מה עדיף ניקוי ספות או לקנות ספה חדשה

ספה ידועה כרהיט יקר ערך שצריך לשמור עליו מכל משמר. כל אחד מבצע מאמצים שונים כדי לשמור על הספה שלו נקייה לאורך זמן. אך לעיתים, אין מה לעשות, דברים קורים והספות מתלכלכות מסיבות שונות. במדריך זה יצאנו לבדוק האם עדיף לערוך ניקוי לספות במצבים אלו או שמא, עדיף כבר לרכוש ספה חדשה. הישארו אתנו ותגלו את הממצאים שעלו בסקר שערכנו בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

כדי שנוכל לענות לעצמנו על ההתלבטות הזו אחת ולתמיד, החלטנו שאנחנו צריכים לפנות אל חכמת ההמונים. כך שבעצם פרסמנו סקר קצר ברשתות החברתיות ושאלנו את הגולשים: מה אתם עושים אם הספה שלכם ממש התלכלכה? האם אתם מזמינים ניקוי ספות או קונים ספה חדשה? קיבלנו לא פחות מ – 134 תגובות בנושא וריכזנו את הממצאים שעלו בסקר כדי להבין אחת ולתמיד מה עדיף מבין השניים.

 

נו, אז מה הממצאים?

לא נלאה אתכם ביותר מידי מידע ונציין בפניכם ש  – 89% מהגולשים על הסקר ציינו שהם פונים לחברות ניקוי ספות בהוד השרון. לא ביררנו באופן מעמיק מדוע הם פונים דווקא לחברות בעיר זו, שכן, לצערנו, לא ביקשנו מהמגיבים לכתוב את הפרטים האישיים שלהם ליצירת קשר. אבל אנחנו כן יכולים לראות שמרבית האנשים בוחרים בהליך של ניקוי ספות ולא ברכישה של ספה חדשה. אם אתם סקרנים לדעת מה הסיבות שעומדות מאחורי הבחירה הזו, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה.

 

למה דווקא ניקוי ספות?

מסתבר שיש המון סיבות לבחירה של ניקוי ספות על פני קניה של ספה חדשה. הנה כמה סיבות נפוצות ביותר שחזרו על עצמן מספר פעמים:

 

בגלל העלות

עלות של ניקוי ספות היא זולה הרבה יותר מרכישה של ספה חדשה

 

בגלל החיסכון בכאב ראש

זה ידוע שרכישת ספה חדשה זה הליך ארוך ומתיש. ניקיון של ספה לעומת זאת לא לוקח הרבה זמן

 

בגלל החיבור לספה

מרבית העונים על הסקר ציינו שיש להם חיבור אל הספה והם לא מוכנים לוותר עליה כל כך מהר. כך שהם בוחרים בניקוי שלה ולא בחלילה מסירה שלה או זריקתה לפח

 

אז מה המסקנה שלנו מהמדריך הנוכחי?

המדריך הנוכחי אפשר לנו לצאת עם מסקנה אחת חשובה מאוד – עדיף לערוך ניקוי של ספות מאשר לקנות ספה חדשה. שכן, אנחנו סומכים על דעת הרוב ומבינים שאם כולם מבצעים את הבחירה הזו מהסיבות שצוינו לעיל, יש בזה היגיון.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים אנו רוצים לציין בפניכם שכעת, כשגם אתם יודעים מה עדיף מבין השניים, נותר לכם רק לבחור את הבחירה הנכונה עבורכם. אם אתם עדיין מתלבטים, דעו שתמיד אפשר לברר פרטים אל מול אלו שעברו את הליך הניקוי או הרכישה ולשמוע פרטים נוספים.

ספות נקיות

אולי תאהבו גם:

איך לנקות ספה דמוי עור
איך לנקות ספה דמוי עור

ספות דמוי עור הן בחירות פופולריות בשל המראה המסוגנן והעמידות שלהן. עם זאת, כמו כל רהיט אחר, הם דורשים ניקוי ותחזוקה שוטפים כדי לשמור על

קרא עוד »
ניקוי ספות בקיסריה ראשית
הזמנת ניקוי ספות בקיסריה

אחד הרהיטים היותר שימושיים במרחב הביתי הוא הספה. ישיבה מול הטלוויזיה או עם חברים, מנוחה קטנה באמצע היום מהשגרה הלוחצת ועוד ועוד – הספה היא

קרא עוד »