כל המידע על מכשיר ה FreshCUP – מדיח כלים קטן

מדיח כלים קטן יכול להיות תוספת נהדרת להרבה חללי מגורים ואף משרדים, במיוחד כאלו בהם אין מקום אחסון רב. כמו סוגים אחרים של מדיחי כלים, יש להם מספר יתרונות, כאשר הבולט בהם הוא מהירות שטיפת הכלים, איכות השטיפה ועצם העובדה שמדובר במוצר אקולוגי אשר צורכים פחות מים וחשמל. כמובן שליתרונות אלו נוסף המחיר האטרקטיבי של המוצרים ועצם העובדה שבטווח הרחוק הם עשויים לחסוך לכם המון כסף. מתעניינים? ממליצים לכם לקרוא עוד.

 

היתרונות במדיח כלים קטן מסוג פרשקאפ

קיימים מספר לא מבוטל של יתרונות למדיח כלים קטן פרשקאפ, אשר מצוי במשרדים או בדירות קטנות בהם אין שטח אחסון רב:

 

1.      נראות ואסתטיות

במרבית המקרים, כאשר יש חללים יחסית קטנים, לא ניתן לשים מדיח כלים גדול מכיוון שהוא תופס שטח רב מדי. בנוסף, במיוחד בבתים, לרוב אין מספיק כלים ולוקח זמן רב למלא את המדיח, כך שהוא נעשה פחות פרקטי ולא עובד בתדירות גבוהה מספיק בשביל להוציא כלים נקיים במהירות ויעילות. כאשר מדיח כלים קטן מסוג פרשקאפ נועד לענות בדיוק על סוגיות אלו – הוא אינו תופס מקום רב ולצד זאת הוא עוצב באופן מודרני ויפה שיכול להשתלב עם כל מטבח ולתת לו נראות מודרנית וקלאסית.

 

2.      מהירות ניקוי הכלים

שלא בדומה למדיחי כלים קטנים אחרים, פרשקאפ שוטף כוסות, צלחות וסכו"ם במהירות לא נתפשת. מדובר בזמן המתנה של כ-30 שניות ואתם כבר מקבלים את הכלים נקיים כמו חדשים. בפועל, ייתכן שלפנות מקום בכיור (שלא לדבר על לשטוף את הכלי עצמו) היה לוקח לכם יותר זמן מאשר לשים אותו במדיח כלים פרשקאפ.

 

3.      עלויות תפעול נמוכות יותר

ממחקר מעמיק שהחברה עשתה ניתן לראות כי שימוש במדיח כלים קטן פרשקאפ יכול לסייע לכם בהורדות תפעול משמעותיות. כך, בין אם מדובר במשרד המונה 10 עובדים ובין אם מדובר במשרד המונה 500 עובדים ומעלה, ניתן לראות שההוצאות קטנות כאשר משתמשים במכשיר פרשקאפ. למשל, משרד בו ישנם עשרה עובדים צורך 15,840 כוסות בשנה, ובמידה שמשתמשים במדיח פרשקאפ יווצר חיסכון של 202$. כאשר מדברים על מספרים גדולים יותר, כגון 500 עובדים, החיסכון מגיע כבר לסכומים של 16,337$ – עלויות שיכולות לעבור לפיתוח החברה או לתגמול גבוה יותר לעובדים.

 

4.      סיוע בשמירה על איכות הסביבה

בין אם מדובר במשרד ובין אם מדובר בדירות קטנות, רבות הפעמים בהם אנשים מוותרים על שימוש בכלים רב פעמיים מפאת חוסר רצון ונכונות לשטוף את הכלים. למעשה, מדי שנה כ-10 טון פלסטיק מושלך לאוקיינוס. כאשר יש מדיח כלים קטן מסוג פרשקאפ, ניתן לשטוף את הכלים מבלי להתעצל ומבלי להמתין ובכך לשמור על הסביבה בצורה טובה.

 

לסיכום

חברות רבות ומגוונות הכוללות את תנובה, אסם, אלקטרה ועוד נמנות בין הלקוחות אשר רכשו את מדיח כלים פרשקאפ. זאת, לאור היתרונות הרבים אשר מלווים את מכשירים אלו. ממליצים לכם להשתדרג ולרכוש אותו במהירות!

כוסות

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »