אילו דברים חובה לנקות בבית לאחר הובלה גדולה

כל אחד יודע שביצוע של הובלה גדולה זה לא עניין של מה בכך. מלבד ההתארגנות שמצריכה מכם לבדוק פרטים אודות מוביל מומלץ, יש צורך גם בבירור אחר דרכים נכונות לארוז ולנקות את הבית. כדי לעשות סדר בכל העניינים האלו, יצאנו בסדרת מדריכים בנושא שתציג בכל פעם עניין אחר שבא לידי ביטוי בעת ביצוע הובלה גדולה. הישארו אתנו ותגלו הפעם מהם הדברים שחובה לנקות בבית אחרי שמבצעים הובלה כזו.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו לרכז את המידע

אם קראתם את 3 המדריכים הקודמים שנכתבו בסדרה זו, אתם וודאי יודעים שאנו פונים בכל פעם אל יודעי דבר בתחום המדובר כדי להבין מה חשוב לדעת. הפעם, פנינו אל מי שביצעו הובלה גדולה ממש לאחרונה ושאלנו אותם מהם הדברים שלדעתם חובה לנקות בבית.

קיבלנו מעל ל – 500 פניות בנושא מצד גולשים ששמחו לעזור. רגע לפני שנתחיל את המדריך, אנו רוצים לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל אלו שסייעו בכתיבתו ומסרו את הדברים שלדעתם חובה לנקות. כן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

אילו דברים חובה לנקות בבית לאחר הובלה גדולה

הדבר ה – 1 שחובה לנקות בבית לאחר הובלה גדולה

מסתבר שהדבר שהכי חשוב לנקות מיד אחרי שאתם מבצעים הליך של הובלות בתל אביב או בסביבתה הוא ניקוי של הקירות. שכן, תל אביב (וכל ערי המרכז בפרט) ידועה כעיר שיש בה ריכוז גדול של אבק. ברגע שאתם מבצעים את ההובלה, פתיתי אבק קטנטנים עוברים מהרהיטים אל הקירות ונדבקים שם.

אם לא מנקים אותם באותו רגע, הם עשויים להיראות בסופו של דבר כמו ענני אבק קטנים בפינות הקירות. שימוש במקל שמיועד לניקוי אבק יכול לפתור לכם את הבעיה ברגע.

 

הדבר ה – 2 שחובה לנקות בבית לאחר הובלה גדולה

הדבר השני שאתם חייבים לנקות בבית אחרי הובלה גדולה זה את הרצפה. שכן, לא פעם קורה שיורדים לכלוכים שהצטברו עם הזמן על ארגזים. גם כאן מדובר במרבית המקרים באבק, אבל לא רק. לפעמים אלו שאריות שנותרו מחוץ לארגזים והחלטתם בסופו של דבר שלא להכניס אותם לדירה הבאה שלכם. ניקוי קליל של הרצפה שיביא לאיסוף של כל הפריטים הללו, יקל עליכם ביישום השלב ה – 3.

 

הדבר ה – 3 שחובה לנקות בבית לאחר הובלה גדולה

הדבר ה – 3 שאתם חייבים לנקות בבית אחרי הובלה גדולה זה המרצפות. שימו לב – אין להתבלבל בין הדבר הנוכחי לקודמו. שכן, כאן מדובר בניקוי יסודי של המרצפות שכולל את ההליכים הבאים:

  1. שימוש בשואב אבק
  2. שטיפת הרצפה עם דליי מים וחומר ניקוי
  3. איסוף המים וייבוש

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הדברים שחובה לנקות בבית לאחר הובלה גדולה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, עליכם רק ליישם.

יש לנקות בבית לאחר מעבר גדול

אולי תאהבו גם:

בחירת חברת ניקיון מומלצת

אחת מהמשימות שהכי קשה ומורכב להתמודד איתן בחיי היומיום, הן בבית הפרטי והן במשרד, זו משימת הניקיון. זה נכון שבאופן תיאורטי כולנו יודעים לעשות את

קרא עוד »