כמה אמורה לעלות מכונה לשטיפת רצפות?

גם אתם הבנתם שכדי לתחזק באופן נכון את הרצפה במשרד, במלון או במסעדה שלכם – אתם נדרשים למכונה לשטיפת רצפות איכותית? צודקים. מכונת שטיפה לרצפות, מעניקה לרצפות ניקוי יסודי ועמוק שמאפשר לרצפה להתנקות באופן אבסולוטי, ואף להישאר נקיה ורעננה לאורך זמן על ידי הניקיון המאסיבי.

 

המחירים של מכונה לשטיפת רצפות

כשמדברים על מכונה לשטיפת רצפות מחירים, חשוב להבין שמחירי מכונות השטיפה נעים בטווח רחב, כאשר ההבדל בין מחירי המכונות נובע בעיקר מהשוני בין המרכיבים והתכונות של מכונות השטיפה השונות. חשוב לזכור שלא תמיד כדאי לבחור דווקא במכונת השטיפה הזולה ביותר, כיוון שהיא עלולה שלא לשרת אתכם כמו שצריך וכך לפספס את מטרתה העיקרית שהיא – ניקיון עוצמתי.

מכונת כביסה לרצפה

איך בוחרים מכונה לשטיפת רצפות

כדי לבחור מכונה לשטיפת רצפות שאכן תעשה את עבודתה נאמנה, יש להתאים אותה לעסק ולאופי העבודה שמתבצע אצלכם באופן אישי. לשם כך, נציג חברת מכונות השטיפה יבצע אתכם שיחת אפיון  מקיפה אשר תיקח בחשבון את כלל הנתונים, תשקלל אותם – ותוביל אתכם למכונת השטיפה שהכי מתאימה לכם ולאופי העבודה אצלכם.

 

אורך החיים של מכונת השטיפה

כשמדברים על מכונת לשטיפת רצפות מחירים, חשוב לקחת בחשבון גם את משך הזמן שמכונת השטיפה לרצפות מחזיקה. בדרך כלל מכונת שטיפת רצפות תחזיק בין 3 ל-7 שנים, כאשר משך הזמן משתנה בהתאם לאופן השימוש ותדירותו. וכמובן, ככל המכונה איכותית יותר, כך היא גם תחזיק לאורך זמן ותאפשר לכם לחסוך לטווח הרחוק.

מכונת כביסה לרצפה

אחריות על מכונת השטיפה

טרם הקנייה, מומלץ שתבררו כי מכונת השטיפה כוללת עימה גם אחריות לתקופה ארוכה. האחריות גם תדאג לכך שמכונת השטיפה תפעל כמו שצריך לאורך זמן, וגם תאפשר לכם להשיג חלקי חילוף מתאימים במקרה בו חלילה אחד מחלקי מכונת השטיפה ייהרס ללא תקנה. רק בעזרת אחריות של חברת מכונות השטיפה תוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים את הבחירה הנכונה.

 

עוצמת מכונת השטיפה שלכם

כשאתם עומדים לפני רכישה של מכונת שטיפה לעסק או המפעל שלכם, ההמלצה היא לא להתפשר על מכונת שטיפה שמנקה 'מלמעלה', כיוון שהיא לא תסייע לכם הרבה בתהליך הניקיון שלכם. מכונת שטיפה איכותית, היא כזו שמסוגלת לא רק לשטוף את הרצפה בצורה יסודית, אלא גם להסיר ממנה כתמים קשים ועקשניים, כמו: כתמי שמן, כתמי אבק, כתמי עובש, כתמי בוץ, כתמי גריז ועוד. כי רק מכונה שיכולה להתמודד עם כתמים רציניים תאפשר לכם ניקיון מקסימלי ומושלם!

 

לסיכום

המחיר של מכונות שטיפה לרצפות, נע בטווח רחב למדי, כאשר מכונת שטיפה איכותית היא כזו שמתאימה לכם באופן אישי בהתאם לאפיון שנעשה לכם מאת צוות החברה. בנוסף, כדי להיות בטוחים בקניית מכונת שטיפת הרצפות שלכם, יש לוודא כי החברה המוכרת מעניקה לכם אחריות על מכונת השטיפה, כמו גם אופציה לחלקי חילוף במקרה הצורך.

 

מכונת כביסה לרצפה

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »