איך לנקות מקלחון שקל לנקות?

המקלחון נוטה לצבור נוזלים אשר גורמים לעובש, ריח רע והצטברות של חיידקים. משום כך, חשוב לבצע רכישה של מקלחון איכותי אשר יהיה קל לתחזוקה ולניקיון. כיצד רוכשים? על כך– במדריך הבא.

 

מקלחון שקל לנקות: פרמטר משמעותי בתהליך הרכישה

בשנים האחרונות החלו חברות מובילות לפתח מקלחונים איכותיים, וזאת כתוצאה משיפור משמעותי אשר נעשה בתחום של בחירת חומרי הגלם וכן התאמה לתנאי האקלים בחדר הרחצה. לאור העובדה כי בחדר הרחצה ישנו ריכוז גבוה של לחות, בלא מעט מהמקרים אנו מבחינים בעובש ובריח רע אשר נודף מהמקלחון, כתוצאה מתחזוקה לא נכונה וכן אי יכולת לבצע את פעולת הניקוי באופן מלא. משום כך, אם אתם כעת שוקלים לשדרג את חדר הרחצה ולבצע רכישה של מקלחון, אין ספק כי הפרמטר של התחזוקה מהווה פרמטר בולט אשר נלקח בחשבון בעת ביצוע הרכישה. בכדי להקל עליכם בתהליך, להלן הפרמטרים החשובים ביותר אשר יבטיחו כי תוכלו לבצע רכישה של מקלחון איכותי ונגיש מבחינת המחיר כמו גם התחזוקה והניקיון.

  • סוג הזכוכית – בהגיעכם לבצע רכישה, בדקו היטב כי הזכוכית של המקלחון היא זכוכית מחוסמת. מדובר בזכוכית אשר עברה תהליך עיבוד ייחודי בחום גבוה אשר הופך את הזכוכית הזו לחזקה במיוחד, ובמידה והיא נשברת – אין רסיסים קטנים אשר מתפזרים על הרצפה. בכדי לנקות את הזכוכית בצורה הטובה ביותר מומלץ לבצע רכישה של חומר ניקוי ייעודי אשר מותאם לניקוי של מקלחון, ולוודא כי אתם משתמשים במטלית לחה אשר סופגת היטב את החומר. כדי להבטיח שלא יהיו אדים על הזכוכית, הניחו מעט שמן תינוקות על גבי כרית ניקוי ומרחו בעדינות את השמן, בשכבה דקה ככל האפשר. מדובר בטכניקה מצוינת לצורך הימנעות היווצרות של אדים אשר גורמים לשכבה עבה אשר מקשה על הניקיון של הזכוכית.
  • גריפה ידנית – הצטברות של מים באזור של המקלחון תגרום לריחות לא נעימים, ולעיתים אפילו להיווצרות של עובש. הקפידו לגרוף את המים באופן קבוע וכן לוודא כי לא נותרו מים בדלת המקלחון, ולכן בעת הרכישה בדקו היטב כי ישנו פתח רחב המאפשר את גריפת המים באופן נגיש, לצורך סיום התהליך באופן מהיר ומקיף.
  • שימוש בחומץ – סוד (ידוע) של מומחי ניקיון הוא שימוש בחומץ, לצורך חיטוי וניקוי. את החומץ ניתן לרכוש בסופר, אולם הקפידו לבצע רכישה של חומץ 5% אשר הוא אפקטיבי מאוד לצורך הסרה של לכלכוך כמו גם יעיל לצורך ניקוי הזכוכית. עם זאת, כדאי לחכות לפחות כרבע שעה עד הסרת החומץ, כך שהוא יפעל בצורה אפקטיבית.
  • ניקוי לפי הוראות היצרןמקלחונים במבצע ניתן לרכוש דרך חברה מקצועית אשר מספקת מקלחון מעוצב אך גם כזה אשר פרקטי לניקוי, באופן קל ופשוט.

חדר מקלחת

אולי תאהבו גם:

חדר נקי
איזה ציוד נדרש לחדר נקי?

חדר נקי הוא סביבה מבוקרת מאוד שנועדה למזער את נוכחותם של מזהמים כגון אבק, חיידקים וחלקיקים אחרים שעלולים לזהם את המוצרים המיוצרים או נחקרים במעבדה

קרא עוד »
איך מנקים עובש באמבטיה

הצטברות עובש בחדר האמבטיה, כמו גם במקומות נוספים בבית, היא אחת הבעיות הדורשות פתרון מיידי וקבוע. העובש, מעבר לבעייתיות שלו מבחינה אסתטית ומעבר לעובדה שהוא

קרא עוד »