לקנות שטיח או לנקות שטיח – מה עדיף?

השטיח הישן שלכם בסלון לא נראה טוב?

אתם מתלבטים מה תוכלו לעשות בנידון ומרגישים שאתם זקוקים לעזרה?

אם כך, כדאי שתדעו: הדילמה בין קניה ובין ניקוי של שטיח ישן מעסיקה רבים מאתנו ועל כך במאמר שלפניכם.

 

היתרונות של ניקוי שטיח קיים

אין ספק שאתם יכולים לפנות אל חנות של שטיחים בהרצליה, לראות איזה אופציות היא מחזיקה ולקנות את השטיח החדש לביתכם. מצד שני, אתם גם יכולים לחשוב על ניקוי השיח, כי כמובן שאפשרות כזאת תהיה הרבה יותר זולה לעיתים. בנוסף לכך, אם מדובר על שטיח שאתם אוהבים במיוחד, מה פתאום שתזרקו אותו אם אתם יכולים פשוט לנקות אותו וכך ליהנות ממנו לעוד שנים רבות? מה שכן, חשוב מאוד לבדוק איך אתם מתכוונים לנקות את השטיח שלכם כי זה לא עניין של מה בכך. כדי לנקות שטיח צריך ניסיון וידע, מקצועיות וחומרים מתאימים, כך שחשוב מאוד לראות איך אתם עושים זאת.

 

למה שטיחים כדאי לנקות בעזרת המומחים?

האמת היא שאתם יכולים לקרוא מאמרים רבים בנושא של ניקוי שטיחים ולנסות לעשות את זה לבד, אך בפועל זה לא תמיד כדאי. העניין הוא שמעבר לכך שצריך להתאים את חומרי הניקוי לסוג השטיח, צריך גם לדעת איך עושים זאת. לעיתים גם מדובר על שטיחים גדולים וכבדים, מה שאומר שיהיה לכם קשה להסתדר עם ההרמה שלהם. לעומת זאת, אם תפנו אל חברה מקצועית שתוכל לעשות זאת עבורכם, הכול יהיה פשוט יותר. המומחים יידעו גם להמליץ לכם בין האפשרות של רכישת שטיח חדש ובין ניקוי השטיח הקיים. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש ולראות כיצד הם יכולים לעזור לכם, זה מומלץ. אם מדובר על שטיח יוקרתי שאתם מאוד אוהבים, מה פתאום שתיקחו את הסיכון שתהרסו אותו רק בגלל ניקוי חובבני? לכן, אם אתם בוחרים באופציה של ניקוי השטיח ולא קנייה של שטיח חדש, בדקו היטב אל מי אתם פונים.

 

איפה קונים היום שטיחים חדשים?

החלטתם בכל זאת שאתם רוצים לקנות שטיח חדש? אין לכם מושג לאיפה לפנות כי כבר שנים לא קניתם שטיחים? אתם לא לבד. הרבה אנשים מרגישים מעט מבולבלים דווקא בגלל שיש הרבה מקומות שבהם אפשר לקנות שטיחים מסוגים שונים. לכן, לא רק שכדאי לכם לחשוב מראש על איזה סוג של שטיח אתם חולמים ומה אתם מחפשים, אלא גם כדאי לבדוק באיזו חנות תמצאו את מבוקשכם. כדאי להיות מודעים גם לעובדה שלא תמיד השטיח הכי יקר שיש הוא גם הכי איכותי, יפה או מתאים לכל חלל. לכן יש טעם לברר כמה נתונים מראש ואף להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע בכל העניין הזה.

אולי תאהבו גם:

5 שיטות לניקוי השטיח בבית

על מנת לנקות את השטיח באופן יסודי, עליכם לנקוט בשיטת ניקוי אשר מתאימה לכם ולסוג השטיח. להלן חמש שיטות מצוינות לניקוי השטיח, אצלכם בבית. כל

קרא עוד »
ניקיון שטיחים

השטיח שלכם נראה נורא? ניסיתם לנקות אותו בכל דרך אפשרית ואתם לא יודעים מה לעשות? אם כך, רגע לפני שאתם זורקים אותו לפח, למה שלא

קרא עוד »