מה חשוב לבדוק אודות חברת ניקיון?

עומדים לקחת חברת ניקיון ורוצים להיות בטוחים שתהנו מהשירות? לפניכם הפרמטרים אותם עליכם יהיה לבדוק, טרם לקיחת חברת ניקיון. ככל שהחברה עומדת בכמה שיותר פרמטרים, כך גם הסיכוי שתהיו מרוצים גבוה יותר. אז קדימה, איזה חברת ניקיון תשביע את רצונכם?

 

מרכיב ראשון בבחירת חברת ניקיון: אמינות

כשאתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו שירות יעיל, מקצועי ואמין, בכל נושא או נגזרת בשוק, עליכם לוודא כי החברה שנותנת את השירות היא אכן אמינה, איכותית וניתן לסמוך עליה. נאור גולדברג הראשון בניקיון, גאים להיות החברה המובילה באמינות ונאמנות ללקוח, מתוך תחושת שליחות עמוקה ורמה מקצועית גבוהה ובלתי מתפשרת.

נאור גולדברג הראשון בניקיון

אין כמו הלקוח המרוצה!

רוצים לדעת אם חברת הניקיון תהפוך אתכם לשבעי רצון? תוכלו לגלות זאת בצורה ישירה ומוחשית, על ידי חיפוש המלצות על חברת הניקיון אותה אתם עומדים לבחור. רק חברת ניקיון עם המלצות של לקוחות מרוצים, מעידה על עצמה, כי היא אכן מובילה לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. למעשה, ההמלצות של הלקוחות על החברה הן עדות חיה מהשטח על תפקוד ורמת המקצועיות של חברת הניקיון.

 

100% אחריות – כי אי אפשר בלי!

כשמדובר על ניקיון, יותר מכל שירות אחר, חשוב להתייחס לרמת האחריות שהחברה מעניקה על כל שירותי הניקיון שלה. רק חברה שמעניקה מעצמה 100 אחוזי אחריות, היא חברה שניתן לסמוך עליה, שתהיה אחראית על כל הפרטים המרכיבים קטנים וגדולים כאחד, וכן שהיא תעמוד מאחורי מענה ופתרון לכל צורך ורצון שלכם בעת עבודת הניקיון.

 

פיקוח ובקרה – תנאי סף לחברת ניקיון!

איך תוכלו לוודא את עבודת הניקיון בשטח? אם יהיה עליכם להיות בשטח ולוודא כי עובדי הניקיון אכן מבצעים את תפקידם נאמנה, הרי שעול הניקיון עדיין נותר עליכם, גם אם פיזית אינכם מנקים. כדי לאפשר לכם להשתחרר לגמרי מכל עול הניקיון, יש לבחור רק בחברת ניקיון שמעניקה פיקוח ובקרה מלאים לאורך כל תהליך העבודה.

נאור גולדברג הראשון בניקיון

זמינות ושירות – בכל שעות העבודה

עבודת ניקיון, אינה מתבצעת דווקא בשעות הקונבנציונליות של בין שמונה בבוקר לארבע בצהריים, ודווקא לכן, על חברת הניקיון להיות זמינה ולספק שירות, לא רק בשעות הללו, אלא בכל השעות בהם עובדי הניקיון פעילים. כך, בכל מקרה של שאלה, בקשה, או הארה – תוכלו לקבל שירות מלא ומשביע רצון, מבלי להיות מתוסכלים מהמתנה או אי מענה.

 

לסיכום

חברת ניקיון טובה, כמו: נאור גולדברג הראשון בניקיון, היא חברה אמינה, אשר מעניקה 100% אחריות על תפקוד עובדי הניקיון, כמו גם פיקוח ובקרה בשטח לאורך כל הפעילות.

בנוסף, ניתן לוודא את רמת המקצועיות של החברה על ידי המלצות של לקוחות שבעי רצון, וכן החברה מעניקה שירות זמין ואנושי בכל שעות פעילות עובדי הניקיון, כיוון שרק כך תוכלו להיות בטוחים כי יש מי שלוקח את עול הניקיון במקומכם – ועד הסוף.

נאור גולדברג הראשון בניקיון

אולי תאהבו גם:

ריהוט גן נקי
איך מנקים ריהוט גן?

ריהוט גן הוא תוספת נפלאה לכל גינה או מרפסת פתוחה, המספק אזור נוח ומרגיע שמאפשר ליהנות מהיופי של הטבע ואוויר צח. חבל שעם הזמן, הרהיטים

קרא עוד »