תקלות נפוצות בדודי שמש

דודי שמש הם האפשרות שלנו להגיע למים חמים, גם בלי ללחוץ על הכפתור. בימי הקיץ החמים כל כך של מדינת ישראל, כמעט ואין צורך להפעיל את הדוד, אבל לפעמים תופתעו לגלות שהמים החמים לא בדיוק זורמים במקלחת שלכם. תקלות נפוצות בדודי שמש הן דבר שחשוב מאוד להכיר, כדי שלא תיאלצו להתמודד עם הפתעות לא נעימות מהסוג הזה.

 

דודי שמש – הם אולי מעולים, אבל הם לא חסינים מפני פגיעות

דודי שמש הם אמנם יופי של דוודים, וברוב המקרים הם יעבדו בצורה מצוינת, אבל הטעויות, איך לומר בעדינות, לא ממש פוסחות עליהם. דודי שמש עלולים לסבול מבעיה חריפה של נזילות, שתגרום להם לא לעבוד בצורה תקינה.

הנזילות יכולות לנבוע מכמה טעמים, שחלק מהם קשורים בצנרות – הפנימית והחיצונית כאחד, חלק מהם דווקא בקולט השמש, וחלק אחר מהם במיכל אגירת המים. הנזילות עלולות להיגרם בשל מספר סיבות שחשוב כמובן לתקן בהקדם, על מנת לא להרוס דודי שמש לחלוטין ולהוציא אותם מכלל פעולה.

 

הצטברות של אבנית כחלק מתקלות נפוצות בדודי שמש

כל מכשיר שפעולתו קשורה במים, עלול לסבול בשלב כזה או אחר מהצטברות של אבנית. ככל שהאבנית הולכת ומצטברת, כך בהתאם עלול המכשיר להיסתם או לזהם את המים. דודי שמש שסובלים מהצטברות גדולה של אבנית, הם דודי שמש שימצאו את עצמם עם שכבה קשה חדשה שתסתום את מעבר המים מהדוד אל הברזים שלנו.

היות והאבנית היא אחת מהבולטות ביותר כאשר מדברים על תקלות נפוצות בדודי שמש, בהתאם כדאי לטפל בה בתדירות גבוהה יחסית, שנעה בין אחת לחצי שנה לבין אחת לשנה.

 

דודי שמש בימי הקיץ החמים – אנחנו סומכים עליהם, אבל מה קורה כשהם לא פעילים?

דודי שמש בימי הקיץ החמים אמורים לספק לנו מים חמים, שמספיקים לרוב גם לשעות היום וגם לשעות הלילה. כל זאת על מנת שנוכל להנות ממים חמימים למקלחת ואפילו לשטיפת הידיים הפשוטה ביותר, אבל מה קורה כאשר דודי שמש אינם מחממים את המים כמו שצריך?

תקלה שכזו מעידה על בעיה בקולט השמש, בדרך כלל מקורה בלכלוכים שמצטברים על גביו, בסתימות שנמצאות בקולט השמש ועוד. במקרה כזה, טכנאי הדודים יצטרך לאבחן את הבעיה, ובהתאם לטפל או להחליף את הצינורות של הקולט, ולנקות אותו מהלכלוכים שמונעים ממנו לעבוד.

 

רוצים לדעת עוד על תקלות נפוצות בדודי שמש? אל דאגה – אתם בהחלט יכולים

חברת מים חמים – טכנאי דודים שמחה להעמיד לרשותכם מידע נוסף מקצועי ועשיר בנוגע לדודי שמש, דודי חשמל ועוד. אם תרצו לדעת עוד בנוגע לתקלות נפוצות בדודי שמש, אתם מוזמנים לקרוא עליהן עוד באתר האינטרנט של החברה. לרשימת התקלות כנסו לאתר ותוכלו להשיג את כל המידע שלו אתם זקוקים.

דודי שמש

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »