איך לבחור חברת נקיון לפני מעבר דירה

לפני מעבר דירה מומלץ לשכור חברת ניקיון שתוודא שהדירה אליה אתם נכנסים נקייה ומסודרת, בחירת חברת נקיון טובה היא לא תמיד עבודה קלה כיוון שיש מגוון די רחב של חברות המציעות את שירותיהן בתחום, לכן במאמר זה ננסה להסביר איך לבחור חברת ניקיון לפני מעבר דירה.

ניקיון בית

השיקולים אותם יש לקחת בחשבון בבחירת חברת נקיון לפני מעבר דירה

המלצות – בקשו מחברת הניקיון אליה תפנו המלצות מלקוחות עבר, באופן זה תוכלו לוודא כי החברה עומדת בהבטחות שהיא מספקת לכם. לרוב החברות לא תהיה בעיה לספק מידע מסוג זה.

ניסיון ומומחיות בנקיון לפני מעבר דירה – ניסיון מספק בתחום הוא קריטי, ואכן ישנן חברות רבות עם נסיון של שנים בתחום, יחד עם זאת אין הרבה חברות אשר מתמחות בנקיון לפני מעבר דירה, לכן כדאי לפנות לחברה בעלת מומחיות ספציפית בנושא זה.

ביטוח – וודאו כי לחברה אליה אתם פונים יש ביטוח, באופן זה תוכלו להגן על עצמכם מפני תביעות עתידיות של מי שינקה את הדירה שלכם וכן מפני נזק שעלול להיגרם לדירה או לציוד שלכם במהלך הנקיון.

זמינות – וודאו כי החברה זמינה לבצע את העבודה בתקופה המתאימה לכם, ישנן חברות עם לו"ז עמוס מאוד וייתכן שלא בהכרח יהיו עובדים פנויים בתאריך בו תרצו לקבוע את הניקיון.

מחיר – כמו בכל דבר בחיים, גם המחיר הינו גורם משמעותי המשפיע על ההחלטה הסופית שלכם, מומלץ לבצע סקר שוק בנושא ולקבל הצעות ממספר חברות נקיון ורק לאחר מכן לשכור את שירותי ניקיון בתים של החברה שתציע לכם את ההצעה המשתלמת ביותר.

ביקורת – מומלץ לברר עם החברה מה הסטנדרט אליה היא שואפת וכן לוודא עמה כי היא מוכנה להתחייב שבמידה ולא תהיו מרוצים מהעבודה היא תבצע תיקונים לשביעות רצונכם.

שימוש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה – חברות רבות משתמשות בחומרי ניקוי אשר גורמים נזק לסביבה, מומלץ לוודא, במיוחד אם אתם רגישים לנושא הסביבתי כי החברה אותה תשכרו משתמשת בחומרי נקיון ידידותיים לסביבה.

בטיחות – במידה והדירה שלכם נמצאת בקומה גבוהה ואתם מעוניינים לנקות את החלונות כדאי לוודא שלחברה יש ציוד מתאים לביצוע העבודה. כמו כן, כדאי לשאול לגבי נוהלי הבטיחות השגרתיים של החברה באופן כללי.

ציוד – ציוד טוב יכול לייעל את העבודה ולהוביל לכך שתתבצע בזמן מהיר יותר מה שיקל עליכם את המעבר ויהפוך אותו לפשוט יותר.

יחסי אנוש – במהלך השיחה עם נציג החברה אליה פניתם וודאו כי אתם מקבלים תשובות מנומסות וסובלניות, חברה שתיכשל כבר בשלב זה תיכשל בסבירות גבוהה יותר גם בשלב הנקיון.

העצות שלעיל מאת חברת אירית הובלות אמורות לענות על השאלה איך לבחור חברת נקיון לפני מעבר דירה, בחירה נכונה תקל עליכם את המעבר ותהפוך אותו לפשוט ונוח יותר.

 

אולי תאהבו גם:

בחירת חברת ניקיון מומלצת

אחת מהמשימות שהכי קשה ומורכב להתמודד איתן בחיי היומיום, הן בבית הפרטי והן במשרד, זו משימת הניקיון. זה נכון שבאופן תיאורטי כולנו יודעים לעשות את

קרא עוד »