איך מנקים בצורה יסודית חללי עבודה משותפים

אם בבעלותכם חלל עבודה משותף, חשוב שתדעו כי יש חשיבות עליונה לשמירה על ניקיונו.

לחללי עבודה משותפים תחלופה גבוהה של משתמשים מדי יום.

זה עשוי להיות כר פורה להצטברות של לכלוך וחיידקים.

הנה כל הפרטים על ניקיון יסודי של חללי עבודה.

 

ניקיון חללי עבודה משותפים

חללי עבודה בחיפה, בתל אביב, בירושלים או בבאר שבע – מצפון ועד דרום השתלטו חללי העבודה המשותפים על עולם העסקים וההייטק בארץ. כחלק מחוויית השימוש בהם, מציעים חללי העבודה סביבה חדישה, מעוצבת ונקייה. רשתות רבות של חללי עבודה מציבות רף גבוה בתחום זה, וזו אחת הסיבות העיקריות להצלחתן. אז איך שומרים על חלל העבודה נעים ונקי?

 

ניקיון הציוד המשותף

כידוע, חללי עבודה משותפים נועדו להיות פתרון גמיש ונוח עבור אנשים עסקים או סטודנטים. כחלק מהקונספט, משכירים יחידים או חברות עמדה או משרד בחללי העבודה למשך שעות ספורות, ימים או מספר חודשים. הדבר יוצר תחלופה גבוהה של אנשים מדי יום ולכן גם שימוש בציוד המשותף של אלפי אנשים שונים. גם אם משטחי העבודה, המקלדות והמסכים נראים לכם נקיים, עלולים להצטבר על פניהם חיידקים רבים. לכן, יש חשיבות גבוהה לניקיון מוגבר של הציוד המשותף מדי יום, בעזרת חומרי חיטוי המשמידים חיידקים.

 

ניקיון המתחמים המשותפים

מלבד עמדות העבודה והמשרדים, בחללי עבודה רבים קיימים מספר מתחמים משותפים ביניהם מטבחון, פינות ישיבה ומרפסת. מספר חללי עבודה בחיפה אף מציעים ללקוחות חדר כושר. במתחמים אלה משתמשים מדי יום אנשים רבים, אוכלים, שותים, מעשנים ומייצרים לכלוך רב. יש לדאוג לתחזוקה וניקיון מוגברים של איזורים אלה, שכן גם בהם עלול להצטבר לכלוך רב. תהיו בטוחים שלא נעים להגיע למטבחון מלוכלך או לפינה מלאה בבדלי סיגריות, במיוחד עבור מי ששילם כסף רב עבור כך. בשביל הלקוחות שלכם, שמרו על פינות אלה מבריקות ונעימות.

 

ניקיון הרצפות והשטיחים

אזור נוסף המועד לפורענות מבחינת הצטברות אבק ולכלוך הם השטיחים והרצפות. גם אם לא רואים זאת, הרצפה מלאה בלכלוך וחיידקים מנעליהם של אנשים, ממזון הנופל עליהם ומאבק המצטבר בהם מדי יום. יש לשטוף היטב את הרצפות מדי יום בעזרת חומרי ניקוי ייעודיים וכן לשאוב את השטיחים. לעיתים תכופות כדאי גם לבצע ניקוי יסודי יותר של איזורים אלה, לשם כך ניתן להזמין חברת ניקיון. רשת מוכרת של חללי עבודה בחיפה מעידה כי היא משתמשת בשירותיהם של חברות ניקיון מדי חודש.

 

לסיכום

חללי עבודה משותפים מציבים סטנדרטים גבוהים של תחזוקה וניקיון. על מנת לאפשר את חוויית המשתמש האופטימלית יש לדאוג לניקיון יסודי ושוטף של הציוד, המתחמים המשותפים, הרצפות והשטיחים. כעת, אתם יכולים לעשות זאת לגמרי בעצמכם, ולהיות בטוחים שחלל העבודה שלכם נקי ונעים לשימוש.

אולי תאהבו גם: