איך לנקות מרצפות ישנות – 5 טיפים מוצלחים במיוחד

מגורים בדירה ישנה בהכרח יחשפו אתכם לנוכחות של רצפות ישנות. למרות שאולי יצפו אותן שטיחים, ברגע שתסירו אותם, תתוודעו לכאוס מוחלט של מצב המרצפות בבית שלכם.

זה ממש לא פשוט לנקות מרצפות ישנות, מה שמחייב מיומנות רבה, שלפעמים מצריך פנייה לחברת ניקיון מקצועית.

מרבית הפעולות של ניקיון מרצפות ישנות עשוי להרתיע, ולכן נדון במאמר זה לעומק בהיבט של – איך לנקות מרצפות ישנות – 5 טיפים מוצלחים במיוחד.

 

איך לנקות מרצפות ישנות? זה הזמן להזעיק את שירותיה הנאמנים של חברת ניקיון

אנו מבינים אתכם לגמרי. כפי שאמרנו, זה ממש לא קל לנקות מרצפות ישנות. הטיפ הראשון שלנו הוא לפנות לחברת ניקיון מומחית בתחום, כמו זאת שבקישור שלפניכם – חברת ניקיון. עליכם לבקש סיוע מקצועי בניקיון של המרצפות הישנות שלכם, בפרט במידה והן מאופיינות כבר בבלאי, בשחיקה ובפגמים בצורה חמורה למדי, או לחלופין במידה ואתם ממש לא יודעים כיצד לנקות את המרצפות הישנות. תבחרו בחברת ניקיון שלא תמליץ לכם להחליף את הרצפות, רק אם זה הכרחי, ושתשתמש במרב האמצעים הטכנולוגיים הכי חדישים לשם פעולה זאת.

 

איך לנקות מרצפות ישנות? הקפידו על טאטוא המרצפות מדי יום

הדרך הכי נכונה, בשיטת "עשו זאת בעצמכם" שקשורה לתהליך של לנקות מרצפות ישנות, היא להקפיד על טאטוא של הרצפה באופן יום יומי. תחזוקה באופן קבוע תסייע לכם בשמירה על תחזוקה קבועה של המרצפות באופן הכי מיטבי. טאטוא וניגוב המרצפות מדי יום יסייע בהסרה מידית של זבל, שערות של חיית המחמד שלכם, כל אבק ולכלוך שאינם אסתטיים. על מנת לקבל אפקט מרבי, עליכם לנגב את המרצפות על ידי מגבת של מיקרופייבר.

 

איך לנקות מרצפות ישנות? תלמדו את ההיסטוריה של הנכס שלכם

על מנת לנקות מרצפות ישנות, כדאי שתלמדו מבעוד מועד את הרקע ההיסטורי של הנכס שלכם. בכניסה לבית ישן, עם מרצפות ישנות, הדרך הכי נכונה להבין איך לנקות אותן היא לתשאל את בעלי הבית הקודמים אודות צורות האחזקה הרצויות של הרצפה. כפי שנאמר – "אין חכם כבעל ניסיון" ובעלי הבית הקודמים בעלי ניסיון עשיר בתחום, ויוכלו לעזור לכם בכך.

 

איך לנקות מרצפות ישנות? תשאבו אבק על בסיס שבועי

יש שיאמרו, כי הדרך הכי טובה לנקות מרצפות ישנות היא על ידי שאיבת אבק קודם כל של הרצפות, לפחות פעם בשבוע. שאיבה של אבק עם שואב אבק מקצועי תסיר את הלכלוכים ואת האבק ברצפות שלכם. ניתן גם לעשות שימוש במברשת רכה בעל זיפים, על מנת שלא להוסיף שריטות לרצפות הישנות. אחר כך תעברו לשטיפת הרצפות הישנות בחומרי שטיפה ידידותיים לסיבה, שאינם עמוסים בכימיקלים.

 

איך לנקות מרצפות ישנות? לנגב, לנגב…

הרצפות שבבית שלכם, למרות שהן ישנות, הן חשופות לטביעות אצבע של חיות מחמד, של שתייה, וטביעות רגליים, מה שעשוי לגרום להיווצרות של עוד כתמים במשך הזמן. על מנת להימנע מכך, תנגבו באמצעות מטלית לחה אחרי שטיפת הרצפות, ותעשו זאת מדי שבוע בשבוע.

מנקים

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »