ניקיון חניונים – למה חשוב שיהיה שירות כזה?

בעלי עסקים רבים לא רואים חשיבות רבה בניקיון חניונים. בעיניהם זהו דבר זניח ובזבוז כסף. חניון הוא באמת רק המקום שבו מחנים את הרכב, אז למה לא לחסוך את ההוצאה על הניקיון שלו? למה צריך להיות לי אכפת מניקיון החניון?

 

רושם ראשוני

כאשר אנחנו מחנים את הרכב שלנו בחניון בדרך להיכנס לבית עסק מסוים, נוצר למעשה הרושם הראשוני על העסק. החניה בחניון יכולה להיות חוויה נעימה והיא יכולה להיות גם חוויה לא נעימה שתיצור רושם ראשוני רע על העסק ותגרום ללקוח לחשוב דברים לא טובים על בית העסק עוד לפני שהם בכלל נכנסו למקום. זוהי בעצם ההתחלה של הקשר של בית העסק עם הלקוחות שלו ועל בעל העסק לדאוג שיהיה ללקוח נעים מהרגע שהוא מחנה את הרכב שלו. ברגע שאדם נכנס לחניון שהוא מלוכלך ובו ריח מסריח, באופן אוטומטי נוצר לו רושם לא טוב על המקום.

 

בטיחות

חניון שלא דואגים לתחזק ולנקות אותו עלול ליצור בעיות בטיחותיות. למשל, עלול להיווצר מצב בו מאחד הרכבים בחניון נזל שמן על הרצפה ובעקבות כך, הרכב הבא שנכנס לחניון יכול להחליק על השמן. בנוסף, הבריאות של משתמשי החניון עלולה להיפגע כתוצאה מאבק, לכלוך, חומרים מסוכנים וכו.

 

תחזוקה

שירות ניקיון חניונים דואג גם לתחזוקת החניון. בחניון עלולות להיות בעיות תחזוקה שחשוב לפתור. למשל, אם צצות בעיות חשמל, מנורות שרופות שעלולות להוות סכנה בטיחותית בעקבות תאורה לא מספקת, חפץ שמפריע וכו'. אם תשכרו שירות ניקיון לחניון שלכם, תוכלו להיות בטוחים שבעיות כאלו יהיו מטופלות ולא יוזנחו.

 

שמירה על הרכבים

הימנעות מניקיון החניון עלולה לפגוע ברכבים החונים בחניון. בסופו של דבר, כשאני מחנה את הרכב שלי בחניון מסוים, אני מצפה למצוא אותו כפי שהיה, ללא פגיעות כלשהן. בחניון לא נקי מצטבר לכלוך ואבק, דבר שעלול להזיק לרכבים החונים בחניון.

 

מה כולל ניקיון החניון?

  • הסרת שומנים באמצעות חומרים מיוחדים
  • ניקיון העמודים
  • עבודות תחזוקה
  • ניקיון צינורות וספרינקלרים
  • ניקיון קירות החניון
  • ניקיון הרצפה

ניקיון החניון יותאם לצרכים שלכם ולדגשים שחשובים לכם. אם חשוב לכם שיהיה ריח טוב בחניון, או שהעמודים יהיו מבריקים, חברת הניקיון תבצע את מבוקשכם.

 

תהליך הניקיון

בשלב הראשון, תעבור חברת הניקיון באמצעות מכונה על רצפת החניון ותדאג לנקות אותה מלכלוך ולקרצף אותה. לאחר מכן, מכונה אחרת תדאג לניקוי פינות החניון, העמודים הקיימים בחניון והמדרכות. בשלב השלישי יבוצע ניקיון הספרינקלרים.

 

אל תזלזלו בשירות ניקיון חניונים!

כשאתם שוכרים שירות ניקיון חניונים, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהרכבים החונים בחניון יישמרו כמו שצריך, שללקוחות תהיה חוייה נעימה שתגרום להם לרצות לחזור לבית העסק שלכם, שהחניון יהיה מתוחזק כמו שצריך ושלא תצטרכו להסתבך עם בעיות בטיחות שעלולות לצוץ פתאום.

מגרש חניה

אולי תאהבו גם: