הכל על חברות ניקיון משרדים

כל עסק או בניין משרדים שמכבד את עצמו חייב לדאוג לסביבת עבודה נקיה ומסודרת, שכן מקום העבודה הוא הבית השני של העובדים. מלבד הרגשה טובה שמשרד נקי נותן לעובדים, עבור לקוחות וספקים זהו הרושם הראשוני הראשון שהם חווים. לכן, על אחריות העסק לוודא שהמשרד ייראה כמה שיותר טוב.  לצורך כך, בדרך כלל בנייני המשרדים בארץ ובעולם שוכרים חברות המציעות שירותי אחזקה וניקיון. חברות אלו דואגות מ- א' ועד ת' לשמירה על חדרי הישיבות, המטבחון, השירותים, המעלית, וחדרי העובדים נקיים ומסודרים במיוחד. כמו כן, קיימות חברות אשר דואגות בנוסף לניקיון גם לתחזוקה השוטפת של המשרד-  מהחלפת נורות, דרך תיקון מזגנים ועד טיפול תברואתי. ברגע ששכרתם חברה אמינה ואיכותית שתדאג לתחזוקה ולניקיון בעסק שלכם –  תוכלו להיות בראש שקט ולדעת כי קומת המשרדים שלכם תישאר נקיה ומתוחזקת. בכתבה הבאה נסביר עבורכם כיצד לבחור בצורה מיטבית חברת ניקיון ותחזוקה למשרדים.

 

איך מזהים חברת ניקיון משרדים איכותית?

כידוע, בשוק ישנו מבחר גדול של חברות ניקיון, המציעות בין היתר גם שירותי ניקיון משרדים. בשל כך, עולה השאלה כיצד נזהה חברת ניקיון טובה ואיכותית, כאשר על פניו, כל החברות מציעות ניקון יסודי ותחזוקה שוטפת. התשובה לשאלה פשוטה מאוד למעשה – חברה איכותית תעשה את עבודת הניקיון השוטפת מבלי שהמעסיק ירגיש. צורת עבודה זו באה לידי ביטוי בכך שחברות ניקיון משרדים איכותיות ידאגו בעצמם להביא את כל חומרי הניקיון והציוד הדרוש לביצוע העבודה הנדרשת, כגון: שואבי אבק, מכונות שטיפת רצפות, מכונות פוליש, חומרי ניקוי, ועוד. כמו כן, עובדי הניקיון יעבדו עם ראש גדול מצד אחד, ובכובד ראש מצד שני, בכל הקשור לנושא הניקיון: בין אם זה החלפת פחים, בין אם זה ניגוב שולחנות או שטיפת ריצפה, ובין אם זה שאיבת שטיחים. למעשה, חברת ניקיון אמינה ואיכותית תפעל לבצע כל דבר שייצור סביבת עבודה מסודרת ונעימה. בנוסף, בדקו כמה שנים חברת הניקיון קיימת, שכן חברה ותיקה היא בדרך כלל חברה המעניקה שירות טוב. כמובן שגם חברות צעירות מסוגלות לתת שירות טוב, שכן הן פועלות להוכיח את עצמם, אך במקרה כזה חשוב לבחון ביתר תשומת לב את העבודה של צוות הניקיון של החברה.

 

ודאו כי קיים רישיון ממשרד התמ"ת

לצערנו תופעת ניצול העובד, היא תופעה שכיחה במדינה, שעלולה להתרחש גם במהלך העסקת עובדי חברות ניקיון. תופעה זו מטרידה את רוב בעלי המשרדים בארץ שרוצים למצוא מצד אחד חברת ניקיון שתעשה את העבודה ותשמור על המשרד נקי ומסודר, וגם מעוניינים מצד שני לשמור על מתן כל הזכויות הסוציאליות לעובדי הניקיון על פי חוק. בין זכויות אלו נמנים גם, בין השאר, שכר מינימום, מתן שעות נוספות במקרה הצורך, ימי חופש ומחלה, קרן פנסיה ועוד. על מנת לוודא שהחברה שאנחנו מעסיקים לניקיון גם מעניקה לעובדיה את מה שמגיע להם, מומלץ מאוד לבדוק האם לחברה יש רישיון ממשרד התמ"ת.

 

לפעמים כדאי ללכת על בטוח

לסיכום, בכל מה שקשור לחברות ניקיון למשרדים, אנו ממליצים לכם לבחור באפשרות הבטוחה ביותר. קומפלקס ניקיון היא חברה וותיקה הקיימת מעל 10 שנים בתחום הניקיון, עם מוניטין גדול של שירותי ניקיון והחזקה איכותיים ואמינים. החברה מעסיקה עשרות צוותי ניקיון אשר מאומנים לספק שירות ביעילות גבוהה וביסודיות. החברה תדאג למשרדיכם להישאר נקייה ומסודרת בכל שעות היממה ובסטנדרט מהגבוהים שיש בזכות ציוד חדש וצוות מסור. שכרו את חברת קומפלקס ניקיון ולא תצטרכו לדאוג, בהתחייבות.

חומרי ניקוי

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »