איך לבחור חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס

ברכות! עשיתם יופי של שיפוץ בבית. הכל נראה טוב, החבר'ה עשו עבודה טובה ובעוד רגע אתם מתחילים את החיים החדשים שלכם בבית המשופץ והיפה שלכם. אבל מרגע שהמשפצים יצאו מהבית נשארתם עם לכלוכים ואבק מפה ועד הודעה חדשה, וברור לכם שאי אפשר עדיין לחזור ולגור בבית. אז איך לבחור חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס? בשביל זה בדיוק הכנו לכם את המאמר הבא.

 

עבודות גבס – למה זה כל כך מלכלך?

עבודת גבס בבתים היא שיטה נפוצה יותר ויותר בשיפוצים. בבתים החדשים קירות גבס הם אפילו סטנדרט בהרבה מהמקרים. ולמה? הגבס הוא חומר חזק ובעל נראות מעולה וניתן לעצב אותו בצורה יחסית פשוטה.

מה שכן, עם כל היתרונות שבעבודות גבס, חשוב לדעת שהן משאירות המון לכלוך ואבק אחריהן, ובהחלט אין אפשרות להיכנס באופן מידי לדירה שנעשו בה עבודות גבס מבלי לנקות. אז איך לבחור חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודת גבס?

 

סולם בחלל שיפוץ

 

 

איך לבחור חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס

השאלה איך לבחור חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס היא חשובה ומנוסחת בכוונה באופן כל כך ספציפית. להבדיל מבחירת חברת ניקיון לניקיון של דירה מלוכלכת באופן סטנדרטי, חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס צריכה לשים דגש על כמה דברים חשובים וקריטיים בניקיון הדירה שלכם. אם אין ביכולת החברה לעמוד בדגשים האלו – מומלץ לבחור בחברת ניקיון אחרת.

 

אז מאיפה מתחילים?

הדבר הראשון שחשוב לדעת לפני שבוחרים חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס הוא שהם מבצעים ניקיון ראשוני יבש לשטח הדירה. עבודות גבס, ממש כמו יצירות גבס שעשינו בתור ילדים, משאירות אחריהן אבק דק מאוד שבמגע עם מים הופך לעיסה בוצית. חברת הניקיון חייבת בשלב הראשון לנקות "על יבש" את הדירה, לא רק את הרצפה אלא ממש הכל – התקרה, הדלתות, המתגים, החלונות ומסילות החלונות ועוד.

אחרי שהניקיון היבש הושלם, אפשר לעבור לשלב הניקיון הרטוב. לפני שמגיעים לרצפה ולשטחים והחללים הגדולים, חשוב לעבור עם סמרטוט לח או מטלית לחה על אותם משטחים עליהם דיברנו לפני כן – דלתות, חלונות וכו'. אחרי מעבר ראשון עם סמרטוט לח או מטלית לחה, יש לבצע מעבר שני עם כמות גדולה יותר של מים, כדי להבטיח סילוק של כל האבק.

 

מים, מים, מים, הו מים בששון

בשלב האחרון יש לשטוף היטב את הרצפה. הרצפה ספגה את כל חלקיקי האבק שנוקו בשלבים הראשונים, וכעת הגיע הזמן לנקות אותה. יש לשלב בשטיפה חומרים כמו אקונומיקה וסבון רצפות, וכן לעבור עם מטאטא קשיח לפני גריפת המים, כדי לוודא שגם הצטברויות אבק וכתמים ירדו בשטיפה.

איך לבחור חברת ניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס? שאלו את השאלות הנכונות לגבי תהליך הניקיון ואתם בדרך הנכונה.

אולי תאהבו גם:

בחירת חברת ניקיון מומלצת

אחת מהמשימות שהכי קשה ומורכב להתמודד איתן בחיי היומיום, הן בבית הפרטי והן במשרד, זו משימת הניקיון. זה נכון שבאופן תיאורטי כולנו יודעים לעשות את

קרא עוד »