איך לנקות חליפות ילדים מבלי להרוס אותן

חגים או אירועים משפחתיים גורמים לנו להתלבש באופן חגיגי ורשמי, ולהוציא את החליפות מהארון.

כשמדובר בילדינו הצעירים, הספירה לאחור מתחילה מרגע הלבישה ועד הרגע הראשון בו הם מכתימים אותה.

כדי שנוכל להלביש את ילדינו בחליפות מרשימות ללא החשש מכתם בלתי ניתן להסרה, ריכזנו עבורכם כמה דרכים לניקוי החליפה

 

להתלבש בסטייל

לפני כל חג או אירוע משפחתי, אנחנו אוהבים להתכונן בהתאם, להסתפר, להתבשם ואיך לא, לקנות בגדים מתאימים. הבגדים אמנם חיצוניים לאדם הלובש אותם, אך אין ספק שהבגד מעיד על אופיו של הלובש.

עולם האופנה מתפתח ומשתדרג עם הזמן בשלל עיצובים וסגנונות מרהיבים, ואם אתם מחפשים את הלוק הרשמי, המכובד או המחויט, תוכלו למצוא חליפות מתאימות בשלל צבעים וסגנונות. כיום, ניתן אף למצוא חליפות ספורט אלגנט המשדרות מראה צעיר ואופנתי.

 

חליפות ילדים

כשאנחנו מתלבשים בסגנון יוקרתי ומעוצב, אנחנו לעיתים לא מזהים את עצמנו במראה. כשהדבר נוגע לילדינו, הרי שחליפות לילדים גורמות להם להיראות 'גברים צעירים' הרבה יותר ממה שהם ולהיראות מקסימים ומרשימים בעת ובעונה אחת.

ניתן למצוא חליפות ילדים באתר דיפלומט באיכות גבוהה ובטכניקה מתקדמת המאפשרת לחליפות "לשבת" בצורה טובה ואופטימלית על הילדים. מגוון החליפות הקיים, מידות, צבעים וסגנונות, החל מגילאי שנה ועד לגילאי בר מצווה הופך את חווית קניית הבגדים לאירוע למרגשת ביותר כשאנו רואים את ילדינו גדלים לפתע מול עינינו בלובשם חליפה מהודרת.

אך, ילדים הם ילדים, וגם אם הצלחנו לגרום להם למדוד חליפה, שתשב עליהם בצורה הכי טובה שאפשר, ילדים אוהבים לרוץ ולהשתולל ולא ממש מקפידים להיזהר בשעת האוכל. כיצד אם כן נוכל להקפיד על ניקיון החליפה מבלי להרוס אותה?

 

ניקיון החליפה

חליפה איכותית עשויה בדרך כלל מבד עדין. היות ובד עדין אינו עמיד במיוחד בפני חום ורטיבות, לכן לא מומלץ לכבס חליפה. אלא לכבס אותה בצורה ידנית במים חמימים, או לשלוח את החליפה לניקוי יבש.

לאחר הייבוש של החליפה או חזרתה מניקוי יבש, יש לגהץ כראוי את החליפה, לפי הטמפרטורות המצוינות. השימוש המומלץ הוא במגהץ קיטור ומים מזוקקים, אך ניתן לגהץ גם במגהץ רגיל. הגיהוץ יבוצע בעדינות מטה ומעלה עד שהקמטים נעלמים והבד מתייבש.

 

תחזוקה של החליפה

לבד מהניקיון, תחזוקה נכונה של החליפה יכולה להקל את תהליך הניקיון ואף להקנות לחליפה מראה מבריק ותוחלת חיי מדף ארוכים יותר. השלב הראשון בתחזוקה נכונה, הוא הקפדה על הברשת החליפה. יש להשתמש במברשת ייעודית ולנקות בכיוון של הבד.

בנוסף, אחסון נכון של החליפה בארון, שככל הנראה תבלה בו יותר זמן מאשר עליכם, יכול לשמור על מראה ואיכות החליפה לאורך זמן. הקפידו על תליית החליפה על קולב רחב (עדיף קולב ייעודי, עשוי מעץ), כך שבפעם הבאה שתרצו ללבוש את החליפה, לא ייקח לה הרבה זמן לשבת היטב עליכם.

 

שתי ילדים

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »