איך לנקות רשת נגד יתושים? כל הדרכים

רשת נגד יתושים נמצאת כמעט בכל בית ישראלי והיא הכרחית מאוד בעיקר בימי הקיץ, הרשת מאפשרת לכם להשאיר את החלונות פתוחים ולתת לאוויר ורוח להיכנס פנימה ללא הפרעה של המטרד הגדול ביותר – יתושים. את הרשתות מומלץ לנקות, איך עושים זאת?

 

רשת נגד יתושים

רשת לחלון נגד יתושים מגיעות במגוון צורות בהתאם לחלון או הדלת. באופן טבעי מצטברים על הרשתות אבק ולכלוך שמגיעים עם הרוח מבחוץ. הלכלוך עלול להצטבר על החורים הקטנים ברשת ולהפוך אותה לאטומה לחלוטין וכך היא נהיית לא רלוונטית מכיוון שהיא תחסום את הכניסה של האוויר. בנוסף דרך רשת מלוכלכת לא תוכלו להתבונן החוצה והאור שייכנס פנימה יהיה פחות חד וטבעי.

 

מפרקים או משאירים את הרשת?

ההמלצה הגורפת היא לא לפרק את הרשתות ממקומן ללא צוות מקצועי מכיוון שגם אם תצליחו לפרק את הרשת בהצלחה ובקלות לא בטוח שתוכלו להחזיר אותה כראוי. אם לא תפרקו את הרשת ניתן לנקות אתה במתכונת של "ניקוי יבש" בעזרת מברשת צבע רחבה ויבשה עם סיבים קצרים תנקו את הלכלוך שהצטבר בחורים הקטנים והפינות. או על ידי מים וסבון אך ללא שימוש באקונומיקה או חומר חזק אחר.

 

מפרקים את הרשת

אם בחרתם לפרק את הרשת בכל זאת עשו זאת בזהירות והקפדה לא לפגוע ברשת עצמה או במסילות, הניחו את הרשתות כך שתזכרו איזה רשת שייכת לכל חלון ובנוסף סמנו לעצמכם מה החלק העליון ומה החלק התחתון של כל רשת. כשהרשת מופרדת מהחלון תוכלו לשטוף אותה עם צינור או אפילו בתוך האמבטיה עם מים וסבון. לאחר הניקוי ייבשו את החלונות עד לייבוש מלא בנוסף נצלו את ההזדמנות לנקות את המסילות כמו שצריך ורק שהן יבשות לחלוטין החזירו בזהירות את הרשת אל המסילה.

 

סדר פעולות להחזרת הרשת למקום

השלב הראשון הוא חיבור הרשת אל המסילה העליונה ולאחר מכן עם מעט לחץ אל המסילה התחתונה. חשוב מאוד לא ליצור יותר מדי לחץ ולא להפיל את הרשתות כי הן עלולות להישבר. אם אתם מרגישים שעליכם להפעיל לחץ משמעותי בחיבור למסילה התחתונה, חזרו צעדים אחורה והתחילו מהתחלה את ההרכבה.

 

ניקוי של רשת גלילה ורשת פליסה

על מנת לנקות רשתות גלילה מומלץ לבצע עם שואב אבק על מצב יניקה חזק, ניתן לשטוף אותה במים וסבון כשהיא פרוסה על החלון במלואה. את רשת הפליסה מומלץ לנקות בשואב אבק עם עוצמה נמוכה עד בינונית בלבד.

 

לסיכום

מומלץ להקפיד על ניקיון הרשתות אחת לכמה חודשים ובעיקר לאחר כמה ימים של סופות אבק בימי הקיץ, רשתות נקיות יהיו נעימות כך שאוויר ואור טבעי יוכלו להיכנס דרכם מבלי לפתוח את החלון לחלוטין ולתת למזיקים ויתושים להכנס פנימה ולהפר את השלווה.

כילה נגד יתושים

אולי תאהבו גם:

לשפר את היציבה
 10 דרכים לשפר את היציבה

שמירה על יציבה טובה חיונית לבריאות ולרווחה הכללית. יציבה לקויה יכולה להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי ראש. זה יכול

קרא עוד »