תמלול הקלטות בסכסוך מול חברת ניקיון

רבים נפגעו בעבר משירות לקוי ולא מקצועי מחברות ניקיון שונות, שאף גרמו נזק לרכוש הקיים בבית. במקרים של סכסוך, שימוש בשירותיה של חברת תמלול הקלטות מקצועית יכולה לעשות את ההבדל, ולקדם אתכם אל עבר קבלת הפיצוי המתאים. במקרים בהם נקלעתם לסכסוך אל מול חברת ניקיון, כדאי שתכירו את האופציות העומדות בפניכם.

הסכסוכים הללו עלולים להיווצר בעקבות קבלת שירות לקוי או גרוע מכך, אי קבלת השירות. ישנן חברות ניקיון שאינן מקצועיות והן לצערנו רבות בשוק, ולכן לקוחות רבים נכווים מקבלת שירותים לא מקצועיים אלה. חברות ניקיון שאינן מקצועיות עלולות לגרום נזק של ממש לריהוט שנמצא בבית, ואף שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים למשטחים מסוימים ולמעשה הורסים את המשטח כולו.

 

חברות ניקיון לא מקצועיות

בחירת חברת הניקיון הנכונה הינה משימה כשלעצמה, כיוון שהשוק רווי בחברות ניקיון לא מקצועיות אשר גורמות לנזקים ברכוש של הלקוחות, נותנות שירות לקוי ואף מתחמקות מסיפוק השירות שקיבלו עליו תשלום מראש. כל אלה משאירים אותנו, כלקוחות,  חסרי אונים אל מול החברה ונקלעים לסכסוך שכלל לא תיכננו רק כי ביקשנו לקבל שירות ניקיון טוב ואמין.

במקרים בהם חברות הניקיון מסרבות לתת את השירות או מסרבות לפצות את הלקוחות על הנזק/ אי מתן השירות – יצטרכו הלקוחות לפנות לבתי המשפט על מנת למצות את הדין עם אותן החברות.

 

מזה תמלול הקלטות?

תמלול הקלטות מקצועי הוא בעצם לקיחת שיחה מוקלטת שקיימת כקובץ אודיו והפיכתה לתמלול כתוב. תמלול שיחות טוב ואיכותי צריך להיעשות על ידי חברת תמלול משפטי אשר תדע להעביר לא רק את המילים שנאמרות בשיחה אלא גם את הדרך בה נאמרות המילים, על מנת להבהיר לבית המשפט את רוח הדברים.

למעשה, תמלול משפטי הוא ראיה לכל דבר אשר מתקבלת בבית משפט יכולה להטות את המאזניים לטובתכם – שכן לרוב ההקלטה נעשית ללא יודעין של הצד המוקלט.

 

כיצד תמלול הקלטה יכול לעזור לי בסכסוך?

תמלול הקלטה של שיחה שנעשית אל מול חברת הניקיון יכולה לעזור לכם בצורה משמעותית לקבל את מבוקשכם. כיוון שחברת הניקיון התחייבה למתן שירות מסוים וכעת מסרבת לספק אותו, או גרוע מכך, מסרבת לפצות על הנזק שגרמה – היא למעשה עוברת על החוק.

הקלטה בה נשמעת שיחה של הלקוח עם חברת הניקיון יכולה להעביר בצורה טובה מאוד את רוח הדברים ולהוכיח את "האשמה" של חברת הניקיון בבית המשפט, שכן התמלול מתקבל כראייה שיכולה להטות את כף המאזניים בצורה חד משמעית.

מומלץ להשתמש בחברת תמלול משפטי מקצועית, שתדע לתרגם משפה זרה לעברית במקרי הצורך, שתדע לטפל בקשיים טכניים או להתמודד עם הקלטה לא איכותית במיוחד. החברה תדע לכתוב תצהיר מקצועי שיתקבל בבית המשפט.

תמלול הקלטות בסכסוך מול חברה ניקיון

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »