איך לנקות כריות נוי ושטיחים ועדיין לשמור עליהם

הרבה פעמים אנחנו רוצים לשמור על מוצר שאותו אנחנו קונים לטווח הארוך, אבל מגלים שעם הזמן הוא מתלכלך, הופך לבלוי, מאבד מצורתו, ופשוט לא יכול עוד לשמש אותנו כפי שדמיינו ורצינו.

הדבר הזה רלוונטי בהחלט גם לכל הנוגע לכריות נוי ושטיחים, שאותם אנחנו קונים מתוך תקווה גדולה שיעזרו לנו לעטר את הבית בכלל ואת הסלון בפרט למשך שנים, אך בפועל מסיימים עם כריות קרועות ושטיחים מטונפים.

היום אנחנו רוצים לספר לכם איך לנקות כריות נוי ושטיחים ועדיין לשמור עליהם, כך שתוכלו להנות ממוצרים שאתם משקיעים בהם ממיטב כספכם למשך שנים ארוכות, מבלי הצורך להחליף, לתקן או לוותר עליהם מראש.

 

לנקות כריות נוי ושטיחים בכמה צעדים פשוטים

חשוב להבין שבכל הנוגע לאלמנטים עיצוביים כמו כריות נוי לסלון או שטיחים, הוראות הניקיון מזכירות את עולם הביגוד. אם תחשבו על זה, כל בגד מביא איתו תווית שעליה כתובות הוראות הכביסה שלו: חלק מהבגדים מיועדים לכביסה בחום נמוך ובסחיטה עדינה, לעומת חלק מהבגדים שזקוקים לכביסה בחום גבוה, למשך זמן רב ובסחיטה מאסיבית. אותו הדבר עובד גם כאן, כשהוא תלוי במשתנים שקשורים בכריות ובשטיחים.

 

איך יודעים מה לעשות עם מה?

כריות נוי ושטיחים מביאים איתם, ממש כמו הבגדים, מאפיינים שונים: עובי הבד, סוג הבד, רגישות למים ועוד. לכן, חשוב לפני הניקיון להבין בדיוק איזה סוג של כרית או שטיח אתם קונים, כך שהמשימה לא תהפוך לבלתי אפשרית או מורכבת מדי עבורכם לביצוע. אם תרכשו כריות ושטיחים שיש לכם אפשרות לנקות אותם לפי ההוראות – אתם עולים כאן על דרך המלך.

רוצים הצצה? בבקשה: קיימות כריות נוי שתוכלו לפשוט מהן את הבד שעוטף אותן, ולהכניס אותו לכביסה בחום של כ-30 מעלות, לסחוט אותו, ולפעמים אף להכניס אותו למייבש הכביסה. לעומת זאת, קיימות כריות שלא תוכלו לפשוט מהן את הבד שעוטף אותן, ולכן תצטרכו לשמור על הניקיון שלו באופן חיצוני בלבד. כריות כאלו אפשר לנער או לחבוט בהן באמצעות חובט ייעודי, ולהוציא מהן את האבק והלכלוך שהצטבר עליהן.

 

ומה בנוגע לשטיחים?

סרטים ישראלים רבים מראים סצנות של אנשים שמנערים את השטיח וחובטים בו מחוץ לבית, באיזור המרפסת למשל, וכך הדבר עובד גם היום. חלק מהשטיחים מיועדים לניעור וחביטה בלבד, בעוד שחלקם יכולים להיכנס בקלות לכביסה בתכנית ייעודית, מבלי לפגוע בצורה ובנראות שלהם. בין אם תבחרו בשטיחים מסוג יוטה, שטיחי שאגי או שטיחים מכל סוג אחר, חשוב להבין מבעוד מועד את אופן הניקיון שלהם, על מנת להגיע לתוצאה שתספק אתכם לטווח הארוך.

בכל מקרה, חשוב לרכוש כריות נוי ושטיחים במקום מקצועי ואיכותי, שיספק לכם מוצר שאפשר לסמוך עליו בזמן הניקיון ובכלל. היכנסו לאחת מהחנויות של רשת BADIM TLV ותוכלו למצוא כריות ושטיחים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים נוחים. תהנו!

 

שואב

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »