מה חשוב לבדוק לגבי חברת ניקיון בתים?

מחפשים חברת ניקיון שתדאג לשלוח מנקים אליכם עד הבית אבל מודאגים להכניס סתם כל אחד לדירה? הנה כמה דברים שחשוב לבדוק לגבי חברות ניקיון לפני ההזמנה.

 

איך זה עובד?

חברות ניקיון עובדות בצורה פשוטה, הלקוח מזמין את שירותי החברה והחברה שולחת מנקה לנקות את הנכס. כדי שתבחרו את החברה הטובה ביותר שווה ללכת חברת ניקיון בתים מומלצת, כאלו ששמעתם עליהם מפה לאוזן או שראיתם עליהן ביקורות טובות ברשת. רבים חוששים מהרעיון של להכניס אדם חדש לביתם, כדי להרגיע את החששות- הנה 7 דברים שחשוב לבדוק אצל חברת ניקיון לפני שסוגרים עסקה:

  1. ניסיון- הוותק של חברת הניקיון יכול להיות מדד טוב לבדיקת האמינות של חברת הניקיון. חברה שעוסקת במלאכה כבר שנים רבות וצברה לעצמה מוניטין, קהל לקוחות וניסיון פרקטי תהיה לרוב אמינה.
  2. מוניטין- הפידבק מהלקוחות הקודמים הוא החלק הכי חשוב במוניטין של חברה. כדי לברר מהו המוניטין חפשו ביקורת ברשת, תשאלו בסביבה ותנסו לברר מה היא חוות הדעת של הלקוחות הקודמים. האם הם מרוצים מהשירות והאם הם ממליצים לכם להזמין את אותה חברה גם.
  3. רישיון עסק- וודאו כי לעסק ממנו אתם מתכוונים להזמין קיים ביטוח מתאים לעבודה, ביטוח עובדים וכיסוי לאובדן או נזק רכוש בנכס. הרישיונות של העסק יכולים להצביע על הרמה והרצינות של החברה והם מדד טוב להתחיל ממנו את הערכת המצב שלכם.
  4. רמה מקצועית- הרמה המקצועית מתייחסת גם לתוצאה הסופית (האם הבית יצא מבריק) וגם לרמה המקצועית של המנקים- תשומת הלב לפרטים, המקצועיות בתיאום הניקיון, הגימורים הסופיים, זמן העבודה וכדומה. הרמה המקצועית היא המדד הכי חשוב להמשך עבודה עם אותה חברה.
  5. חומרי ניקיון- חומרי הניקיון משפיעים, שימו לב לחומרי הניקיון שהמנקים מביאים איתם. האם החברה מספקת את חומרי הניקיון או שמשתמשים בחומרים שבבית הלקוח, האם הציוד שמספקת החברה ברמה גבוהה והאם הוא בתוספת מחיר.
  6. זמינות- הזמינות של החברה היא חלק מאוד מהותי בהזמנה כדי שהניקיון יהיה דבר שמקל על החיים שלכם, ולא מעכב או מסבך לכם את היום.
  7. מחיר- המדד האחרון שיעזור לכם לבחור בחברה הטובה ביותר היא המחיר הסופי. האם התמורה שווה את המחיר.

לחברות ניקיון מומלצות

לסיכום-

ניקיון הבית הוא משימה לא פשוטה שבמחיר סמלי יכולה לרדת לכם מסדר היום. אם גם אתם רוצים לשכור חברת ניקיון שתקח על עצמה את ניקיון משק הבית שווה למדוד את החברה בהתאם לפרמטרים שהצענו.

הוותק, הביקורות, הרמה הסופית, הנוחות והמחיר הם המדדים הטובים ביותר לבחור לפיהם חברת ניקיון. אל תשכחו שהמטרה הסופית בחברה היא להוריד מכם עומס ולכן חשוב שתבחרו חברה מקצועית ומומלצת- כך תחיו עם ראש שקט ובית נקי.

לחברות ניקיון מומלצות

אולי תאהבו גם:

ריהוט גן נקי
איך מנקים ריהוט גן?

ריהוט גן הוא תוספת נפלאה לכל גינה או מרפסת פתוחה, המספק אזור נוח ומרגיע שמאפשר ליהנות מהיופי של הטבע ואוויר צח. חבל שעם הזמן, הרהיטים

קרא עוד »