ניקיון דירה חדשה מקבלן: איך עושים זאת מבלי להשתגע?

בשעה טובה, לאחר חודשים ארוכים של המתנה, העירייה אישרה לקבלן טופס 4 וסוף כל סוף קיבלתם מפתחות ואור ירוק להיכנס למשכנכם החדש.

ללא ספק מדובר ברגע מרגש ביותר לו ציפיתם רבות.

יחד עם זאת, עבור רבים מאיתנו המעבר עצמו צופן בתוכו אתגרים רבים בטרם תוכלו להרגיש שמעונכם החדש הוא בית לכל דבר ועניין.

הכתבה הבאה תדריך אותכם בצליחת אותם שלבים קריטיים של מעבר לדירת קבלן חדשה, בדגש על האתגר הגדול ביותר, ניקיון הדירה.

 

מהו האתגר בניקוי דירה חדשה מקבלן?

כאשר אתם ניגשים לאתגר של ניקוי דירה חדשה מקבלן הלכלוך שתאלצו לנקות אינו לכלוך רגיל אלא לכלוך שדורש ניקיון מעמיק ויסודי יותר. מדובר בשינוי פאזה לא קטנה שכן למעשה מדובר באתר בנייה לכל דבר שעליכם להפוך לבית. סיבה נוספת שבגינה חשוב מאוד שהניקיון בשלב הזה יהיה יסודי ומעמיק במיוחד טמון בעובדה שמדובר בהזדמנות לניקיון יסודי של יתאפשר לכם שוב, אחרי שכל הרהיטים והחפצים האישיים יכנסו. על כן חשוב ביותר שהניקיון הראשון הזה בדירתכם החדשה יהיה מעמיק.

 

הפשילו שרוולים ועשו זאת בעצמכם

עבור אלו מאיתנו אשר חיים על פי הגישה שאם אתם רוצים שמשהו יתבצע כהלכה, עליכם לבצע אותו בעצמכם אין מנוס מאשר לקחת דלי, מגב וסמרטוטים ולהתחיל לנקות. ואכן, כאשר אדם מנקה את ביתו הוא ישקיע יותר תשומת לב לפרטים הקטנים ויתאמץ להגיע לרמת הניקיון הגבוהה ביותר. יחד עם זאת אחרים עשויים לטעון כי בשל חוסר מיומנות וחוסר ניסיון ניקיון שכזה לא יהיה אפקטיבי באמת. לאנשים שכאלה נמליץ להזמין חברת ניקיון, כפי שנסביר בפסקה הבאה.

 

האצילו סמכויות והזמינו עזרה מאנשי מקצוע מומחים

אלו שגורסים כי אין חכם כבעל ניסיון ודאי יעדיפו להזמין חברת ניקיון מקצועית, כזאת המתמחה בניקיון דירות חדשות לאחר בנייה או דירות ותיקות שזה עתה עברו שיפוץ נרחב. במהלך שנים של עבודה אספו מומחים שכאלו ידע רב לגבי הטכניקות הטובות ביותר לניקיון יסודי וגילו את כל השיטות, הטריקים והסודות להסרה של לכלוך שנוצר מחומרי בנייה כמו מלט, חצץ וכדומה.

 

הפכו את הדירה לבית בעזרת טאצ'ים אחרונים

עתה שחלל המגורים מצוחצח ונקי ודאי התחושה בדירה החדשה שלכם נעימה ומזמינה בהרבה. יחד עם זאת בפניכם ניצבים עוד שני שלבים חשובים ביותר שבלעדיהם לא תוכלו להשלים את מעבר הדירה במלואו: פריקה וסידור של החפצים האישיים שלכם וריהוט ואבזור הדירה.

אם אתם אנשים מסודרים ומאורגנים בוודאי תעדיפו לפרוק ולסדר את תכולת הדירה בעצמכם. אם לא ניחנתם ביכולות סדר וארגון בוודאי תשמחו לשמוע כי קיימות חברות שיכולות לדאוג גם לפן זה, החל מסידור מגירת הגרביים ועד ערמות הסירים והצלחות.

באשר לעיצוב וריהוט הדירה תוכלו להיעזר בחנויות המציאות את כל שתצטרכו לעיצוב בית נעים. אם התעייפתם מכל העבודה הזאת תוכלו להיעזר בחנויות אינטרנטיות. חנויות כגון הבית של עידה יאפשרו לכם להזמין הכל מחנות הרשת שלהם הנמצאת בכתובת הבאה: https://store.ida-home.co.il.

דירה חדשה היא עניין משמח במיוחד והיום עם כל השירותים הנוחים הזמינים בשוק המעבר לבית החדש שלכם יהיה קל, נוח ומהיר מתמיד.

 

חומרי ניקוי

אולי תאהבו גם: