וועד בית או חברה מקצועית?

אתם מתלבטים האם כדאי שיהיה לכם בבניין ועד בית שיהיה אחראי על הטיפול ועל התחזוקה של הבניין או שאולי כדאי לבחור באופציה אחרת? אפשר להבין ללבכם, כי האמת היא שהיום גם חברה מקצועית שתתחזק את הבניין שלכם זו בחירה נפלאה.

 

מהם היתרונות של חברה מקצועית לאחזקת המבנה?

ניהול ואחזקת מבנים זו משימה מאוד לא פשוטה שדורשת בדרך כלל גם הרבה מאוד זמן ואנרגיה. לכן ברור מדוע ועד הבית הוא לא תמיד הכתובת לכך ולמעשה, אנחנו רואים שבשנים האחרונות התפקיד של וועד הבית הפך להיות פורמאלי בלבד. אותם אנשים שבוחרים להיות בוועד הבית למעשה צריכים רק לבחור את החברה שתנהל את הנכס, ואת כל השאר עושה החברה המקצועית. יש לכך כמה יתרונות בולטים, ובמיוחד במבנים הגדולים שבונים היום בכל עיר בישראל. כאשר חברה מקצועית מנהל ומתחזקת את המבנה תמיד ניתן יהיה לקבל מענה לכל תקלה או בעיה בבניין. הכול מתבצע בצורה יעילה ומהירה יותר ולכן ברור מדוע בעוד ועוד בניינים בוחרים באופציה הזאת.

 

מה כוללים שירותי ניהול ואחזקה של מבנים בימינו?

זה אומנם מאוד תלוי בשאלה לאיזו חברה מקצועית אתם פונים, אך בפועל אנחנו רואים שיש הרבה דברים שכן חוזרים על עצמם וכן דומים בין שירותיהן של החברות השונות. לדוגמה: השירות לרוב כולל את תיקון המעליות, את הניקיון של הבניין כולו וגם את התחזוקה מבחינת חשמל ואינסטלציה. אם, לדוגמה, תרצו גם לבצע עבודות שיפוצים קטנות כמו צביעת של הלובי וכדומה, בהחלט יכול להיות שהחברה המקצועית שממנה תקבלו שירות תוכל לעזור לכם גם בעניין הזה. יש חברות שמציעות לא רק שירותי ניקיון ותחזוקה כללית אלא גם ריסוס פעם בשנה וכדומה, כך שחשוב לברר מראש באיזו חברה מקצועית בוחרים למשימה. הרעיון הוא לבחור בחברה שמציעה לא רק שירות נרחב אלא גם מקצועיות חסרת פשרות ולכן כדאי לקרוא תחילה חוות דעת בנושא.

 

האם השירות הזה עולה הרבה?

ברוב המקרים שירותי אחזקת מבנים לא יהיו זולים, כי החברות האלה עושות עבודה רצינית ביותר וגם זמינות עבור כל לקוח תמיד. מצד שני, כמובן שיש הבדל בעלויות בין החברות השונות ולכן, אם יש לכם אפשרות להשוות מחירים ולראות איפה מחכה לכם דיל טוב יותר, זה כדאי. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לשלם יותר כי לא תמיד חברה לאחזקת מבנים שגובה מחירים יותר גבוהים מהממוצע גם נותנת שירות בהתאם. מה שבטוח זה שאין באמת דילמה בין ועד בית ובין חברה מקצועית לאחזקת מבנים כי חברה מקצועית תמיד תעבוד בצורה יעילה יותר. כמו כן, אל תשכחו שכל השכנים חולקים בעלויות האלה ולכן בסופו של דבר כל שכן ישלם מחיר סביר ביותר על אחזקת המבנה.

אנשי שרות

אולי תאהבו גם:

בחירת חברת ניקיון מומלצת

אחת מהמשימות שהכי קשה ומורכב להתמודד איתן בחיי היומיום, הן בבית הפרטי והן במשרד, זו משימת הניקיון. זה נכון שבאופן תיאורטי כולנו יודעים לעשות את

קרא עוד »