ניקוי ספות עור – כך תבחרו בדיוק את החברה המתאימה לכם

בדרך כלל כאשר אנשים הולכים לקנות ספות הבחירה הראשונה, וההחלטה חשובה ביותר שניצבתם בפניהם, היא השאלה האם הם מעדיפים ספות עור או ספות מבד. לכל אופציה כזאת יש יתרונות אחרים ואנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע גם אתם, בזמנו, בחרתם לקנות סלון מעור. זה לא משנה אם יש לכם בבית מערכת ישיבה של 3+2, כורסאות טלוויזיה מפוארות שעשויות מעור או כל ספה אחרת, כי מה שבטוח זה שעור דורש תחזוקה.

אם לא תנקו את הספות שלכם על בסיס קבוע עלול להיות שהשימוש בעור יגרום לספות להיראות רע תוך זמן קצר. לכן כדאי יהיה, לפני הכול, להזמין שירות מקצועי של ניקוי עור פעם בשנה ובנוסף, בהחלט כדאי יהיה להקפיד על ניקיון ותחזוקה שוטפת שאתם בעצמכם תעשו. בנקודה הזאת כדאי לקחת בחשבון את העובדה שחשוב מאוד להשתמש רק בחומרים שמתאימים לכך.

לא כולם מבינים זאת, אך אם נבצע ניקוי עור בעזרת חומרים שלא לגמרי מתאימים אנחנו עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך. יתרה מכך, בדרך כלל ספות שעשויות מעור מצופות בלקה שמטרתה להגן על העור ועל צבעו. לכן, שימוש בחומרי ניקוי שלא מתאימים, כמו לדוגמא מסיר שומנים או אקונומיקה, עלולים לגרום לנזק נוראי.

ניקוי ספות עור

איך בכל זאת כדאי יהיה לנקות עור?

כאשר מדברים על ניקוי עור צריך, בשלב הראשון, לעצור ולאפיין את סוג העור. באמת חשבתם שכל הספות וכל הכורסאות עשויות בדיוק מאותו סוג של עור? התשובה היא כמובן לא. לכן יש טעם לבדוק את הנושא הזה לעומק, כי אם יש משהו בטוח, זה שרק אחרי שתבינו על איזה עור מדובר תוכלו לבצע את הניקוי בצורה נכונה.

לא אחת ניתן לראות ספות שעשויות, לדוגמא, מעור פולאפ, שהוא אומנם עור נהדר ויוקרתי, אך הוא סופג שמנים וזיעה, ובנוסף, הוא גם נשרט בקלות. לעומת זאת, עור נובוק הוא עור שיש לו מקרם קטיפתי נעים מאוד אך במידה והוא נרטב ממים – הוא מקבל סימנים של ספיגת מים. יש חשיבות אדירה לאפיון סוג העור כי רק כאשר נדע על איזה עור מדובר נוכל להתאים את סוגי חומרי הניקוי.

אם זה נשמע לכם כמו סינית ואם אתם חוששים שזה יגזול לכם יותר מידי זמן, עכשיו זה הרגע להתחיל לחפש חברה מקצועית שתבצע עבורכם עבודות של ניקוי עור. היתרון בפניה אל חברה מקצועית ברור, שכן אם אתם פונים אל המומחים בתחום אין ספק שהם יידעו, תוך מבט אחד קצר, באיזה חומרי ניקוי כדאי להשתמש. יתרה מכך, חברה מקצועית גם מגיעה עם כל הציוד הנכון לניקוי כל סוגי הספות, מה שמוביל בהכרח לניקוי עוד יותר טוב.

כך תבחרו לכם חברה נהדרת לניקוי עור

בין אם אתם זקוקים היום לשירותי:

  • ניקוי עור
  • ניקוי בד
  • ניקוי מזרונים

או שאתם רוצים להזמין שירות של תיקונים שונים לספות שלכם בסלון, אנחנו בחברת קלינטק זו הבחירה הנכונה! ראשית, לחברה שלנו יש ניסיון רב שנים כי אנחנו קיימים כבר משנת 1999 ומאז ועד היום יצא לנו לתת שירותי ניקוי מובילים ללקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

שנית, אנשי המקצוע שלנו יבצעו את כל סוגי הניקוי והתיקון לספות ולכורסאות שלכם ישיבות בביתכם. תוהים מדוע זה כל כך חיובי ונוח? פשוט מאוד: כי אתם לא צריכים להטריד את עצמכם בשינוע של הספות או במחשבה על כך שתישארו כמה ימים בלי שיהיה לכם על מה לשבת.

בנוסף, כאשר הכול מתבצע לנגד עיניו של הלקוח הוא יכול לראות את התהליך, לשאול שאלות תוך כדי ואף ללמוד בעצמו דבר או שניים אודות ניקוי עור ובד.

אצלנו בחברת קלינטק אתם יכולים גם לרכוש את חומרי הניקוי הדרושים לכם כך שגם במובן הזה מצפה לכם אצלנו חוויה חיובית. המחירים אצלנו נוחים והשירות שלנו מהיר ויעיל, אז למה לחשוב פעמיים? לא אחת קרה שהלקוחות שלנו כבר חשבו לזרוק את הספות הישנות ולרכוש ספות חדשות, אך בדיוק אז אנחנו נכנסו לתמונה.

מדהים לראות כיצד כאשר הצוות שלנו עוזב את בתי הלקוחות הספות פשוט נראות כמו חדשות! אז למה שלא תתקשרו אלינו גם אתם ותתחילו ליהנות משירותי ניקוי עור מובילים?

לפרטים נוספים: https://www.clean-tech.co.il/

אולי תאהבו גם:

איך לנקות ספה דמוי עור
איך לנקות ספה דמוי עור

ספות דמוי עור הן בחירות פופולריות בשל המראה המסוגנן והעמידות שלהן. עם זאת, כמו כל רהיט אחר, הם דורשים ניקוי ותחזוקה שוטפים כדי לשמור על

קרא עוד »
ניקוי ספות בקיסריה ראשית
הזמנת ניקוי ספות בקיסריה

אחד הרהיטים היותר שימושיים במרחב הביתי הוא הספה. ישיבה מול הטלוויזיה או עם חברים, מנוחה קטנה באמצע היום מהשגרה הלוחצת ועוד ועוד – הספה היא

קרא עוד »