איך תשמרו לאורך זמן על גריל גז של וובר

כשקונים גריל גז של וובר חשוב מאוד לדעת לשמור עליו על מנת שיוכל להמשיך לתפקד בצורה מעולה גם לאחר שנים רבות. במיוחד בשביל זה הפקנו לכם מדריך על איך תשמרו לאורך זמן על גריל גז של וובר.

חשוב להבין שתחזוקה וטיפול נאות לא רק יאריכו את חיי גריל הגז, אלא ימנעו מאוכל בגריל לפתח טעם "פחמי"  שנובע ממשטחים מלוכלכים של הגריל עצמו. שריפת של גריל הגז לא רק תהרוס לכם את טעם האוכל, אלא גם עלולה להוות סכנת שריפה לסביבה.

 

מה חשוב לעשות על מנת לשמור לאורך זמן גריל גז של וובר?

  1. יש לנקות את רשתות הבישול לפני ואחרי כל שימוש. הפעילו את הגריל על טמפרטורה גבוהה והמתינו עד שכל העשן יעלם. חשוב לקרצף את הפלטה במברשת תיל נוקשה. בנוסף אפשר לקנות מברשת מיוחדת עבור הגריל גז שלכם עבור ניקוי מקסימלי ומותאם אישית לסוג הגריל גז שברשותכם.
  2. מרחו שמן צמחי על הפלטה הנקייה לפני הבישול- עשו זאת על ידי שפיכה של שמן על מגבת נייר, ולאחר מכן השתמשו במלקחיים כדי למרוח את מגבת הנייר מעל הסבכות.
  3. רוקנו את מלכודות השומן לאחר כל שימוש. המתינו עד להתקררות הגריל לפני הסרת מלכודות השומן, יאפשר לכם ריקון יעיל יותר ופחות סיכוי לקבל כוויה.
  4. הברישו את הסלעים או הסורגים לפי הצורך. חום הגריל מנקה בדרך כלל את אלה, אך הם עשויים לפתח כיסוי של אפר או פסולת שיש להסיר בעזרת מברשת ניילון נוקשה.
  5. יש לשטוף את מכסה הגריל, כמו כן את ידיות הבקרה ואת מתלי ההתחממות במים חמימים עם סבון לפי הצורך. רצוי להשתמש בסבון עדין כמו נוזל לשטיפת כלים וספוג להסרת כתמי שומן או שאריות מזון. לאחר מכן שוטפים את מי הסבון במים נקיים.
  6. מרחו לק אל חלד על כל משטחי נירוסטה החיצוניים. עקבו אחר הוראות היצרן ליישום.
  7. בצעו ניקוי יסודי פעמיים או שלוש בזמנים בהם אתם משתמשים יותר בגריל. נתקו את מיכל הגז לאחר השימוש והקפידו לכסות את פתחי הגז באמצעות סרט מיסוך. בנוסף חשוב גם לנקות את המבערים עם מים וסבון בתקופות שימוש עמוסות.
  8. הגנו על גריל הגז על ידי כיסויו בחיפוי גריל עמיד למים בין השימושים. חשוב לזכור תמיד לתת לגריל להתקרר לפני השימוש בכיסוי.

לסיכום

שימור נכון של גריל הגז של גריל מאפשר לו זמן חיים ארוך יותר ובנוסף ניקוי טוב של הגריל יתן לאוכל שלכם טעם יותר טוב בלי שאריות המזון והשומן שהיו בסבב הקודם של הגריל.

גריל גז

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »