איך לנקות מבנים ציבוריים בצורה יעילה

ישנם סוגים רבים של מבנים ושטחים ציבוריים, החל מכבישים, חניונים, מדרכות, כניסות לבניינים ועוד. כמו כל רצפה במבנה, גם הם מצריכים תחזוקה וניקיון באופן תדיר. אז אם אתם אחראים על שטח ציבורי ואתם מעוניינים לבצע ניקוי וריענון, הגעתם למקום הנכון, כאן נסביר לכם איך משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לניקוי שטחים ציבוריים.

 

איך מנקים רצפות

ניקיון רצפות מכל סוג נעשה באמצעות מכונות שטיפה בלחץ מים שיוצר קיטור במידות חום שונות. מטרת מידות החום הן התמודדות עם סוגי לכלוך ושמנים ברמות שונות, במטרה לחדש את פניהם ולהביא אותם למצב נקי ולמראה מושלם.

ישנן מכונות שטיפה בגדלים ודגמים שונים, שמתאימות למשימות ניקוי רבות, לפי צרכי הלקוח. שטיפה בלחץ מים מבטיחה תוצאה נהדרת במהירות רבה, וביעילות גבוהה. ניתן לרכוש מכונות כאלו ולעבור הכשרה להפעלתן, או לשכור שירותי חברה לניקיון לפרויקטים ספציפיים, בזמנים קבועים מידי שבוע, חודש או שנה.

 

ניקוי חניונים

חניונים מצריכים התייחסות מיוחדת שכן יש נטייה להזניח אותם – הם מתחת לאדמה, והמטרה שלהם היא מאוד פרקטית – לחנות את הרכב. אך יש להזנחה כזו סכנות רבות, שמן ופיח היוצאים מהרכבים עלולים להצטבר ולהביא, לבד מהסכנות הבריאותיות של שאיפת חומרים רעילים, לידי החלקות ותאונות למכוניות ולהולכי הרגל בחניון.

מלבד הרצפה יש לדאוג לניקיון ותחזוקת מערכות האש והספרינקלרים, שמהוות את השלמת מעטפת הבטיחות בחניון ויש לדאוג להן גם כן.

ניקוי חניונים בלחץ מים בטמפרטורה גבוהה מביאה לתוצאה מרשימה במיוחד של מראה חדש ומטופח. כדאי לבצע ניקיון כזה לפחות פעמיים בשנה, שכן לחניונים נטייה לצבור אבק ושומנים באופן תכוף.

 

ניקוי דק ציבורי

עץ הוא חומר רגיש למים ועלול להיהרס כתוצאה מניקיון שלא בשיטה המתאימה לאופי ומאפייני העץ. לכן, יש להתייחס לדק בצורה שונה מאשר לרצפה רגילה. חלק מהמורכבות של שטיפת דק הן:

  • מים עלולים להצטבר בין חללי העץ ולגרום לעובש ולנזק לטווח ארוך
  • ישנם סוגי עץ רגישים במיוחד למגע עם מים, המצריכים התייחסות מיוחדת
  • עם הזמן שכבות ציפוי המגן של העץ עלולות להתאדות ויש צורך לחדשן, במיוחד אם הדק בשמש

באמצעות גרניק ייעודי לעץ, בשילוב חומרי הניקיון המתאימים ובשיטת עבודה שתביא לתוצאה הרצויה – ניתן לנקות דק ולעשות אותו שוב מרשים ונקי, כמו חדש.

 

מה מתאים לכם

ישנן מכונות שטיפה שונות ומגוונות, החל ממכונות רכובות, מכונות פוליש מבריק במיוחד, רובוטים אוטונומיים, מכונות שטיפה בלחץ מים חמים או קרים, מכונות טיאוט ושאיבת אבק ועוד. לכל פרויקט ניקיון ישנה מכונה מתאימה.

 

לסיכום

עכשיו זה הזמן להחליט האם אתם רוצים לרכוש מכונות ניקיון ולהכשיר עובד שלכם לתפעולה, או ליצור קשר עם חברת ניקיון חיצונית לטיפול בסוגי המדרכות והרצפות שבתחום אחריותכם. זה קל ומהיר, וזה מה שאתם צריכים בשביל לחדש את מראה הבניין שלכם.

שטיפה

אולי תאהבו גם:

לנעול
 טיפים לניקוי מנעולים

פעולת נעיצת המפתח בחור המנעול, וסיבובו לפתיחת הדלת, נעשית על ידינו מבלי שנקדיש לה כל מחשבה. האמנם?! האמת הזו נכונה עד לרגע שבו משהו מתחיל

קרא עוד »