האם ניתן לתקן צנרת ללא הרס?

צינורות מים וביוב דולפים הם פגיעה ממשית באיכות החיים, בזבוז של מים וסכנת זיהום הקרקע. בצנרת לקויה יש לטפל במהירות וללא שהות, אך האם ניתן לתקן צנרת שניזוקה ללא החלפתה וללא חפירה או שבירת קירות? בהחלט כן. חברת תרמו פרו אינסטלטורים מתמחה בתיקון צנרת ביוב ומים ללא הרס כדי להביא לפתרון מלא של הבעיה ללא כל נזק נוסף.

 

צנרת דולפת

כולנו מכירים את זה, ללא שום התרעה מראש לפתע מתפוצץ צינור במבנה או בתשתית הרחוב. כשמדובר במים צלולים התוצאה היא אובדן מים במדינה חמה ונטולת משאבי מים גדולים כמו באירופה או בארצות הברית וירידת לחץ מים פתאומי לכל הדיירים.

כשמדובר בביוב, הסכנה הנשקפת היא תברואתית. מי ביוב המחלחלים למי התהום מזהמים אותם ומזיקים לסביבה והצטברות של מי שפכים עשוי לגרום לפריצת מחלות זיהומיות קשות. לכן בכל מקרה של צינורות דולפים יש לטפל ללא דיחוי. תיקון צנרת ללא הרס יסייע לכם לשקם את הצינור לאחר התיקון על מנת שהבעיה לא תחזור על עצמה שנית.

האם ניתן לתקן צנרת ללא הרס?

כיצד ניתן לתקן צנרת ללא הרס?

חברת תרמו פרו אינסטלטורים מתמחה בתיקון צנרת שנפגעה או ניזוקה ללא צורך בעקירת גינות, חפירה או שבירת קירות מאסיבית רק כדי להחליף צינור שהתבקע או נסתם. החברה מבצעת סריקות באמצעים טכנולוגים מתקדמים על מנת לאתר במדוייק את איזור התקלה ואת אופיה.

במידה ויש סתימה בצינור ניתן לשחררה באמצעות ביובית או באמצעים מתקדמים אחרים ובמידה ושבר או סדק גורמים לדליפת מים, ניתן לטפל אך ורק בחלק הצינור הפגוע מבלי להחליף את כולו, לשקם אותו ולאפשר חזרה לחיי שגרה בתוך זמן קצר ביותר.

האם ניתן לתקן צנרת ללא הרס?

אילו סוגי תקלות ניתן לבצע ללא הרס?

צינורות שנסתמו משורשי צמחים שחדרו לתוכם, נבקעו כתוצאה מבלאי או חלילה רעידת אדמה או נזק בידי אדם ( לדוגמא, אדם שחפר בור מבלי לדעת שמונחים שם תשתיות ) הורכבו לא נכון או בצורה רשלנית, ניתן פשוט לתקן באופן מקומי. שורשים ניתן לעקור ולסלק, לשקם חלקי צינור פגועים או להרכיבם כראוי.

אם הצינור במצב כה רעוע עד שהוא ממש מתפורר מרוב בלאי, בעל סדקים ושברים מרובים, תוכנן באופן לקוי ולכן הוא עשוי לשוב ולהתפוצץ שנית, לא תהיה ברירה אלא להחליפו. חברת תרמו פרו מומחית בהחלפת צינורות תוך מינימום הכרחי של פגיעה ובמקצועיות רבה כדי החיים יחזרו לשגרה מהר ככל האפשר.

 

לסיכום

ניתן ואף רצוי לתקן צנרת פגועה באופן מקומי כדי לפתור את הבעיה ללא הרס וגרימת נזק נוסף. ניתן לבצע זאת באמצעות אבחון ואיתור הבעיה במדוייק במכשור טכנולוגי מתקדם, פתיחת סתימות באמצעות ביובית, סילוק וניקוי שורשים ושיקום חלקי צינור שנסדקו או נשברו על מנת להחזיר את החיים לשגרה כמה שיותר מהר.

האם ניתן לתקן צנרת ללא הרס?

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »