ניקיון וחידוש כריות לריהוט גן

הצורך בחידוש כריות לריהוט הגן

לגינה הפרטית ישנה חשיבות רבה בעיני בעליה. מחד, היא מהווה מעין מקום מפלט רגוע משטף החיים המהיר המאפיין את חיי היום יום של רובנו, ומאידך הגינה מהווה את החזות החיצונית של הבית הפרטי, ובעקבות כך מגדירה את הרושם הראשוני שמשרה הבית על הבאים בשעריו.

בגינות רבות ישנן מערכות ישיבה, נדנדות, פופים וספסלים המיועדים הן לעיטור חזית הבית והן לנוחות הישובים בגינה. כלל האביזרים מורכבים מכריות בגדלים ומידות שונים.

מערכות הישיבה השונות ובפרט הכריות, חשופות לבלאי עקב חשיפה למזג אויר קיצוני, לכלוך כתוצאה מארוחות משותפות ומעצם הישיבה המרובה על מערכות הישיבה. לכן, אחת לתקופה מומלץ לחדש או לנקות את כריות הגן.

אך, קיים בלבול מסים ביחס לדרכים השונות לניקיון וחידוש כריות הגינה. בדיוק לשם כך, נפרט בפניכם את הדרכים המומלצות לביצוע הפעולות הנ"ל.

 

נקיון כריות הגינה

על מנת לנקות את כריות הגינה, נתייחס לשני מצבים עקרים.

המצב הראשון הוא במקרה בו הריפוד והבד של הכריות לא ניתן לפירוק מגוף הכרית. במקרה כזה, יהיה עליכם בשלב הראשון לשאוב את האבק והלכלוך מכריות הגינה, ולאחר מכן, באמצעות חומרי ניקוי יעודים אותם ניתן להשיג בחנויות לריהוט גן, עברו בעדינות על ציפוי הכרית.

ישנם מספר דגשים שעליהם יהיה עליכם להקפיד במהלך הניקוי. הראשון הוא שימוש בחומרי ניקוי שרמת החומציות שלהם נמוכה יחסית, על מנת שלא להזיק למראה ולצבע של הכרית.

בנוסף, בעת הניקוי, הקפידו שלא להשתמש במטלית ניקוי מחוספסת מדי, וכן יהיה עליכם להיזהר שלא לקרצף את הכרית בחוזק רב מדי, שכן פעולות מעין אלו יפגעו בחומר ובצבע מהם עשויה הכרית.

במידה וציפוי הכרית ניתן להורדה מהכרית, שאבו את האבק והלכלוך מהציפוי,  הורידו אותו בזהירות מגוף הכרית, הניחו את גוף הכרית במקום שמור ויבש, על מנת לשמור עליה בעת הניקוי, וכבסו בזהירות מרבית את ציפויי הכריות באמצעות חומרי הניוקי היעודים אודותיהם פורט לעיל.

 

חידוש כריות הגינה

אפשרות נוספת לריענון פינת הישיבה שלכם הוא, רכישה מחודשת של כריות לריהוט הגינה, בצבעים ובמידות אותם תבחרו.

לחלופין, תוכלו לרכוש ערכה מחודשת של ריפודים וציפויים לכריות הגינה שלכם, מאתרי האינטרנט ומחנויות המתמחים ביצור ועיצוב ריהוט גן. עלות המוצרים משתנה בהתאם לאיכות ולכמות אותה תבחרו להזמין.

 

החברה המומלצת לרכישה מחודשת

חברות רבות לריהוט גן מציעות מגוון כריות בצבעים ומידות לחידוש פינת הישיבה שלכם. אך למעטות בלבד ישנם את המוצרים האיכותיים והעמידם שיהוו תמורה הולמת למחיר אותו תשקיעו בחידוש כריות הגן.

החברה המומלצת ביותר לרכישה מסוג זה היא חברת "woodlee", חברה בעלת נסיון רב בתחום רהיטי הגינה ובעלת צוות מקצועי שישמח לייעץ לכם מהי הדרך הטובה ביותר לקניית כריות לריהוט גן.

כריות

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »