איך לנקות ערסל גינה בצורה הטובה ביותר

בשנים האחרונות התחיל טרנד של ערסלי גינה. אנשים התחילו להבין שערסל הוא הפריט המושלם לחצר שלהם.
דבר אחד חשוב שאנשים פחות הפנימו בנושא הזה, הוא האופן שבו צריך לנקות את ערסל הגינה.
לעיתים, אנו מתאחרים אצל חברים ורואים שיש להם ערסל בעל צבע דהוי, ולא, אין לנו כוונה לערסלים הדהויים שרבים מאתנו קנו אחרי הטיול במזרח.
מדובר בערסל איכותי, מעוצב בטוב טעם שפשוט לא ניקו אותו בזמן והוא צבר לכלוכים שגם האימהות המומחיות בהורדת כתמים לא יצליחו להתמודד איתם.
אם גם לכם יש ערסל כזה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לנקות אותו למקרה שלא שמרתם עליו מספיק טוב והוא דורש ניקיון רציני.

 

  1. מגבונים לניקוי משטחים

אם מדובר בניקיון שטחי, אפשר לנסות להוריד את הלכלוך באמצעות מגבונים שמותאמים להסרת כתמים. במידה ואלו לא עוזרים, כדאי שתשמשו בתותחים הכבדים ותעברו לסעיף הבא.

 

  1. חומץ

אנחנו בעד ניקיון עם חומרים טבעיים. למקרה שלא הכרתם עדיין את סגולות החומץ, תופתעו אולי לשמוע שהוא מנקה היטב משטחי בד, ברזל וכו'.
בשביל לנקות בחומץ את הערסל שלכם, כל מה שתצטרכו זה קערה בגודל בינוני, 5-6 כפות חומץ וכוס מים. כעת, חממו את הקערה במיקרוגל למשך דקה בלבד.
עכשיו תבדקו שהחומץ לא חם מידי, אם כן, תמתינו שיהיה חמים (לא רותח),טבלו בתוכו סקוץ' כלים חדש ותתחילו בעבודה.
עברו תחילה על הכתמים שאותם אתם רוצים להוריד, שפשפו עם הסקוץ' בעדינות עד שתראו שהם לאט לאט נעלמים.
לאחר מכן, אם תרצו לחדש את כל הבד של הערסל, תוכלו לעבור עם החומץ על כל חלקי הבד של מושב הערסל ובסופו של דבר, ניתן גם לעבור עם מטלית נקיה (תטבלו אותה בחומץ) על המעמד של הערסל.

 

  1. אחסנה חכמה

    לציפורים יש חוק כזה, הן יעשו את הצרכים שלהן דווקא במקומות שבני אדם צריכים לשבת עליהם. כדי להימנע מכתמים מיותרים שהציפורים משאירות אחריהן, כדאי להכיר את אפשרות האחסון.
    נכון שרבים מאתנו אוהבים להשאיר את החצר כמו שהיא במהלך כל עונות השנה, כדי שאם במקרה יגיע מישהו להתארח, יהיה אפשר פשוט להוציא את קנקן השתייה והנשנושים אל השולחן המרכזי ולנוח קצת על ריהוט הגינה .

אבל אם אתם רוצים לשמור על הערסל שלכם נקי ולהימנע ככל האפשר מניקיון תכוף שלו, כדאי שתרכשו כיסוי מותאם לערסל, כזה שיגן עליו מפני נזקים.
אמנם תיאלצו להוריד את הכיסוי בכל פעם שאורחים מגיעים (ולהחזיר אותו בסיום האירוח) אבל הטרחה המינורית הזו תשתלם לכם בסופו של דבר, כי זה יחסוך לכם את תהליך הניקיון שרובנו מעדיפים שייחסך מאתנו.

כעת כשיש לכם את הטיפים לניקוי הערסל, אתם מוזמנים לצאת ולנקות את הערסל שלכם כדי שייראה כמו חדש.

 

אבא וילד

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »