הרחקת יונים – איך זה ישמור לכם על ניקיון המרפסת

לשמור על תחזוקה וניקיון של המרפסת זה לא תמיד דבר כל כך פשוט. המרפסת נמצאת מחוץ לבית שלנו ומטבע הדברים חשופה למזגי אוויר בעייתיים, חול, אבק וגם – יונים. יונים נפוצות מאוד בארצנו, וכל בעל מרפסת מכיר את השאריות הלא ממש נעימות שהן משאירות אחריהן. כיצד נשמור על מרפסת נקייה? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

מה הבעיה עם יונים במרפסת?

כאשר מדברים על הרחקת יונים מהמרפסת ראשית כל יש להסביר מדוע זה נדרש. בסופו של דבר יונה זו אינה ציפור שמסוכנת לבני אדם למעשה אף נחשב לידידותית. עם זאת, כאשר יונים מתיישבות במפרסת הבית שלנו או על אדן החלון הנוכחות שלהן יכולה להוות מטרד משמעותי. יונים נוטות לבנות קנים במקומות נסתרים, לעיתים לסתום צנרת וכמובן – משאירות כמות אדירה של לשלשת בכל מקום בו הן נמצאות. מסיבה זו הפתרון הוא הרחקת יונים על ידי בעל מקצוע שהוסמך לכך באופן שלא יפגע בהן מצד אחד ומצד שני יאפשר לנו להנות מסביבת מגורים נקייה ונעימה ללא יונים.

 

האם שיטות להרחקת יונים כוללות הדברה?

אין שום סיבה להשתמש בהדברה או כל שיטה שפוגעת ביונים לשם הרחקתן, שכן יש שיטות פשוטות וקלות הרבה יותר לגרום ליונים לעזוב את המרפסת ולחפש מקום אחר להקים בו קן.

 

מהן השיטות הנפוצות להרחקת יונים?

ישנן שלוש שיטות עיקריות באמצעותן ניתן להרחיק יונים מהמרפסת:

 

  1. התקנת רשתות

אחת השיטות הנפוצות והנהדרות להרחקת יונים היא באמצעות רשתות. הרשתות מצד אחד מונעות מהיונים גישה למקומות בהן הן מותקנות ומצד שני לא חוסמות אוויר כך שניתן להתקין אותן גם במסתורי כביסה וכמעט ולא נראות לעין.

 

  1. התקנת דוקרנים

שיטה יעילה בעיקר במקומות בהן יונים נוטות לרבות אך לא מקימות שם קן. מקומות אידיאליים להתקנת דוקרנים הן אדני חלונות, קצה גגות, על גבי קורות ועוד. דוקרנים אינם פוגעים ביונים בשום אופן, אך גורמים להן ביעילות רבה לחפש מקום אחר לרבוץ בו.

 

  1. התקנת קפיצי נירוסטה

שיטה המתאימה במיוחד עבור מעקות.

 

מי מבצע התקנת אמצעים להרחקת יונים?

התקנת אמצעים להרחקת יונים נעשית בגובה באמצעות סנפלינג, ובישראל עבודה בגובה דורשת תעודת הסמכה מתאימה. תעודה זו תקפה לשנתיים כאשר יש לבצע ריענון על מנת לחדש את הרישיון.

 

אל תתפשרו על הניקיון – היעזרו בטובים ביותר

נדב הרחקת יונים היא חברה שמבצעת עבודות הרחקת יונים עבור לקוחות מסדרי גודל שונים ומוציאה לפועל פרויקטים גדולים וקטנים כאחד. נדב הרחקת יונים מתמחה בעבודה בגובה בסוגים שונים, באמצעות מנופים, סולמות וסנפלינג וכמובן מקפידה לעבוד אך ורק ברישיון ובהסמכה. החברה מציעה מגוון פתרונות להרחקת יונים, כולל רשתות, דוקרנים וקפיצי נירוסטה בשיטות המקובלות. בסיום העבודה החברה מספקת תעודת אחריות שתוודא שהשירות שקיבלתם עמיד ויעיל הכוללת טיפול בתקלות במידת הצורך.

הרחקת יונים

אולי תאהבו גם:

לתפוס חולדות
לכידת חולדות

עבור רוב האנשים, הופעה של חולדה במרחב האישי שלהם היא דבר מאוד לא נעים. למרבה הצער, לא מדובר על משהו נדיר, ולא פעם אנחנו עלולים

קרא עוד »
זבוב מוצץ
מי אתה זבוב הפירות?

ימי הקיץ מהווים ימים קשים אשר מחזירים לחיינו את זבובי הפירות. זבובים אלו פוגעים באופן ישיר בפירות והירקות שלנו ומדובר במכה לחקלאים אשר פוגעת בפרנסתם.

קרא עוד »
איך נדע שהדברה היא אקולוגית?

השימוש בחומרי הדברה כימים ומסוכנים הוא דבר נפוץ מאוד, ומומחי הדברה בעולם מפתחים חומרים כימים שתכליתם היא להבטיח שיבולים חקלאיים לא יפגעו ממזיקים שונים. הבעיה

קרא עוד »