שלבים בניקוי ספות – מא' ועד ת'

הספות בבית או במשרד נוטות לצבור לא מעט אבק ולכלכוך. על מנת להבטיח כי תוכלו לקבל ספה נקייה, להלן כל השלבים החשובים לצורך ניקוי ספות יסודי ומקצועי.

 

ניקוי ספות – איך תעשו זאת כמו המקצוענים?

ניקוי ספות הוא הכרחי ומהותי מאוד, וזאת בשל העובדה כי מדובר בריהוט מסיבי אשר סופח חיידקים ואבק. למעשה, ללא ניקוי יסודי אשר צריך להתבצע אחת לשבוע, אתם עלולים להיות חשופים לבעיות בריאות בשל חיידקים אשר עשויים להיות מסוכנים לבריאות, בעיקר במידה ובבית מתגוררים פעוטות. סקר אבטחת מידע אותה ערכו חברות הניקיון העלו כי רבים אינם מבצעים ניקיון כפי שצריך, ולכן במדריך הבא נציג לכם את כל המידע לגבי ניקוי ספות – מא' ועד ת'.

חומרי ניקוי

 

כל השלבים לניקוי ספות מא' ועד ת'

  • אבחון סוג הספה – כיום ניתן לרכוש עשרות סוגים שונים של ריפוד ספות. על מנת להתחיל בניקיון יש ראשית כל להבין מהו החומר ממנו עשויה הספה, ולאחר מכן להתאים את חומרי הניקיון לריפוד עצמו. כך לדוגמא, אם יש ברשותכם ספת עור, עליכם לרכוש מרכך עור אשר נועד להסיר כתמים כמו גם להבריק את הספה, ואילו מדובר בספת בד עליכם לרכוש חומר ניקוי בו ניתן להשתמש באופן נקודתי לצורך הסרת כתמים וחיידקים.
  • שאיבה – בשלב השני עליכם לשאוב באמצעות מברשת עדינה את הספה, כאשר מומלץ לבצע את השאיבה לאחר טפיחות חזקות על הספה אשר נועדו להסיר את האבק. את השאיבה יש לבצע באופן יסודי ובכל האזורים של הספה, אולם לפני כן הסירו במידה וניתן את הריפוד והעבירו אותו לכביסה, בהתאם להוראות היצרן.
  • שימוש בחומרי ניקוי ייעודים – ברחבי הרשת כמו גם בחנויות מתמחות ניתן לבצע רכישה של חומרי ניקוי ייעודים עמם ניתן כאמור לנקות את הספה באופן יסודי. חשוב להקפיד ולא להשתמש בכל הכמות של החומר, אלא רק בכמות נקודתית בכדי להימנע מהרחבה של הכתמים הקיימים בספה כתוצאה משימוש באותם חומרי ניקוי. הדרכה מקצועית המתבצעת באמצעות חברת ניקיון מקצועית או מהיצרן של הספה תבטיח כי תוכלו לנקות את הספה כפי שצריך, כאשר בסוף תהליך הניקוי חשוב מאוד לוודא כי לא נותר חומר ניקוי, כל זאת בכדי להבטיח כי החומר נספח היטב בסיבים.
  • יצירת קשר עם חברת ניקיון מקצועית – אחת לחצי שנה או בהתאם לצורך יש ליצור קשר עם חברת ניקוי ספות מקצועית אשר תדע לספק לכם את המעטפת הטובה ביותר לצורך ניקוי ספות יסודי. באמצעות החברה תוכלו להעניק לספה שלכם מראה מחודש ומצוחצח, וזאת לאור העובדה כי חברות ניקיון משתמשות בחומרים מקצועיים וכן בציוד מתקדם אשר מאפשר לנקות את הספות באופן יסודי, ובכך לחטא ולהבריק את הספה באופן מושלם.

אולי תאהבו גם:

איך לנקות ספה דמוי עור
איך לנקות ספה דמוי עור

ספות דמוי עור הן בחירות פופולריות בשל המראה המסוגנן והעמידות שלהן. עם זאת, כמו כל רהיט אחר, הם דורשים ניקוי ותחזוקה שוטפים כדי לשמור על

קרא עוד »
ניקוי ספות בקיסריה ראשית
הזמנת ניקוי ספות בקיסריה

אחד הרהיטים היותר שימושיים במרחב הביתי הוא הספה. ישיבה מול הטלוויזיה או עם חברים, מנוחה קטנה באמצע היום מהשגרה הלוחצת ועוד ועוד – הספה היא

קרא עוד »