ניקיון בתקופת הקורונה – איך לשמור על חיטוי בבית ובמשרד

כללי

מרגע שנגיף הקורונה נכנס לחיינו בתחילת 2020, חיינו השתנו מן הקצה אל הקצה. מעבר לבהלה הראשונית שנגרמה בעקבות הנגיף, דרך החיים של העולם כולו השתנתה. בידודים, בדיקות, מעקבים אפידמיולוגיים, ריחוק חברתי וסגרים הם חלק מחיינו, אך ההיגיינה האישית והציבורית תפסה חשיבות ומשמעות גם היא. אנחנו כאן כדי לתת מספר דגשים כיצד ניתן לשמור על ביתכם ומשרד העבודה שלכם נקי מחיידקים ונקי מנגיף הקורונה. נתחיל ונאמר שכדי לעשות זאת, עליכם להקפיד על שני מרכיבים עיקריים: היגיינה אישית וחיטוי משטחים מדבקים וחללים משותפים.

 

היגיינה אישית

ישנה חשיבות גבוהה להיגיינה אישית בבית ובמשרד משום שהקורונה עוברת בעיקר דרך מגע וקירבה שבין אדם לאדם, מרגע שכל אחד מבני הבית או המשרד מקפיד על היגיינה אישית, הסיכוי להדבקה פוחת. הדרך לשמור על היגיינה אישית היא דרך מסיכות, שטיפת ידיים עם מים וסבון, שיעול שלא מכוון לכף היד ושימוש שכיח באלכוג'ל איכותי. למעשה, כל העקרונות והדגשים הללו לא השתנו מהיום הראשון של המגיפה ועד עכשיו.

 

חיטוי בבית ובמשרד

כאמור, ככל שהתקדם הזמן התברר כי אופן ההדבקה של הנגיף הוא בעיקר מאדם לאדם דרך טיפות רוק ושיעול. אולם בתנאים מסוימים הוא מסוגל לשרוד זמן רב יחסית על משטחים. לכן, חשוב להקפיד על חיטוי משטחים משותפים וחללים סגורים בבית ובמשרד.

החיטוי הטוב ביותר יכול להתבצע בעזרת חומר שמבוסס על אקונומיקה או חומרי חיטוי אחרים שיכולים להשמיד את נגיף קורונה. נכון, יש ספקות לגבי היעילות של חומרי החיטוי הללו בכל מה שקשור לריסוס "כללי" באוויר הפתוח, במדרכות ובכבישים, אולם, בכל הנוגע למעליות, מעקים, ידיות דלתות ודלפקים שנמצאים במשרד – אין ספק שהיעילות מוכחת. לכן, אם ברצונכם לבצע חיטוי מקצועי ויעיל, השתדלו להקפיד על חיטוי המשטחים שצוינו כאן. אם תרצו לבצע עבודה איכותית, שכרו חברה מקצועית שיודעת לחטא את האזורים המבוקשים לפי העקרונות הללו.

 

איך החיטוי עוזר לנו והאם הוא נשאר לאורך זמן?

ככלל, יש לבצע חיטוי בכל מקום שבו יש צורך "לאפס את המצב". למשל, אם שהה בביתכם מישהו חולה קורונה ותרצו לחטא את הבית ולהחזיר אותו לקדמותו, חיטוי קורונה לבית שהוא מקצועי יוכל לעשות את זה עבורכם. כמובן שבבחירת החברה שתבצע את חיטוי הקורונה, הקפידו לוודא שהיא יודעת ופועלת לפי הדגשים.

באשר למשרד, שמכיל בתוכו אנשים רבים (ולעיתים מתחלפים) במהלך היום, רצוי ואף נדרש לבצע חיטוי קורונה איכותי, מקצועי ויעיל בתדירות גבוהה. חיטוי קורונה למשרד לא מבטיח שהמקום יישאר נקי וטהור מחיידקים לאורך זמן, אולם פעולת חיטוי שכזו תוכל לסייע לכם לאפס את המצב כל כמה ימים. בעזרת החיטוי השכיח, תוכלו לוודא שנגיף הקורונה החמקמק לא יימצא על המשטחים שבמשרד.

 

חומר לידיים

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »