אילו פרטים מזהים צריך מנעולן כדי לפרוץ לדירה?

מנעולן הוא אדם שתפקידו הוא לפרוץ מנעולים, אך כמובן שהוא פורץ את המנעול אך ורק במקרי צורך כאשר בעלי הנכס מזמינים אותו לבצע עבורם את הפריצה. לרוב מדובר על מקרים שבהם בעל הבית נתקע מחוץ לבית מסיבה כלשהי. המנעולן הוא איש מקצוע שיכול לפרוץ את המנעול ולהחליף אותו למנעול חדש בלי לגרום נזק מיותר לדלת.

 

אז מי זה בעצם המנעולן?

כפי שהסביר לנו המומחה של חברת דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון, מנעולן הוא בעל מלאכה מוסמך שלמד והתמקצע בתחום. מנעולן מקצועי אף צריך להחזיק אישור רשמי ממשטרת ישראל שמאפשר לו לעסוק בתחום, מכיוון שכמובן שזהו תחום עיסוק שיכול לקרוץ לעבריינים ולגנבים שונים. מנעולן מספק שירותי פריצה לרכבים, כספות, ודירות, ושכפול מפתחות מסוגים שונים. בנוסף, ישנם מנעולנים שגם עוסקים במכירת מוצרים הקשורים לתחום כמו צילינדרים, מנעולים ועוד. כדי להיות מוסמך כמנעולן יש צורך לעבור קורס ייחודי שבו לומדים את תחום הידע: כיצד לפרוץ סוגי מנעולים שונים, כיצד לשכפל סוגי מנעולים שונים ועוד.

 

מתי מזמינים מנעולן?

הסיבה הכי נפוצה להזמין מנעולן היא כמובן כאשר אדם נעול מחוץ לבית שלו ואין לו מפתח. מקרים נוספים בהם מזמינים מנעולנים הם כאשר יש צורך לתקן או לפרוץ מנעול של כספת, כאשר יש בעיה כלשהי במנעול בדלת או כאשר המפתח נשבר בתוך המנעול. בעלי רכב מזמינים מנעולן כאשר הם איבדו את המפתחות לרכב, או כאשר הם צריכים לשכפל מפתח חכם לרכב. בנוסף, ישנם אנשים שנעזרים בשירותי ייעוץ של מנעולנים כאשר הם מעוניינים לקבל חוות דעת מקצועית על בחירת דלתות, שערים, מעולים, כספות, וכו'.

 

אז איך עובד מנעולן?

נניח שאתם גרים בבת ים ונתקעתם מחוץ לבית שלכם בלי מפתחות, לאחר שתחפשו בגוגל מנעולן בבת ים, כדאי שתדעו מה הולך לקרות. הדבר הראשון שמנעולן רציני ומהימן יעשה הוא לוודא שאתם באמת בעלי הנכס שהוא מתבקש לפרוץ. בשלב הבא הוא יספק לכם הערכת מחיר עבור השירות, ויבצע את העבודה. כדי לוודא שמי שהזמין את הפריצה הוא בעלי הנכס המנעולן יבקש מכם תעודה מזהה כלשהיא או אישור מסוים שמוכיח את בעלותכם על הנכס. במידה ואין לכם אישור זמין שיכול להוכיח את בעלותכם על הנכס המנעולן יכול לדבר עם השכנים ולברר איתם האם הם מכירים אתכם ויודעים מי אתם. לעתים המנעולן יבקש מכם את הניירות או המסמכים שהוא רוצה לראות לאחר פריצת הדירה, וכך הוא יוודא שמי שהזמין אותו הם אכן בעלי הדירה ולא גנב שמנסה לפרוץ לדירה בקלות.

 

לסיכום

במקרה שאתם זקוקים לשירותיו של מנעולן הקפידו להזמין איש מקצוע ישר ואמין המחזיק בתעודת מנעולן מוסמך ובאישור מטעם משטרת ישראל. בנוסף, תהיו מוכנים להציג תעודה מזהה והוכחה כלשהי שאתם הבעלים של הנכס הנפרץ.

פריצת דלת

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »