השכרתם ציוד לאירוע? אל תשכחו לבדוק תקינות לבטיחות

מתכוננים לקראת אירוע מתקרב? יש המון דברים שצריך לקחת חשבון בעת תכנון האירוע, אבל אחד הדברים שהכי חשוב לוודא הוא שכל הציוד ששכרתם הוא במצב תקין ובטוח לשימוש.

מציוד הגברה ותאורה ועד לפינות ישיבה – מדובר במה שיעזור לכם להפוך את האירוע שלכם למיוחד ומהנה. כדי להבטיח שהוא אכן יהיה כזה, בדיקת ציוד להשכרה מראש היא הכרחית מאחר והיא יכולה לסייע במניעת תקלות של הרגע האחרון.

 

איזה ציוד אפשר להשכיר לאירועים?

הציוד הדרוש לאירוע יהיה כמובן תלוי בסוג וגודל האירוע שהגדרתם לעצמכם, כמו גם בצרכים הספציפיים שלו. הנה כמה דוגמאות לציוד נפוץ שאנשים משכירים לאירועים שלהם. הציוד הפופולרי ביותר הוא ציוד הגברה ושמע. באירועים רבים יש מוזיקה, אם זה כדי להפוך את האירוע למסיבה ובין אם זה בשביל להנעים את זמנם של האורחים בזמן האוכל. כדי להפעיל מוזיקה צריך ציוד מיוחד שניתן להשכיר.

בנוסף, מיקרופונים יכולים להיות נחוצים מאוד. בין אם זה לאירוע חברה בו אנשים נואמים ובין אם זה ליום הולדת בו אורחים רוצים להקריא את ברכתם- מיקרופון תמיד יכול להיות שימושי. בתחום השכרת ציוד לאירועים תוכלו למצוא גם ציוד וידאו. אם זה מקרנים, מסכים, מצלמות וכדומה – כל אלה יכולים לשדרג את האירוע שלכם ולאפשר לכם לייצר בו תוכן וערך מוסף.

חוץ מציוד אלקטרוני קיימים סוגים נוספים של ציוד. לדוגמה, אם אתם עושים אירוע בחוץ ורוצים שלכל האורחים יהיה נוח- ניתן להשכיר פינות ישיבה נוחות, שכוללות ספות, פופים וכדומה. בנוסף, אם יש לכם אירוע בשיא הקיץ – מאוורר ושמשיות הם הכרחיים.

 

מדוע חשוב לבדוק את תקינות הציוד שאתם משכירים לאירוע?

יש לכך כמה סיבות. קודם כל, כדאי לוודא שאין נזק או תקלה שצריך לטפל בהם. דבר זה יעזור לכם להימנע מבעיות של הרגע האחרון שעלולות להוביל לשיבוש האירוע. דבר שני- כך תוכלו לדעת שהזמנתם וקיבלתם את הציוד הנכון, בכמות הנכונה ובמידות הנכונות. בנוסף, מדובר בדרך לחסוך בעלויות.

לעיתים אנחנו מקבלים ציוד פגום, ואם לא שמנו לב לכך מראש חברת השכרת הציוד עלולה לטעון שאנחנו אחראים לנזק- דבר שיגרור עלויות נוספות. אם בדקתם את הציוד מראש- אתם יכולים לספק הוכחה לכך שהציוד הגיע תקול. לבסוף, גם שמירה על הבטיחות שלנו חשובה. כיסאות שבורים, רמקול עם קצר ותקלות נוספות עלולים לפגוע באנשים שמשתמשים בהם, ואתם כמובן רוצים למנוע מקרים אלה מראש.

 

איך בודקים ציוד?

קודם כל, כדאי לסקור אותו עם עיניכם ולחפש נזק, בלאי, חלקים חסרים ועוד. יש לבדוק שהכל מורכב כראוי ושום חלק לא שבור או רופף. לאחר מכן נסו להשתמש בציוד ולבדוק שהוא אכן עובד. עשו זאת בזהירות המתבקשת!

השכרת ציוד לאירועים

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »