הכל על מחולל החמצן

סובלים ממחלות ריאה או מקשיי נשימה? או אולי מתופעות אחרות הקשורות ברמה נמוכה של חמצן בגוף? כדאי שתכירו את מחולל החמצן – פתרון חדשני לאיזון החמצן לו אתם זקוקים. כיום ישנם מחוללי חמצן נייחים וניידים שניתן לשאת בקלות ולהעביר ממקום למקום.

כבר לא צריך להיות מרותקים למיטה או לבלון חמצן, שכן מחולל החמצן ייתן לכם אפקט נשימה טוב יותר בכל מקום ובכל זמן. בשורות הבאות נסקור את הבשורה שמביאים איתם מחוללי החמצן החדשים, ההקלות על חיי המשתמשים בהם וההתקדמות הטכנולוגית בתחום.

 

מחולל חמצן מהו?

מחולל חמצן הוא מכשיר רפואי המסייע בהזרמת חמצן בכמויות גבוהות לגוף המטופלים, באופן המאפשר להם להתגבר על החוסר בחמצן. בדומה לחמצן הניתן דרך כלל בטיפול בבית החולים ישנו מכשיר נייח ולעומתו מחולל חמצן נייד המאפשר טיפול חופשי ונוח בהתאם לצרכי המטופלים. שימוש בדרך טיפול זו מהווה שיפור משמעותי באיכות החיים של המטופלים וניתן לנשום באמצעותם בקלות.

מחולל חמצן

למי מתאים השימוש במחוללי חמצן?

עבור הסובלים ממחלות נשימה שונות, נעדרי חמצן מספיק. גם במקרים קלים יותר של קשיי נשימה ניתן לעשות שימוש במחוללי החמצן. בהמלצת רופא ניתן להגיע למסקנה אודות המחולל שייתן את המענה הטוב ביותר לקשיים הבריאותיים  של המטופלים. חושבים שאתם זקוקים לשיפור הליך הנשימה או מידת החמצן בגוף? פנו עוד היום לקבלת ייעוץ רפואי שיבחן האם זהו הטיפול המתאים לכם.

 

האם מחוללי חמצן עומדים בתקינה רפואית?

מחוללי חמצן נחשבים בטוחים מאוד לשימוש ואושרו על פי מיטב הסטנדרטים הרפואיים הנהוגים בישראל. כמו כן, נדרש אישור מכון התקנים על מנת לספק מחוללי חמצן ומוצרים נלווים. כך שניתן להיות סמוכים ובטוחים כי השימוש במחולל מסייע למטופלים והשימוש בו מותאם לצרכיהם. חשוב לציין, כי בשל ההתקדמות הטכנולוגית ניתן להתגבר על תקלות במכשיר בקלות יתירה במידה והן מתרחשות.

מחולל חמצן

מהם היתרונות בשימוש במחוללי חמצן?

לא זו בלבד, ששימוש במחוללי חמצן יכול להאריך את חיי המטופלים, השימוש בו מאפשר לשפר את חייהם באופן משמעותי. השלמת החוסר בחמצן לתאי הגוף בהתאם לסימפטומים הנובעים ממחלות הנובעות ממחסור זה. באמצעות מחולל חמצן ניתן לישון לילה שלם בשינה עמוקה ללא הפרעות.

תחליף לאשפוז בבית החולים במקרים של התדרדרות במצב הרפואי. שיפור היכולת לבצע פעילות ספורטיבית. הקלה על בני המשפחה הסובבים את המשתמש במחוללי חמצן שכן מדובר בטיפול יעיל ומצריך פחות מאמץ.

 

כיצד מחוללי חמצן עובדים?

עיקר פעולת מחולל החמצן הוא להפריד בין החנקן לחמצן באוויר העובר דרכו. כך, מקבל המטופל אוויר ובו חמצן מרוכז הנותן מענה למידת החמצן הנמוכה המאפיינת מצבים של צורך בהשלמת חמצן. מידת החמצן המוזנת לגוף המטופלים ניתנת באופן מדוד בהתאם למחסור בחמצן, שאין בו כדי לסכן את המטופל לעומת מתן חמצן בריכוז גבוה בדרכים אחרות.

מחולל חמצן

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »