מה מנקה טוב יותר – שואב אבק אלחוטי או רובוטי?

השאלה הזו היא מחלוקת מרכזית בעולם הניקיון.

אולי לא נחשפתם אליה כי אתם משאירים את מטלות הניקיון לבן או בת הזוג שלכם, אך מי שאחראי על ניקיון ביתו בטוח התחבט בשאלה זו במשך חייו.

ראשית כל, חשוב לציין שלא ניתן להגדיר בית כנקי, אם אין ברשותם של בעלי הבית שואב אבק איכותי.

רק שואב אבק ייתן תוצאות מקסימליות של ניקיון הבית. כמו כן, שואב אבק הופך את מטלות הניקיון לקלות יותר ונוחות יותר.

 

מה ההבדל בין השואבים?

חשוב שנתחיל בתיאור קצר של שני סוגי השואבים. שואב אבק רובוטי, או האי רובוט כפי שכולם מכנים אותו, הוא אותו שואב עגול ושטוח שמסתובב באופן עצמאי על רצפת הבית ומנקה אותה. ואילו השואב האלחוטי הוא בעל מוט ארוך שיש לאחוז בו בשעת הניקיון, אך הוא אינו מחובר לשקע ולכן הוא נוח יותר. לכל אחד משואבי האבק יש יתרון משלו, אך ללא ספק השואב האלחוטי מעניק רמת ניקיון גבוהה יותר בזכות עוצמת השאיבה שלו. לפרטים על שואב אבק אלחוטי מומלץ.

 

היתרונות של השואב האלחוטי

  1. ניתן לשנות את הגודל של הפיה של השואב ולהתאים אותה למטרת השאיבה. שאיבה מדויקת עם הפיה המתאימה מביאה לתוצאה יסודית יותר.
  2. המוט של השואב נוח לניקוי של פינות הבית, מגירות של רהיטים ועוד. לעומת זאת, השואב הרובוטי יכול לנקות רק את הרצפה, ומבלי להגיע לפינות החדר ולמקומות צרים, למשל בין רהיטים.
  3. לשואב האלחוטי יש יכולת שאיבה עוצמתית יותר, לכן הוא מנקה יותר טוב.
  4. מיכל האיסוף של השואב האלחוטי הוא גדול יותר, ובכך אתם לא תצטרכו לרוקן אותו לעיתים תכופות.

 

אז מה עדיף?

שני השואבים טובים ולכל אחד מהם מטרה שונה, לכן חשוב שתבינו את הצרכים שלכם ולפי זה תבחרו. למשל, בית גדול בלי הרבה רהיטים מתאים לשואב רובוטי, כי הוא יוכל לנקות את הרצפה מבלי שמכשולים רבים יפריעו לו. בניגוד לכך, אנשים שגרים בבית עם הרבה רהיטים ויש להם סטנדרט ניקיון גבוה, יעדיפו שואב אלחוטי.

 

איזה דגם של שואב אלחוטי כדאי לקנות?

החברה הטובה ביותר לשואבי אבק אלחוטיים היא דייסון כמובן. החברה השיקה מגוון מוצרים איכותיים שהוכיחו את עצמם. לאחרונה היא ייצרה דגם חדש עם מגוון שדרוגים. הדגם נקרא שואב אבק דייסון v11, ויתרונותיו הם –

  1. היניקה של השואב עוצמתית יותר ובכך משפרת את הניקיון. עוצמת היניקה מתאפשרת הודות להוספת מנוע שני לדגם החדש.
  2. לשואב יש עיצוב חדשני ויפה.
  3. השואב החדש שואב חלקיקים מהאוויר בבית שלכם ומטהר אותו.

 

סיכום

ניקיון הוא בית הוא ערך ראשון במעלה, כיוון שבית נקי הוא בית שנעים לחיות בו. הפכו את הבית שלכם לקסום ורגוע באמצעות שואב אבק אלחוטי איכותי.

 

ניקוי שטיח

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »