3 שיטות לניקוי חלון בצורה מבריקה

המשפט המוכר שרוצה להגיד לכם שאצל אחרים הכול נראה יותר נוצץ ומעניין קשור משום מה לדשא.

כן, אתם לא טועים, אנחנו מתכוונים למשפט המוכר "הדשא של השכן תמיד יותר ירוק".

לא ברור לנו למה המשפט לא נוגע לחלונות, הרי תמיד זה נראה שהחלון של השכן נקי ומבריק יותר מהחלון שלנו.

עד שהמשפט המוכר ישתנה באחר, יצאנו לבדוק את שיטות הניקוי הטובות ביותר שיאפשרו לכם לקבל חלון מבריק יותר מזה של השכנים.

 

הקדמה – הסבר לגבי אופן איסוף המידע בנושא

בתקופה האחרונה התברר לנו שאנחנו קלולס בכל הנוגע לניקוי חלונות. יש לנו את שפי, המנקה המקסימה שלנו שאחראית על ניקוי הכללי של הבית שלנו, כך שעד היום, לא יצא לנו להגיע אל ניקיון החלונות. החלטנו לבקש משפי לנוח לכמה דקות, לשבת אתנו על כוס קפה ועוגה במטבח כדי שנוכל לציין בפניכם את השיטות היעילות ביותר בניקוי חלונות. שפי כידוע, היא מומחית בניקיון באופן כללי ובניקוי חלונות בפרט. היא ציינה בפנינו את 3 השיטות הטובות והסודיות שלה (שכבר לא יהיו סודיות לאחר שהמדריך הנוכחי יפורסם).

 

שיטה מספר 1 לניקוי חלון בצורה מבריקה – באמצעות מנקה חלונות

מסתבר שיש לנו בבית מכשיר שנקרא מנקה חלונות ואנחנו בכלל לא ידענו על קיומו. שפי שלנו מנקה את החלונות של הבית עם מכשיר לניקוי חלונות שמאפשר לה לדבריה, להגיע אל הקצוות הכי רחוקים. באמצעות המכשיר היא יכולה לנקות את הצד הפנימי והחיצוני של החלון ואם לא די בכך, היא מצליחה גם לנקות את המסילות שנחשבות כבעייתיות ביותר לניקוי. שפי ציינה בפנינו שמאז שהיא רכשה עבורנו את המכשיר, היא מוכנה לנקות את החלונות שלנו בכל פעם שהיא מגיעה.

 

שיטה מספר 2 לניקוי חלון בצורה מבריקה – באמצעות עיתון

אם נשארו לכם כמה עיתונים מסוף השבוע בסלון, כדאי שתניחו אותם רגע בצד ואל תזרקו אותם אל המחזור. מסתבר שאחת השיטות הטובות ביותר לניקוי חלון בצורה מבריקה היא תוך שימוש בעיתון. שימו לב, זה צריך להיות עיתון פשוט ולא מגזין. אנו ממליצים לכם שלא לקנות עיתון יקר, אלא פשוט להשתמש במה שיש לכם בבית. אם אין לכם עיתון כרגע, אתם יכולים לפנות אל אחד או יותר מהגורמים הבאים ולקבל אותו בחינם:

  • המכולת השכונתית
  • השכנים
  • קרובי משפחה
  • קולגות

יש לא מעט עיתונים שמחולקים חינם מידי יום, כך שבטוח תמצאו אחד.

 

שיטה מספר 3 לניקוי חלון בצורה מבריקה – תזמינו את שפי

שפי הציעה את השיטה הזו אבל אנחנו מצטערים, לא הסכמנו לפרסם את מספר הנייד שלה פשוט כי אנחנו קנאים למנקה המדהימה שלנו. תצטרכו למצוא לכם מנקה אחרת חברים.

עד כאן 3 השיטות לניקוי חלון בצורה מבריקה, תיישמו אותם ותוכלו ליהנות מנוף מבריק ומצוחצח.

חלון של חנות

 

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »