להסיר את הכתם.

תכינו תמיסת מים וסודה לשתייה להסרת כתמים קשים

אם נוצר כתם קשה על השטיח (כתם של דם, יין או רוטב כלשהו) יכול להיות ששימוש בסמרטוט לבן עם מטלית ספוגה במים לא יסייע לכם בהסרת הכתם. במצב שכזה, אנו מציעים לכם לשפשף את הכתם עם מטלית ספוגה בתמיסה של מים קרים וסודה לשתייה.
כדי להכין את התמיסה, אתם צריכים להכין מראש כוס עם מים קרים וכף סודה לשתייה. לאחר שהתמיסה מוכנה, תטבלו את הסמרטוט בתוכה ותשפשפו את הכתם היטב. לאחר מכן, תמתינו לפחות עשר דקות ותספיגו סמרטוט אחר במים קרים ותנגבו את אזור הכתם.

 

תכינו תמיסת מים וסודה לשתייה להסרת כתמים קשים מאוד

התמיסה הקודם לא העלימה את הכתם?
כנראה שיש לכם כתם קשה מאוד. כדי להעלים כתמים קשים, כדאי שתערבבו כוס מים קרים עם 3 כפות חומץ.
תטבלו את הסמרטוט בתוך התמיסה ותפעלו בהתאם להנחיות שהוצעו לכם בסעיף הקודם.

mohamed_hassan / Pixabay

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »