איך לנקות מראה בצורה היעילה ביותר?

מראה היא אמנם פריט יחסית שולי בחלק מהבתים. אבל לעתים, באופן אוטומטי אנחנו ניגשים אליה בשעות מגוונות במהלך היום, מיישירים מבט ומקווים לראות בה את עצמנו בפוזיציה המושלמת. אז אם כך, מדוע שלא נדאג שגם המראה, זאת שעל הקיר, תהיה הכי יפה בעיר?

רובנו פוגשים במהלך היום מראות רבות. הן יכולות להיות בחדר השינה, בחדר האמבטיה או אפילו ברכב, וככל שאנו פוגשים בה יותר, כך גם עולה החשיבות לנקות אותה בצורה יסודית, אך בעיקר בצורה נכונה יותר.

קורה לא מעט שבמהלך פעולה שגרתית כמו צחצוח שיניים, שטיפת ידיים או גילוח, המראה מתלכלכת והאינסטינקט הראשוני הוא לנקות אותה באמצעות הכלי הזמין ביותר, ולשם כך אנחנו כאן.

מי שינסה לתקן את החטא עם מגבת אמבטיה או נייר טואלט יגלה שהראשון רק מורח את הלכלוך על שאר חלקי המראה הנקיים, והאחרון עלול להשאיר פיסות נייר דבוקות למראה, וזוהי כמובן לא כוונת המשורר.

 

כאן התכנסנו כדי לתת לכם מספר שיטות יעילות לניקיון המראה בצורה היעילה ביותר:

שיטה ראשונה

שיטה מומלצת ומוכחת לניקוי מראות וגם חלונות למיניהם היא שימוש באלכוהול רפואי. אלכוהול נחשב כחומר יעיל בהשארת מראה מבריק ללא סימני ניגוב והוא יחסית ניטרלי.

 

שיטה שנייה

שיטה נוספת ומורכבת יותר, ועל כן מומלצת במקרים בהם המראה יקרה לליבכם ומצריכה תחזוקה, היא ניקיון באמצעות שילוב של חומץ עם מים ונוזל כלים. בשיטה זו, נהוג לקחת שני שליש כוס מים, חומץ לבן לשליש הנותר, ולהוסיף נוזל כלים ליצירת תמיסת הניקוי.

בשלב זה אפשר לטבול מטלית או ספוג בתוך התערובת, או לסירוגין לשפוך אותה לתוך בקבוק בושם ישן ולהשתמש בו כבקבוק התזה ולאחר מכן לספוג את הנוזל עם מטלית רכה וללא סיבים.

 

שיטה שלישית

לאלה מאתנו שלא אוהבים להפוך כל דבר ל"פרויקט", אני ממליץ להשתמש בשיטה הישנה והטובה והיא התזה של ספריי לניקוי חלונות ולאחר מכן ניגוב של האזור באמצעות עיתון.

עיתון הוא אמנם נייר מעובד אך הוא עמיד יותר מנייר טואלט ולא אמור להשאיר פיסות נייר על המראה, ובתנאי שהניגוב נעשה בצורה יעילה, מהירה ומשתמשים בכמות נאה של עיתון כדי למנוע הידבקות של שכבה בודדת למראה.

 

שיטה רביעית

לאלו שמעדיפים שיטה יעילה עם כלי שמוכן לשעת צרה, ההמלצה היא לרכוש סכין מיוחד המיועד לניקוי זכוכיות, באמצעותו לגרד בעדינות את הלכלוך מהמראה ולהשיב לה את המראה המבריק והחדש.

 

לסיכום

ההמלצה הראשונה וכמובן הכי חשובה, היא לרכוש מראש מראות איכותיות, כאלה שגם אם יתלכלכו מעט, ניתן יהיה לנקות אותן והדבר לא יגרום לשחיקתן בטווח הארוך. ניתן למצוא כאלה כאן zhglassk.co.il. מומלץ להשתמש כל פעם בשיטה אחרת על מנת לראות מה היא השיטה הנוחה ביותר עבורכם, תהנו!

 

מראה במקלחת מעוצבת

אולי תאהבו גם: