כמה עולה ניקוי ספות מקצועי?

עד לא מזמן מצאנו את עצמנו מתמודדים עם הכתמים העיקשים שנדבקו אל הספות. שכן, לא הייתה טכנולוגיה מתקדמת מספיק (כמו שיש היום) שאפשרה לנקות את הספות באופן מקצועי. בשנים האחרונות נחשפנו לתכשירים שונים ומכשירים מיוחדים שמאפשרים לבעלי מקצוע שיודעים דבר בתחום להביא לניקוי משמעותי. כזה שמאפשר לכל ספה מלוכלכת להיראות תוך כמה דקות כמו חדשה. יצאנו לבדוק מה העלות של ניקוי שכזה וחזרנו עם תשובות שאתם צריכים לשמוע.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להבין את העלויות

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לניקוי ספות מקצועי. שימו לב – אלו לא בעלי מקצוע שעוסקים בתחום, אלא מי שהסתייעו בהם בשנה האחרונה. אתם וודאי תוהים – איך הם הגיעו אל אותם אנשים? אז נציין בפניכם כי ערכנו סקר מקיף שאפשר לנו להגיע אל אותם אנשים. מעל ל – 200 איש ראו את הסקר שפורסם ברשת חברתית מוכרת ומסרו את כל הפרטים שיש בידם בנוגע לעניין זה. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייע והגיב. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

אז כמה עולה ניקוי ספות מקצועי?

יכול להיות שגם אתם כמונו, חשבתם שיופיע פה מחיר ניקוי ספות מקצועי, אבל האמת היא, שגילינו שהעלויות משתנות בהתאם לפרמטרים שונים. הדבר התגלה לנו כבר לאחר שקראנו 4 תגובות שהופיעו בסקר. שכן, ראינו שאדם אחד שילם סכום X  בזמן שאחר שילם פי 2 ממנו. בהתחלה סברנו שמדובר במי שלא ערכו בירור מקיף לגבי העלויות ומצאו את עצמם משלמים מחירים מוגזמים, אך בסופו של דבר הבנו שיש קריטריונים שונים שקובעים את המחיר והם משתנים מלקוח אחד לאחר.

 

הפרמטרים שקובעים את המחיר הסופי

כדי שתוכלו לדעת כמה בערך אתם צריכים לשלם, עליכם להציג בפני נותן השירות את המענה לפרמטרים הבאים:

  • מספר הספות שיש לנקות
  • גודל הספות
  • סוג הבד של הספות
  • כמות הלכלוך

אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדויקת, עליכם להציג את התשובות הללו בפני בעל המקצוע והוא יאמר לכם את העלות בהתאם לפרטים שמופיעים אצלו.

 

בחירה בבעל מקצוע אמין

מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי עליכם לערוך בירור מקיף לפני שאתם בוחרים בבעל מקצוע. שכן, מדובר במי שצריך לשפר את מראה הספה שלכם מ – 0 ל – 100 וכדי שזה יקרה, הוא חייב להיות אמין ומקצוען. ערכו חיפוש ברחבי הרשת ותקראו פרטים בפייסבוק, אינסטגרם או בלשונית הביקורות של גוגל כדי שתהיו בטוחים שאתם מגיעים אל בעל מקצוע מומלץ ואמין.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להבין שהעלות של ניקוי ספות מקצועי משתנה מאדם אחד לאחר בהתאם לפרמטרים שונים. כך שנותר לכם לבדוק את העניין בהתאם לפרמטרים שלעיל.

ספות שחורות

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »