אמן חושים מומלץ – מדריך לזיהוי בעל מקצוע מומלץ

בכל פעם שאנו מתכננים אירוע ולא חשוב איזה, אנחנו מגיעים לשלב בו אנו מתלבטים בנוגע לתכנים שנשלב באירוע. אחד הדברים החשובים ביותר שתורמים להצלחת אירוע הוא התאמת התוכן לאירוע עצמו, לקהל, למקום ולכמות המשתתפים.

כשמדובר באירוע פרטי קטן של לא יותר ממאה אנשים, אנחנו רוצים מצד אחד להזמין אמן ומצד שני, אמנים שמופיעים באירועים כאלה אינם מוכרים והחשש הוא ליפול עם אמן לא מספיק טוב. כדי שזה לא יקרה מומלץ להזמין לאירועים פרטיים קטנים אמן חושים ולהלן הדרך למצא את האחד הנכון.

 

מי אתה אמן החושים?

אמני חושים הם אותם אמנים שמבצעים קטעים לא מוסברים של קריאת מחשבות, טלפתיה, טלקינזיס (הזזת חפצים ללא מגע יד אדם), קטעי אנטי קליימקס (פרודיה על קוסמים), וקטעי אקסטרים נועזים של בליעת סכיני גילוח ורולטה רוסית עם סכינים. מדובר בז'אנר של אמנים שמבצעים מבחינת הקהל את הבלתי אפשר, והבלתי מוסבר ובכך קסמם הגדול.

 

כיצד תדעו שמצאתם את האמן הנכון?

מספר דרכים עומדות לרשותכם בכל הקשור למציאת אמן חושים מומלץ ומתאים לאירוע שלכם:

  • כמו תמיד, המלצה של אדם שאתם סומכים עליו תעשה את העבודה.
  • פנו לאגודת הקוסמים בישראל, כן יש דבר כזה. נציגי האגודה ישמחו להפנות אתכם למספר קוסמים מומלצים שמופיעים באירועים מהסוג שלכם.
  • לכו לראות מופע של אמן החושים עליו המליצו לכם, אין כמו מראה עיניים ומשמע אוזניים. ראו איך הקהל מגיב לאמן, כיצד הוא מתקשר עם הקהל, כמה הוא מסקרן וכמה הוא מצחיק.
  • ד"ר גוגל תמיד עומד לשירותכם גם כן אולם, אל תסגרו אמן שראיתם בגוגל מבלי ללכת לראות מופע שלו או לצפות בווידאו מתוך מופע שקיים מול קהל.

 

מחיר אמן חושים לאירוע פרטי

מופע של אמן חושים באירוע פרטי אינו דורש הרבה מבחינת ציוד הגברה ותאורה, בעיקר אם מדובר באירוע של עד 100 משתתפים. באירועים כאלה המחיר של האמן יכלול, על פי רוב, גם את עלות ההגברה שהוא יביא עמו. מחיר מופע של אמן חושים נע בין 1500 ל- 3000 שקלים, המומלצים והטובים יותר יעלו בין 2500 ל- 3000 שקלים, הצעירים והמנוסים פחות יעלו בין 1500 ל- 2500 שקלים.

 

פגישה מוקדמת

אמני חושים בדרך כלל יודעים לאלתר מצוין על הבמה ולכן, חשוב שתפגשו עם אמן החושים מספר ימים לפני האירוע, תנו לו מספר פרטים שיכולים להוביל לרגעים מצחיקים ובלתי נשכחים. פרטים כמו מי המקורבים ביותר לבעל השמחה, מה בעל השמחה אוהב לעשות, סיפורים משפחתיים פיקנטיים וכו', יהוו בסיס מצוין למספר קטעים במופע, דבר שישדרג מאוד את הנאת הקהל.

 

לסיכום

אמן חושים הוא תוכן נהדר לכל אירוע פרטי, הוא ידהים את האורחים, יסקרן ויצחיק אותם. מופע טלפתיה, על פי רוב, משאיר טעם של עוד ולא מעט מחשבות טובות שמלוות זמן ממושך לאחר האירוע. לכו לראות את אמן החושים לפני שתזמינו אותו וקבלו המלצה מאגודת הקוסמים בישראל.

קוסמים

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »