3 יתרונות לשימוש ביתי במכונת שטיפה בלחץ לעומת שימוש תעשייתי

רבים מאתנו רגילים לטקס השבועי, והבלתי נמנע, של העברת ספונג'ה בכל הבית.

לרוב המטלה המייגעת כוללת מגוון רחב מאד של מוצרי ניקוי, ובעיקר מגוון רחב של כלי ניקוי הנדרשים לביצוע המטלה, כאשר לכל אחד מטרה אחרת.

בין אם הבית גדול או קטן, כל מטר שדורש ניקוי נראה כאין סופי, וכבר ויתרנו ממזמן על למצוא פתרון יעיל יותר.

אך המצב אינו חסר תקווה בעידן הטכנולוגי שלנו, וכיום נפוצות יותר ויותר מכונות שטיפה מסוגים שונים המסייעות בתהליך.

בין אם מדובר בבית העסק או בביתנו הפרטי, נוכל לשקול ולאמץ את מכשיר שטיפה בלחץ, אשר הופך להיות נפוץ גם בשימוש ביתי, ולו כאמור סוגים שונים אשר מטרתם לסייע לנו בניקיון הבית בפחות זמן, פחות השקעה כלכלית במוצרי ניקיון, ובכמה שיותר יעילות היות והמכשיר משלב בתוכו מגוון יכולות המסייעות בכך.

 

מה זה מכשיר שטיפה?

מכונת שטיפה היא מכשיר חשמלי שמטרתו לנקות משטח מסוג כלשהו, וזאת בהתאם למטרתנו, והוא מעין תחלופה לניקוי המסורתי לו אנו מורגלים מבית, אשר נעשה באופן קלאסי באמצעות מטלית, מגב, סבון ומים. מטרת המכונה היא לבצע ניקוי יסודי בהרבה יותר, באמצעות הפעלת רמות שונות של ניקוי והתאמה מיוחדת לסוג המשטח אותו נרצה לנקות.

 

איזה סוג מכונת שטיפה הכי מומלצת?

בשוק ישנם מספר סוגים של מכונות שטיפה, בעלות אלמנטים שונים, אך לרוב יהיה כדאי לנו לבחור מכונה בעלת יכולת מגוונת שתוכל לסייע בכלל התנאים הקיימים בבית:

מכונת שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה בלחץ היא בין המכונות המובילות בשוק כרגע בעיקר לשימוש משרדי, שכעת נכנסות גם אט אט לבית הפרטי. מכונה זו מונעת בעיקר על מים ועובדת בלחצים שונים. למכונה זו יש מספר יתרונות:

  • עובדת עם מים חמים המאפשרים הסרת כתמים בעיתיים על ידי אידוי, כמו גם עם מים קרים בהתאם לצורך.
  • יעילה למגוון של משטחים וריצופים, דבר היעיל ביותר לבית גדול המגוון בריצופו, כגון: קרמיקה, דמוי פרקט, בטון, פורצלן, ועוד.
  • יכולה לעבוד במספר מצבים כגון גז, קיטור, אידוי, ואף שילוב ביניהם.

 

מכונת שטיפה רגילה

לעומת מכונת שטיפה בלחץ, מכונת שטיפה רגילה לרוב מיועדת יותר לשימוש ביתי אך לה מספר חסרונות ביחס לאחרת. מכונה זו כאמור אינה עובדת על בסיס לחץ ולכן מידת היעילות שלה פחותה. בנוסף, איכות הסוללה האלחוטית אינה חזקה לרוב, ועל כן קשה לעבוד אתה לאורך זמן בהתאם לגודל האזור הדורש ניקוי. לבסוף, המכונה שואבת באיכות נמוכה יותר ועל כן תצריך מאתנו לעבוד קשה יותר על מנת להגיע לרמת הניקיון הנדרשת.

 

איך אדע איזו מכונה לבחור?

ראשית אלינו להבין לאיזו מטרה אנו זקוקים למכונה. במידה ומדובר בשימוש תעשייתי, כמובן האופציה המשתלמת והיעילה ביותר היא מכונת שטיפה בלחץ היות וזו תאפשר לנו עבודה ארוכה בעזרת סוללה חזקה בשילוב יכולת ניקיון יסודית ומעמיקה במיוחד באזורים תעשייתיים.

לעומת זאת, במידה ומדובר בשימוש ביתי, מכונת שטיפה בלחץ אינה יורדת מגדולתה גם בסביבה זו, וניתן לשקול קניית מכונה אשר מותאמת לשימוש ביתי יותר. היתרונות הקיימים בקניית מכונת שטיפה בלחץ לשימוש ביתי:

  1. נוכל לחסוך מאמץ פיזי גדול בניקיון ביתנו היות ויש מכונה המסוגלת לבצע מספר פעולות.
  2. כאמור, מכונה זו בעלת סוללה חזקה בהרבה מזו הרגילה ותאפשר לנו לעבוד באופן רציף ובכך לחסוך זמן יקר, וכסף.
  3. בהתאם לריצוף הביתי שלנו נוכל לנקות מספר אזורים עם אותה המכונה ורק על החלפת חומר הניקוי אך ללא הצורך בשימוש במספר כלי ניקוי.

 

במידה ואנו מנקים בעצמנו או שאנו מעסיקים מנקה, מכונה זו מקלה על זמן העבודה והאנרגיה שאנו משקיעים במטלת הניקיון.

 

לסיכום

הבנו כי מכונות שטיפה בלחץ מאפשרות עבודה יעילה, חסכונית, ונעימה יותר. יחד עם זאת, מכונה זו מותאמת לשימוש תעשייתי אך יתרונותיה עולים פי כמה וכמה בעת שימוש ביתי היות והיא מקלה על ההוצאה של האדם הפרטי הן מבחינה כלכלית, מבחינת אנרגיה, ובעיקר זמן.

 

ניקוי צמידים

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »