חידושים לניקיון הרצפה בצורה איכותית

בימים אלה, לניקיון הרצפה יש השפעה רבה על המראה והתדמית של המקום.

משום כך, בין אם מדובר בבית חולים, סופרמרקט, או מפעל, יש לנקות את הרצפה בצורה יסודית ואיכותית.

דלי ומגב לא יספיקו כדי לנקות שטחים גדולים שכאלה ברמה גבוהה, ולכן יש צורך במכונות ניקוי.

במאמר זה נציג בפניכם את המכונות החדשניות והאיכותיות ביותר לניקוי רצפות ברמה הגבוהה ביותר.

 

מכונה רובוטית – TVX IQX70A

הרובוט החכם של חברת TVX מוגדר כמכונת שטיפה מדור 4, דבר המעיד על איכותו הגבוהה. המכונה הרובוטית מדגם IQX70A מצוידת במערכת בינה מלאכותית מתקדמת, המאפשרת לבצע את פעולת הניקיון ללא מפעיל. על הרובוט מותקנות 4 מצלמות שנועדו לסייע לו לתפקד באופן עצמאי. בנוסף, הרובוט מגיע עם עמדת טעינה עצמאית, המבוססת על מצברי ליתיום ברמה הגבוהה ביותר, אשר מאפשרים לו לעבוד פרק זמן ארוך של 4 שעות.

 

מכונה לשטיפה וחיטוי רצפות – FIMAP MMG sanitizer

המכונה האיטלקית של חברת FIMAP מכילה מערכת חיטוי ייחודית ומתקדמת, ואף רשומה כפטנט. המכונה המיוחדת מצוידת במיכל חיטוי המכיל 50 ליטרים של חומר חיטוי, אותו היא מתיזה מהחלק האחורי. מערכת זו הופכת את המכונה לאידיאלית ומתאימה במיוחד עבור מקומות בהם נדרשת רמת היגיינה גבוהה כמו בתי חולים וכדומה. המכונה מגיעה בשני גדלים, כאשר הגדולה מבין המכונות (MMG) מסוגלת לנקות שטח עצום של 10,400 מטרים רבועים בשעה, ובעלת זמן עבודה ארוך במיוחד העומד על כ- 6 שעות.

 

מכונה אוטונומית – FIMAP MMX 50 BT

חברת FIMAP העולמית מככבת ברשימה שלנו עם המוצר השני שלה – מכונה אוטונומית מדגם MMX 50 BT. באופן כללי, במכונה מותקנת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום שטיפת הרצפות. המכונה נחשבת לשקטה בטוחה במיוחד, ויש בה מערכות בטיחות מתקדמות. המכונה האוטונומית מצוידת בפלטת מברשת מאלומיניום על מנת למנוע התנגשות. המכונה מסוגלת לנסוע גם קדימה וגם אחורה. בנוסף, מותקנת במכונה האוטונומית מערכת מים אוטומטית לחיסכון במים וסבון. יתר על כן, למכונה יש לחץ מברשת אדיר של 23 ק"ג.

 

מכונה אנטיבקטריאלית – Hakomatic B 70

המכונה האנטיבקטריאלית הגרמנית מדגם B 70 של חברת Hakomatic מצוידת בשני מיכלי מים אנטיבקטריאליים. כלומר, מיכל המים הנקיים וגם מיכל המים המלוכלכים הם אנטיבקטריאליים. המכונה מציבה סטנדרט חדש של היגיינה, ומותאמת במיוחד לבתי חולים ובתי אבות.

 

סיכום

שטיפת רצפות מעולם לא היתה קלה יותר, וברמה גבוהה יותר, עם המכונות החדשניות הללו. מכונות לשטיפת רצפות שינו את חוקי המשחק בתחום הניקיון התעשייתי. המכונות שהצגנו בפניכם הם חוד החנית בתחום שטיפת הרצפות, וכל אחת מהן מיוחדת במינה בדרכה שלה. לכן, אם אתם מחפשים דגם שיתאים במיוחד לצרכים שלכם, שמסוגל לנקות ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו לרכוש את אחד מהדגמים האיכותיים ברשימה שלנו.

 

משרד נקי

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »