איך לשמור על ניקיון והריח במשרד או בבית

לרוב, אנחנו נמצאים יותר במשרד מאשר אנחנו בבית שלנו ולא רק אנחנו. כך גם כל העובדים בסביבה שלנו.

לכן, גם כמו שאנו רוצים שהבית יישאר נקי ומסודר כך חשוב שגם המשרד שלנו יראה וירגיש כמה שיותר מסודר ונקי.

כאשר הסביבה יותר נקייה גם תפקוד של כולם גבוהה יותר ויותר נעים לעבוד בסביבה נקייה ומסודרת.

כך יהיה גם נעים יותר להיות שעות רבות במשרד, לעשות את העבודה כראוי ולהנות מאווירה נעימה ומרגיעה ביותר במשרד.

 

השפעת הסביבה מניקיון והריח במשרד

ככל שהמשרד יהיה נקי כך גם העובדים ירגישו בנוח להזמין לקוחות ויתנו להם הרגשה נעימה יותר, סמכותית יותר, בטוחה יותר ומבטיחה יותר. אם המשרד יהיה נקי ומסודר, תהיו בטוחים שכך גם העובדים, ספקים, שותפים וגם לקוחות ירגישו בסביבה נעימה. לכל חברה בדרך כלל יש חברת ניקיון, אך לעיתים הביקור של חברת ניקיון לא תמיד מספיקה.

 

איך שומרים על הניקיון בלי קשר לחברת הניקיון?

במשרד ניתן להקצות חומרי ניקיון קרובים ונגישים לכל האנשים הנוכחים. בשביל שהחלל יהיה נקי ללא תלות בעובדי ניקיון, ניתן לתת לעובדים כלים פרקטים הישמשו אותם לכך. כמו כן דוגמא אישית מצד מנהלים יכולה להיות דוגמא מאוד טובה לכלל העובדים במשרד. משרד אמור להיות נקי ללא קשר לחברת ניקיון ואלה שאמורים לשמור עליו נקי הם האנשים הנוכחים בו רוב היום. אחד מעידוד שמירה על ניקיון של העובדים יכול להיות תגמול עבור יעדי היגיינה וניקיון במשרד. מנהלים רבים לוקחים את שיטת התגמול והחיזוק החיובי יותר מאשר שיטת הענשה. למשל לעשות תחרות ניקיון בין צוותים בעבודה וכך לתת פרסים שבועיים, דבר זה רק יעזור להגדיל את המוטיבציה אצל העובדים וניקיון יהפוך לחלק בלתי נפרד מהמשרד.

 

הריח כן קובע

לא רק במשרדים צריך להיות ריח נעים, אלא גם בתאי בשירותים. כאשר נכנסים לשירותים בעבודה או אפילו בבניין עצמו יכולה להיות חוויה נעימה או חוויה ממש רעה בכל מה שקשור לריחות וניקיון השירותים וכמובן שהדבר הראשון שיעלה לראש הוא – חוסר ניקיון, חוסר סדר, חיידקים, חוסר רצינות וכבוד כלפיי העובדים וכלפיי האורחים ו… צריך להמשיך?

הפתרון דיי פשוט, מפיצי ריח. כן, מפיץ ריח יכול להועיל נטרול ריחות רעים. בין אם אלה ריחות של ביוב או של סיגריות, מחדרי אשפה ועוד. ריח טוב בכניסה בלובי של בניין עושה רושם של מקום מסודר ומאורגן ומזמין להיכנס אליו, ובנוסף ריח טוב יכול לעשות רושם והרגשה טובה על אנשים המגיעים מבחוץ.

 

לסיכום

אם ברצונכם לשמור על אווירה נעימה ומזמינה, וכך לגרום להנאה גם לאנשים המגיעים מבחוץ. חשוב לשמור על הסדר והניקיון בכל שעות היממה במשרד, כך ליצור אווירה של סדר וארגון. אומנם דבר זה לא מספיק למשימה. אך ריח טוב בשירותים, במשרד, בלובי ובכל רחבי המשרד יכול לייצג את החברה ולמתג אותה באופן רציני ואלגנטי במיוחד.

 

ניקוי כיור

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »