מתי נרצה לבצע ייבוש תת רצפתי?

מקרים רבים עלולים להוביל לצורך בייבוש מים כלואים מתחת לרצפה. במקרה כזה כדי לייבש את המים בעבר היו מרימים את הרצפות, היום כבר יודעים שניתן לעשות זאת בקלות על ידי שימוש בשיטת ייבוש תת רצפתי. מהו ייבוש תת רצפתי, מתי כדאי לעשות בו שימוש ואיך עובד? על כך – תמצאו כאן תשובות.

 

מתי צריך לייבש מים כלואים?

פיצוץ בצנרת, מיעם עומדים במרפסת ואפילו איטום לא מספק של חדר הרחצה, עלולים להוביל למים כלואים מתחת לרצפה. מים כלואים ידועים כמזיקים. מלבד העובדה שהם עומדים ומגבירים את לחות החדר באופן שמפתח עובש בלתי נמנע על הקירות, הם גם עלולים לחדור לשכנים, לגרום לחוסר יציבות למבנה הקיים ולהוריד מערך הנכס באופן משמעותי.

כל מקרה בו ישנם מים כלואים, חייבים לטפל בהם באופן מיידי. כל יום שעובר עלול להגביר את הנזקים הנגרמים. במקרים כאלו עושים שימוש בשיטת ייבוש תת רצפתי.

 

מהו ייבוש תת רצפתי?

כדי לייבש מים כלואים ניתן להרים את כל רצפות הדירה, לייבש את המים ולרצף את הדירה מחדש. אך מדובר בשיטה יקרה ולא נדרשת מאז שהשיטה המתקדמת לייבוש תת רצפתי תפסה תאוצה. באמצעות ייבוש תת רצפתי, לא נדרש להרים מרצפות, הייבוש נעשה באמצעות כלים מתקדמים ללא צורך בהריסת מרצפות.

בישראל אין הרבה חברות העוסקות בייבוש תת רצפתי. חברת פלמבר טק מובילה בתחום. מוזמנים להיכנס לאתר שלה כדי להבין איך זה עובד בצורה ישירה. הנה קישור:  https://www.plumbertech.co.il.

 

איך מתבצע ייבוש תת רצפתי?

במסגרת ייבוש תת רצפתי נקדחים חורים במקומות אסטרטגיים בקוטר של עד 50 מ"מ, על חריצי הרצפה, בין אריחי הריצוף. כך החורים מוסווים ופחות בולטים. דרך חורים אלו המים נשאבים באמצעות כלים מתקדמים וכך אחוזי הלחות יורדים לרמת התקן הנדרשת.

 

יתרונות הייבוש התת רצפתי

  • יבוש תת רצפתי חוסך זמן לעומת ייבוש רגיל בו יש צורך בפירוק רצפות, ייבוש החול התת רצפתי והרכבת ריצוף מחדש.
  • ייבוש תת רצפתי עולה פחות מהעלויות הנלוות לייבוש רגיל בו נדרשים לשלם גם על בלאי של חומרי ריצוף, זמני עבודה ארוכים, דירה חלופית למגורים זמניים ועוד.
  • ניתן להמשיך בחיי היומיום בזמן ביצוע העבודה בבית. בביצוע עבודת ייבוש רגילה לא ניתן להמשיך לגור בבית כיוון שיש צורך בהרמת מרצפות…
  • ייבוש תת רצפתי שומר על אסתטיות הריצוף, החורים נקדחים בקוטר קטן, אך ורק במקומות מוסווים כמוט מתחת לספה, מתחת לריהוט וכדומה. כך לא ניתן לראות את החורים שנקדחו.

 

לסיכום

ייבוש תת רצפתי הוא שיטה יעילה לייבוש מים כלואים כפי שסיכמנו כאן. חשוב לזכור כי בכל פתרון בעיה, יש לפתור את הבעיה מהשורש ולכן ייבוש המים לבדו מבלי נתינת מענה לבעיה שגרמה לבעיית המים הכלואים, לא תפתור את הבעיה מהשורש.

ייבוש תת רצפתי

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »