ניקיון משרדים – איך לעשות את זה בצורה איכותית ומהירה

כל הסיבות לכך שחשוב לנקות את המשרדים היטב: מונעים מג'וקים ומעופפים שונים להופיע בקרבתנו, מניעה של מחלות זיהומיות או וירוסים, שמירה על תדמית חיובית בקרב המבקרים, סביבת עבודה נעימה ועוד. אילו מקומות במשרד חשוב לנקות על בסיס יום יומי? האם יש דברים שניתן לנקות בתדירות נמוכה יותר (מספר פעמים בשבוע, ואף פחות מכך)? כל מה שצריך לדעת על ניקיון משרדים במאמר שלפניכם.

 

החשיבות של ניקיון משרדים

הקפדה על משרדים נקיים חשובה מכיוון שתנאי היגיינה ירודים עשויים להזיק לבריאותנו. מעבר לכך, משרדים מלוכלכים יבריחו לקוחות פוטנציאליים ויפגעו בתדמית העסק או החברה. כמו כן, הרבה יותר נעים לעבוד בסביבת עבודה נקייה.

 

לנקות את האבק

לנקות אבק זה קל ולא לוקח זמן רב. ניקוי זה הכרחי ויגרום למשרד שלכם להיראות הרבה יותר טוב ואסתטי. זה השלב הכי קריטי בניקיון, והכרחי מאוד שלא לדלג עליו כלל. יש לנקות את האבק כל יום על מנת לשמור משרדים נקיים, יפים ונעימים. בנוסף לכך, אין זה בריא לנשום את האבק.

 

לנקות את חדרי שירותים

ניקיון שירותים הינו הכרחי ביותר ולא רק בגלל העניין האסתטי, אלא בעיקר מסיבות בריאותיות והיגיינות. את חדרי השירותים יש לנקות בתדירות גבוהה, לכל הפחות פעם אחת ביום, ורצוי אף יותר מכך. יש לנקות עם אקונומיקה היטב את האסלה ואת כל החלקים שלה. ניתן לעשות זאת עם סקוץ' ולשפשף איתו היטב את האסלה. בנוסף לכך, יש לנקות גם את הרצפה בחדר השירותים, להחליף נייר טואלט וכו'.

 

לנקות את המטבחון

לנקות את המטבחון זה חשוב מאוד אך אין צורך לנקות אותו כל יום. במרבית המקרים ניתן לנקות אותו פעם בכמה ימים, בממוצע כ-2 עד 3 פעמים בשבוע וזה אמור להספיק. עם זאת, אין זמן מדויק שבו כדאי או צריך לנקות את המטבחון במשרד, ניתן לנקות את המטבחון בהתאם לצורך.

 

לרוקן את הפחים

אין מנוס מלרוקן את הפחים כל יום. הסיבה לכך היא שפחים מלאים בזבל מושכים כמות רבה של חרקים ומעופפים. מה, שלמעשה, יגרום להפרעה בשגרת החיים ולחוסר נעימות הן לעובדים והן לשוהים במקום. בנוסף לכך, החרקים גורמים לכך שהלכלוך יתפזר באופן אקראי במקומות שונים, כך, שלמעשה, עבודת הניקיון תהיה רבה יותר.

 

ניקיון כללי

ישנם דברים נוספים רבים שיש לנקות, כמו למשל: חלונות, ידיות, דלתות, שקופיות, מעקים, מראות, פתחים של אוורור ועוד. עם זאת, אין צורך לנקות דברים אלו כל יום, ניתן לנקות אותם לעיתים רחוקות יותר. אפילו פעם בשבוע זה יספיק.

 

לסיכום

לנקות את המשרד זה חשוב, הן מסיבות אסתטיות והן מסיבות בריאותיות. אם הינכם מתקשים בכך, ניתן לפנות לבעלי מקצוע כמו חברת ניקיון משרדים שתעשה מלאכה זו עבורכם.

סקוץ

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »