שמירה על היגיינה וניקיון בשירותים ציבוריים

כל מקום שמכבד את עצמו צריך לאפשר לקהל הלקוחות שלו להגיע אל שירותים נקיים ונעימים. שכן, מצב שכזה צפוי להוביל לחוויה נעימה. לא כולם יודעים זאת, אך הניקיון של השירותים הציבוריים קובע לא פעם את מספר הלקוחות שפוקדים את החנויות שמסביב. שכן, לקוחות רוצים להגיע אל מקום שיש בו שירותים ציבוריים נקיים ונוחים לשימוש. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את כל המידע הנוסף שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שפקדנו מספר חדרי שירותים ציבוריים באזורים שונים ברחבי הארץ. חלקם היו נקיים ביותר, אך מעטים מהם היו מלוכלכים ובלתי ניתנים לשימוש. למרות שמדובר במספר מצומצם של חדרי שירותים כאלו, החלטנו לכתוב מדריך  מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת פרטים על האפשרות של שמירה על היגיינה וניקיון בשירותים אלו. שכן, לא כולם מודעים להשלכות שעשויות לבוא לידי ביטוי במידה והם לא ישמרו על היגיינה. אחת ההשלכות שצוינה בפניכם קודם לכן נוגעת לאי הגעה מופגנת מצד לקוחות. שכן, אף אחד לא מחפש חוויית קנייה שכוללת הגעה אל שירותים מלוכלכים עם מתקנים שבורים.

 

שמירה על היגיינה וניקיון בשירותים ציבוריים – הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת

הדבר הראשון ולדעתנו גם החשוב ביותר נוגע לבחירה נכונה של מתקנים איכותיים. שכן, אם תבחרו במתקנים שאינם מומלצים ועמידים, אתם צפויים לגלות שתוך זמן קצר המתקנים יהיו שבורים או תקולים. למקרה שאינכם יודעים באילו מתקנים מדובר, נציג בפניכם כמה מהמוכרים שבהם:

  • מתקן להחזקת נייר טואלט
  • מתקן להוצאת סבון או קצף
  • מתקן להוצאת נייר מגבת ועוד

חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ומוכרת שמוכרת את מתקנים אלו, כמו למשל חברת אמבין פרו שידועה באיכות שלה.

 

שמירה על היגיינה וניקיון בשירותים ציבוריים – הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת

אתם צריכים לדעת שזה חשוב מאוד להשתמש במתקנים איכותיים, אבל זה לא מספיק. שכן, יש צורך לבצע ניקיון במקום בתדירות גבוהה. ההמלצה היא לערוך ניקיון אחת לשעה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאכן נעשה ניקיון בזמנים הקבועים, אתם יכולים לתלות טבלה מסודרת ולאפשר לעובדים לכתוב את השעות שבהן הם ביצעו ניקיון במקום.

 

שמירה על היגיינה וניקיון בשירותים ציבוריים – הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת

הדבר האחרון והחשוב לא פחות נוגע למספר המנקים שצריכים להיות במקום. אם פוקדים את השירותים הציבוריים שאתם מנהלים הרבה אנשים, עליכם לבדוק אם יש צורך ביותר ממנקה אחד. תוכלו לדעת זאת לפי רמת הניקיון של השירותים הקיימת כעת. אם השירותים לא נקיים מספיק, כנראה שצריך להוסיף עובד נוסף או שניים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע החשוב בנוגע לשמירה על היגיינה וניקיון בשירותים ציבוריים, מאחלים לכם שהשירותים שלכם תמיד יהיו נקיים ומטופחים.

שירותים

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »