ניקוי סלון מעור – המדריך המלא

אחסנתם את הספה זמן רב וגיליתם עליה עובש? אולי ברצונכם לנקות ספת עור מכתמים עיקשים ושומניים? יש פתרון להכל, רק צריך לדעת באילו חומרים ושיטות ניקוי מומלץ להסתייע. רגע לפני שקוראים לחברת ניקיון מומלצת, מנסים לנקות ספת עור בעצמכם. כיצד? נסביר. 

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל השיטות לשבת על ספה נעימה ונקייה, תוך שאתם בטוחים במאת האחוזים שהיא אפילו מחוטאת. לפני שנדבר על חיטוי מזרנים וחיטוי ספות, חשוב יהיה להדגיש כי במקרים מסוימים, אנשים יצטרכו בכל מקרה להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון מומלצת, היות וישנם כתמים מסוימים המצריכים את הניקוי של מכונות ניקוי עוצמתיות. 

שירותי ניקיון ספות מעור

 

כיצד מנקים ספות עור ללא שירותי ניקיון בתשלום? 

אם אתם הגעתם הביתה וגיליתם שישנם כתמים חדשים על הספה (אולי מהכלב?), בהחלט יש כמה דברים שוכלו לעשות לפני שתזמנו את חברת הניקיון. ראשית, נסו לנקות את הכתמים בעזרת מים וללא חומרי ניקוי.

שימו לב, במקרים בהם מדובר בספות בד ואל ספות מעור, יהיה חובה עליכם לנקות בעזרת חומרי ניקוי ייעודיים ועם מעט מים, בכדי שהלכלוך לא יחדור עמוק יותר לתוך הבד. 

כעת, בואו נחזור לניקוי סלון עור – המדריך המלא. 

שמעתם על חומץ לימון בעבר? חשוב לדעת, ייתכן שבמקרים מסוימים אתם תובילו לירידה ודהייה של צבע העור מהספות, היות וחומץ ולימון הם חומרים מאוד חזקים. אמנם יחסית טבעיים, אך חזקים.

בכל מקרה, תמיד יהיה עליכם לבדוק את עוצמת חומר הניקוי בפינה נסתרת כלשהיא, בין אם אתם משתמשים בחומרים טבעיים או בחומרים כימיקליים. 

במידה ואתם צריכים גם תיקון לספה שלכם בנוסף לניקיון יש במאמר הזה כל מה שתצטרכו לדעת.

 

חומרים כימיים לניקוי ספת עור או טבעיים? 

אם מדובר בחומרים כימיים, הרי שכלל זה מקבל תוקף כפול אפילו. לפני שאתם משמשים בחומרי ניקוי כימיים או טבעיים, תמיד קודם כל יש להשתמש בשואב אבק בכדי להסיר את הלכלוכים הגסים.

אם עדיין לא רכשתם שואב אבק עוצמתי, תוכלו לרכוש שואב במחיר מצחיק של 299 ₪ באתר האינטרנט של אלקטרו שופ – ציוד לבית וכלי מטבח.

לאחר שאתם שואבים את הלכלוכים הגסים, תוכלו לנקות ביתר קלו את ספת העור שלכם. תוכלו לנסות להשתמש בחומרים ביתיים בכדי להסיר כתמים מספות עור, אך אם מדובר בכתמי שומן או אפילו בהפרשות גוף, הרי שההמלצה היא טובה עבורכם תהיה זימון חברת ניקוי. 

 

חיטוי ספות וחיטוי מזרנים לקראת החג 

שימו לב, בדרך כלל יהיה הצורך לחטא את הספה לאחר הניקוי. השירות של חיטוי מזרנים וחיטוי ספות ניתן גם הוא על ידי חברות ניקוי מומלצות, ביניהן חברות המספקות לכם שירות עד הבית, כמובן. 

במקרים בהם אתם מגלים עובש על הספה שלכם, זכרו תמיד להשתמש במעט מאוד מים והקפידו לנסות לנגב את העובש בעזרת תנועות סיבוביות (ללא לחץ על המטלית). זכרו, שימוש במים רבים בהכרח יוביל לכך שהעובש פשוט יחדור עמוק יותר לספה.

לעוד מידע בנושא מוזמנים להיכנס לאתר Electroshop.

אולי תאהבו גם:

איך לנקות ספה דמוי עור
איך לנקות ספה דמוי עור

ספות דמוי עור הן בחירות פופולריות בשל המראה המסוגנן והעמידות שלהן. עם זאת, כמו כל רהיט אחר, הם דורשים ניקוי ותחזוקה שוטפים כדי לשמור על

קרא עוד »
ניקוי ספות בקיסריה ראשית
הזמנת ניקוי ספות בקיסריה

אחד הרהיטים היותר שימושיים במרחב הביתי הוא הספה. ישיבה מול הטלוויזיה או עם חברים, מנוחה קטנה באמצע היום מהשגרה הלוחצת ועוד ועוד – הספה היא

קרא עוד »