הכל על תכנון השיש במטבח

כאשר מתכננים משטח עבודה חדש למטבח, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים. עיצוב מחדש או שיפוץ של מטבח יכולים להיות חוויה מרגשת ומהנה – או "כאב ראש" אחד ארוך. אז איך מתכננים מטבח מבלי ללכת לאיבוד בין חנויות המטבחים והעיצוב? – עושים צעד אחד בכל פעם.

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על אחד השלבים הראשונים, והבסיסיים ביותר בעיצוב מחדש – תכנון השיש (כלומר, משטח העבודה). בכתיבת הטקסט נעזרנו בחברים שלנו מחברת 'תעשיות שיש כדר'. תוכלו להתרשם מרמת המקצועיות שלהם באתר ד.

 

כל מה שצריך לדעת על תכנון שיש במטבח

כשאנחנו אומרים "שיש" אנחנו מתכוונים למעשה למשטח עבודה במטבח. בשל העובדה שבמשך שנים נעשה שימוש בשיש טבעי, שיש סינטטי וחומרים דמויי שיש ליצירת משטחי עבודה במטבחי ישראל – התקבע השם הגנרי 'שיש', גם כאשר משטח העבודה עשוי בכלל מעץ. אלו הם האלמנטים שחשוב לשים אליהם לב בעת תכנון השיש במטבח החדש שלכם: https://skadar.co.il

תכנון דלפק המטבח

פונקציונליות

קודם כל, חשוב לחשוב כיצד אתם עתידים להשתמש במטבח ואילו משימות תבצעו על משטח העבודה. זה יעזור לך לקבוע את הגודל, הצורה והחומר של משטח העבודה שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם.

 

חומר

קיימים חומרים רבים ושונים עבור משטחי עבודה במטבח, כולל עץ, גרניט, קוורץ, שיש טבעי וגרניט פורצלן. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לחקור ולהשוות בין האפשרויות השונות לפני קבלת החלטה.

 

עמידות

במרבית הבתים, משטח העבודה במטבח נמצא בשימוש כל הזמן. בין אם אתם מזמינים אוכל מבחוץ או מבשלים אוכל בבית – בסופו של דבר יעשה שימוש יומיומי במשטח העבודה במטבח. הבלאי הרב של משטח העבודה מוביל לכך שחשוב לבחור במשטח מחומר שיהיה עמיד בשימוש רב.

 

תחזוקה

הידעתם שחומרים מסוימים, כמו גרניט וקוורץ, דורשים תחזוקה שוטפת ואיטום כדי שהם ייראו במיטבם? אם אין לכם את הזמן והחשק לדאוג כל הזמן לשיש, הקפידו לבחור משטח עבודה מחומר קל לניקוי ותחזוקה.

תכנון דלפק המטבח

סגנון

משטח העבודה שלכם צריך להשלים את העיצוב והסגנון הכללי של המטבח. הצבע, הדוגמה והטקסטורה של השיש חייב להתאים לשאר האלמנטים במטבח שלך.

 

תקציב

טווח המחירים של משטחי עבודה הוא רחב מאוד. לכן חשוב להגדיר תקציב ולהשוות מחירים לפני קניית שיש חדש למטבח.

 

התקנה

שקול אם אתה רוצה להתקין את משטח העבודה בעצמך או לשכור אנשי מקצוע. כמו כן, חשוב לדעת שחלק מהחומרים כמו משטחים מוצקים וגרניט פורצלן דורשים תהליך התקנה וחיתוך מיוחדים – מה שמוסיף למחיר שלהם.

 

אחריות

הקפידו לבדוק את האחריות המצורפת לשיש שבחרתם. בדקו האם האחריות מכסה נזקים או פגמים שעלולים להתרחש לאורך זמן – ואילו נזקים ופגמים בדיוק.

 

סיכום

לסיכום, עיצוב מחדש של מטבח בכלל, ובחירה בשיש חדש יכולים להיות עניין מורכב. לכן חשוב לעשות את התהליך באופן איטי ומסודר.

תכנון דלפק המטבח

אולי תאהבו גם:

פורץ מנעולים
איך לבחור מנעולן בירושלים

דמיינו שאתם מסתגרים מחוץ לבית או למשרד בירושלים – מצב שדורש פתרון מיידי. בעודכם מחפשים בקדחתנות מנעולן, שאלות רבות מתרוצצות בראשכם: על מי אתם יכולים

קרא עוד »