2  שלבים לניקיון החניה לרכב בבית

גם אתם מרגישים שהרכב שלכם הוא הפנינה שלכם? לידיעתכם, אתם לא היחידים שמרגישים כך.

הרכב משרת אותנו במשך רגעים רבים ביום לטובת נסיעות שונות, ארוכות יותר או פחות, ולאור זאת חשוב לנו שהוא יהיה במיטבו.

התחושה של הניקיון לצד הניחוחות שמלווים אותו , הופכים את השהות ברכב לנעימה ומשמחת יותר.

לצד הניקיון של הרכב עצמו, חשוב שגם מקום החנייה עצמו יהיה נקי מספיק, כך שהרכב לא יתלכלך באופן תדיר ויידרש מאיתנו לנקות אותו לעתים קרובות.

תחזוקת ניקיון שוטפת תבטיח את ניקיונו של הרכב שלכם, ותחסוך מכם מבוכה וחוסר נעימות בכביש.

לפניכם מספר שלבים לניקיון החניה לרכב בבית. אם תפעלו על פיהם, סביר להניח שתצליחו לשמור על הניקיון מכל משמר.

 

שלב ראשון- הכנת הכלים וחומרי העבודה

חניה לרכב דורשת ניקיון קפדני ויסודי. כדי שתוכלו להיערך לניקיון שלכם, כדאי להצטייד ראשית בכל החומרים והכלים הנדרשים, אשר יבטיחו את טיב הניקיון. הדרך האידיאלית לנקות היא באמצעות מכונות דיזל, אשר שוטפות ומקרצפות את המשטח, חומרי חיטוי וניקוי שיכולים למחות כתמי שמן ופיח, וכן כלים בעלי לחץ מים גבוה, אשר ייעודיים לאזורים קשים יותר כמו קירות, צנרת, פינות החנייה וכו'.

 

למה חשוב ניקיון החניה?

ניקיון החניה יסייע במניעת סכנות שונות. הרכב עשוי להשאיר אחריו שלוליות של שמן או נוזל מחליק אחר, אשר עשויים להוות סכנת החלקה עבור עוברי האורח. זה מסוכן גם להולכי הרגל וגם לנהגים שעוברים במקום, אשר יכולים להחליק עם רכבם ולפגוע ברכב הסמוך\ בהולך רגל שעבר. מעבר לסכנת ההחלקה, יש גם סכנה בריאותית ממשית, מאחר ומדובר בחומרים שיכולים להזיק לבריאותו של אדם במינון גבוה (אבק, פיח, לכלוך).

 

שלב שני- שלב הניקיון החגיגי

לאחר ההצטיידות במיטב התכשירים והכלים, הגיע הזמן להתחיל במלאכה. את הרכב שלכם מומלץ להזיז למקום בטוח אחר, כך שהחניה כולה תהיה זמינה לניקיון. בשלב הראשון, התחילו עם אזורים פחות נגישים או נראים לעין, כמו תקרת החניה, הפינות והעמודים. לאחר השגת ניקיון מוחלט, כל המים יתנקזו לרצפה ותוכלו להתחיל לגרוף אותם החוצה. בפעולת הגריפה תבצעו גם כן ניקיון אגבי של הרצפה, וכך תבטיחו נראות כללית נוצצת ומבריקה.

 

האם יש דרך קלה יותר?

כיום ישנן חברות ייעודיות שמציעות שירותי ניקיון לחניונים. אם אתם רוצים להימנע מלכתחילה מלכלוך במקום החניה שלכם, דעו שכיום ישנן סככות שתוכלו לרכוש אשר יגנו על הרכב שלכם מפני נזקים חיצוניים. הסככה תבטיח מניעה של פגיעות מזג אוויר, לכלוכים אפשריים מהאוויר ומהצדדים, וכן תבטיח את השקט שלכם בכל מה שקשור לניקיון החיצוני של החניה ושל הרכב. מעבר לכל זה, היא תחסוך עבורכם גם כן את הסכום שאתם נדרשים לשלם בעבור שטיפה חיצונית מקיפה.

 

ציוד לניקיון

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »