כיצד מטפלים בנזילה סמויה לצמיתות?

חושדים שיש לכם נזילה סמויה בבית? משתגעים מכתמי עובש ורטיבות שמופיעים פתאום על הקירות ואין לכם מושג מה לעשות? חשבון המים שלכם מנופח ואתם משלמים הרבה כסף סתם? הגעתם למקום הנכון. יכול מאוד להיות שיש לכם נזילה סמויה בבית שקשה מאוד לעלות עליה. כאן תוכלו ללמוד כיצד מטפלים בנזילה סמויה ופותרים אחת ולתמיד את הבעיה המעצבנת הזו. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

מהם הנזקים שיכולה לגרום נזילה סמויה?

אז יצאנו להתייעץ עם מומחה לנזילות מים כדי להבין מהי בעצם הבעיה הגדולה שיש בנזילות. התשובה הראשונה והפשוטה ביותר היא שחשבון המים שלנו מתנפח, ואנו משלמים לא מעט כסף על מים שבפועל אנו לא משתמשים בהם. התשובה השנייה היתה קשורה לבריאות שלנו, נזילות ומים עומדים יכולים לגרום לכתמים של עובש וטחב ולמשוך גם פטריות ומזיקים שונים שאנו לא רוצים בסביבתנו.

הבעיה השלישית והקשה ביותר היא הנזק העצום שנזילות גורמות. הן יכולות לפגוע בקירות וברהיטים שצמודים אליהם, מה שיעלה לנו בסופו של דבר הרבה מאוד כסף.

דליפה נסתרת

איך מטפלים בנזילה סמויה לצמיתות?

חשוב מאוד לזכור שטיפול בנזילה הוא לא דבר מאוד מסובך. ברגע שאנו יודעים היכן הנזילה איש המקצוע יכול לראות בדיוק מה הבעיה, להבין מה צריך לעשות כדי לפתור אותה ולמנוע מהנזילה להימשך, ופשוט לבצע את זה. אבל הבעיה העיקרית בנזילה נסתרת, כמו שבטח כבר הבנתם מהשם שלה, הוא בכלל למצוא אותה ולהבין איפה המקור שלה.

 

אז איך מוצאים נזילה סמויה?

בעבר איתור נזילה היה גיהינום אמיתי. לא היו שום אמצעים מתקדמים, והיה צורך לחשוף חלקים ארוכים מצנרת המים כדי להבין היכן הכשל ואיפה המים נוזלים. זה דרש כמובן פירוק של קירות ורצפות וגרם לכאוס בבית. אבל חשוב לדעת שהיום, בשנת 2023, גם איתור נזילות סמויות הוא סוג של הייטק.

את הנזילות ניתן לאתר בקלות וביעילות בעזרת שיטות מתקדמות ומכשירים משוכללים, כך שניתן לטפל בנזילה באופן ישיר בלי צורך לפרק עוד חצי מהבית על הדרך.

למצוא דליפה נסתרת

איך מזהים את מקור הנזילה?

ישנן כמה טכניקות שמסייעות לאנשי המקצוע לאתר מקור של נזילה סמויה. אחת הטכניקות היא שימש בגז חנקן. לאחר ריקון הצנרת ממים, מזרימים אליה גז חנקן, ועוקבים אחריו בעזרת חיישן ייחודי. החיישן מאפשר לזהות מקומות שבהם הגז יוצא מהמערכת, ובעצם את המקומות הפגומים בצנרת.

שיטה נוספת מערבת שימוש במצלמה טרמית. המצלמה שמספקת לנו מפת חום של האזור יכולה ללמד על אזורים קרים יותר או חמים יותר, ששינוי הטמפרטורות בהם נגרם מכמות גדולה יותר של מים, כך שברור שהם מקור הנזילה.

 

סיכום

הצעד הראשון והבסיסי ביותר של טיפול בנזילה הוא קודם כל לגלות מאיפה בכלל היא מגיעה. קשה מאוד לעשות את זה לבד, וכאן נכנסים לעזרתנו אנשי המקצוע עם הציוד המתקדם.

דליפה נסתרת

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »