3 שיטות לניקיון כסאות המשרד במהירות

המשרד שלכם מלא בציוד משרדי, החל משולחן המחשב, דרך מחשב עצמו, תמונות קיר ועציצים, ועד כסאות וספות.

היות והמשרד שלכם הוא מקום פעיל, שאליו נכנסים וממנו יוצאים אנשים לאורך כל היום, והוא צובר אבק דרך החלונות – כל אחד מהאלמנטים שנמצאים בו מצריכים ניקוי אחת לכמה זמן.

היום אנחנו רוצים לספר לכם על 3 שיטות לניקיון כסאות המשרד במהירות, בצורה שגם תשאיר את הכיסאות נקיים ושימושיים לאורך זמן, וגם לא תגזול מכם יותר מדי זמן של עבודה.

אז הכינו את הכפפות, חומרי הניקיון ואת הסבלנות שלכם – אנחנו מתחילים.

 

ניקיון כסאות המשרד – לא דבר שכדאי לוותר עליו

אם תחשבו על זה, כסאות המשרד הם אחד המקומות הכי מזוהמים שקיימים במשרד שלכם. בסופו של דבר, בדומה לכסאות נוספים כמו כסאות בר, למשל, גם הכסאות שבמשרד שלכם פוגשים לא מעט לכלוך במהלך היום. אתם יושבים על הכסאות אחרי שישבתם במקומות ציבוריים, כמו בתחנת האוטובוס, במושב האוטובוס ועוד, ואתם מגיעים לישיבה עליהם אחרי שהמכנסיים שלכם צברו לא מעט אבק ולכלוך לאורך היום, מפיח רכבים לדוגמה. בסופו של דבר, הכסאות הם אלו שצוברים את כל הלכלוך הזה, ולכן צריך להקפיד על הניקיון שלהם.

 

השיטה הקלאסית לניקיון כסאות המשרד במהירות – מגבונים לחים

אם הכסאות שלכם אינם משלבים בדים מיוחדים שסופגים לתוכם את הלכלוך, תוכלו להצטייד במגבונים לחים לצורך המשימה. המגבונים ינקו את פני השטח של הכסאות, ויותירו אותם נקיים וחפים מכל לכלוך או זיהום.

 

השיטה המתקדמת – שאיבת הכסאות

כסאות משרדיים הם הרבה פעמים כסאות שעשויים מבדים, שהופכים את הישיבה על הכסא להרבה יותר נוחה. אותם בדים סופגים לתוכם את הלכלוך, ולכן יש לשאוב אותו מהפנים לכיוון החוץ. קיימים שואבים רבים לכיסאות שניתן לרכוש במחיר נוח במיוחד, שיוכלו לעשות את העבודה ולשאוב החוצה את כל הזיהום והלכלוך שהצטברו בפנים. מדובר על שואבים קטנים ונוחים במיוחד לעבודה, ויחד עם מחיר הוגן – מתקבלת תוצאה נהדרת עבורכם.

 

שיטה מיושנת אבל עובדת: ניקיון כסאות המשרד בחביטה וניעור

שיטה נוספת שיכולה לסייע לכם, שעובדת מצוין גם על כריות או שטיחים, לדוגמה, היא שיטת החביטה והניעור. אתם בהחלט מוזמנים לחבוט בבד שעל הכסא שלכם, דבר שיוציא החוצה את כל הרפש שהצטבר בפנים, ולסיום הפעולה לנער את הכסא כדי להסיר ממנו את כל שאריות הלכלוך המדוברות.

 

אם כבר אין סיכוי לכסאות – פשוט תחליפו אותם

אם הכיסאות כבר הגיעו למצב זיהום חמור במיוחד, כנראה שזה הזמן להחליף אותם. ותרו על ניקיון כסאות המשרד, והשקיעו את הכסף והמאמצים שלכם בבחירת כסאות חדשים, נקיים ומעולים, שעליהם תשמרו לטווח הארוך. בחנות UNITED SEATS תוכלו למצוא מגוון אדיר של כסאות משרדיים, במחירים מצוינים ובנראות מעולה, שיוכלו להעניק לכם את חווית העבודה והישיבה שאותה אתם כל כך מחפשים. בהצלחה ותהנו!

 

כיסא מרופד

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »